35

לייקים

עשרה מי יודע? יהודית טל מנהלת שיווק קהלים טרה

יהודית, אנחנו שמחים לארח אותך לריאיון חגיגי בדוסיז צרכנות. תודה שהצטרפת אלינו, חג שמח!

לקראת חג השבועות – חגיגת מוצרי החלב, בחרנו לראיין את יהודית טל מנהלת שיווק קהלים של "טרה" ואשת מקצוע בתחומי השיווק והפרסום במגזר החרדי. שמחים שאת איתנו! זה הולך כך, תשע שאלות הן זהות לכל המרואיינים שלנו, השאלה העשירית, הינה ייעודית לכל מרואיין לתחומו. נצא לדרך!

איזה מותג מבחינתך ראוי לחיקוי?

טרה

מה מייחד אותו מבחינתך?

טרה הוא מותג ישראלי שיושב בפריפריה כאידיאל ותומך בתעסוקה בפריפריה. בנוסף, אנחנו בטרה ערים לרצון הצרכנים וחשוב לנו לקדם תזונה פונקציונלית ולכן המוצרים שלנו הם ללא חומרים משמרים! 

 האם ועד כמה חשוב לייצר בידול למותג?

הבידול עושה את המותג. ללא USP אין ערך למותג

מה גורם לך לסיים יום עם חיוך?

חשוב לי גם ברמה הארגונית וגם ברמה האישית לשלב נתינה בעשיה שלי. אני חברה ברשת מובילות, רשת של נשים חרדיות מנהיגות בתעסוקה. המטרה שלנו היא קידום תעסוקה איכותית ומתגמלת לנשים חרדיות. המשימה הזו היא לא רק לקדם אישה פרטית ואת משפחתה, אלא גם הרעיון של גיוון תעסוקתי והתרומה שלו למשק כולו. לשמחתי, כיום יותר ויותר חברות עסקיות מבינות כי Diversity מעשיר את ההון האנושי ומגדיל הן את התוצאות העסקיות. כל הצלחה בהשמה כזו מביאה לסיפוק אמיתי. 

מהו המהלך שעשית עד היום שהוא מבחינתך המוצלח ביותר?

אני תמיד שמחה לקחת חלק במהלכים שכוללים אהבת חינם, לדוגמא, הייתי שותפה בשנה שעברה למהלך מלאכים בלבן  בתקופת הקורונה, בו תרמה טרה מוצרי חלב לצוותים הרפואיים בבתי החולים והעבירה ציורים ומכתבי תמיכה מהקהל הרחב

 מהו המהלך שעשית עד היום שאתה מתחרט עליו?

אותי לימדו כי: מי שלא עושה, לא טועה. ולכן אם אני מתחרטת על משהו זה רק שלא עשיתי אותו קודם. ובערב חג השבועות המילים "נעשה ונשמע" מלמדות אותנו שזו הדרך היהודית.

מה לדעתך חייב שיהיה בארגז הכלים של בעל העסק כדי להצליח?

אהבה למה שהוא עושה. זה מה שנותן את הנשמה והערך לכל שירות או מוצר.

מהם מדדי ההצלחה על פיהם צריך כל בעל עסק לבחון את העסק שלו?

האם הוא שומר על אטרקטיביות ועניין אצל הקונה / לקוח לאורך זמן: באמצעות מהלכים ייחודיים, פעילויות חדשניות ושיתוף צרכנים.

ישנן חברות שעדיין לא פונות ייעודית למגזר החרדי, מדוע זה קורה לדעתך?

חסר בהבנת השוק. הקהל החרדי הוא מנוע צמיחה ומי שלא פונה אליו מפספס הזדמנות עסקית אמיתית שמביאה תוצאות בטווח המיידי ובוודאי שלטווח הארוך

ערב חג השבועות 'ראש השנה' של מוצרי החלב  האם השפה הפרסומית של טרה פונה לעקרת הבית או שהשפה היא כוללנית? ובכלל, מה דעתך על מקומה של הצרכנית החרדית

טרה, מהיותה מחלבה שפונה עם מוצריה לכל המשפחה פונה לכל הצרכנים והקונים עם הסלוגן "פשוט כי אכפת לנו" שמגלם כל כך הרבה בתוכו.

אנחנו בטרה חושבים תמיד על טובת הצרכנים שלנו, ובערב חג השבועות מזמינים את כולם לקנות ממוצרי טרה וליהנות מזר פרחים מדהים במתנה, במיוחד לחג.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
דוסיז ברשתות החברתיות

אולי יעניין אותך גם...

VER 0.6

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ריאיון השבוע
001-microphone
מבצעים
מבצעים
אופנה
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים
קהילה
קטגוריה קהילה
רכב
רכב

סגורים,אפשר לחזור בצאת שבת.

היום שבת

אנא חזור 08:05