1

לייקים

חברת שסטוביץ משיקה מותג טיפוח לצעירות תחת השם: BALLOONS

חברת שסטוביץ משיקה מותג טיפוח וקוסמטיקה לצעירות, תחת השם: BALLOONS (באלונס).

שתפו:

חברת שסטוביץ משיקה מותג טיפוח לצעירות תחת השם: BALLOONS

חברת שסטוביץ משיקה מותג טיפוח וקוסמטיקה לצעירות, תחת השם: BALLOONS (באלונס).

שתפו:

BALLOONS, הינו מותג טיפוח חדשני, עדכני וטרנדי, הפונה לצעירות בגילאי
15-30 ומציע מגוון רחב של מוצרים איכותיים וייחודיים בשילוב מחיר השווה לכל
כיס.


המותג כולל כ 30 מוצרים ביניהם מוצרי טיפוח לפנים, לגוף ואקססוריז, דוגמת:
קרם לחות לפנים, קרם עיניים, מסכות פטל שחור/אשכוליות/רימונים, ג'ל
ניקוי, קרם לחות במרקם מוס מוצרים לטיפוח הגוף כמו: קרם שקדים, אלוורה,
שמן קקאו רב תכליתי ומגוון מוצרי אקססוריז לאמבט: פצצות אמבט, מגבת
ראש לייבוש השיער, ספוג סבון, באניז ועוד.


כל מוצרי הטיפוח בסדרה החדשה משלבים פורמולות ורכיבים טבעיים. מוצרי
הסדרה פותחו מחומרי גלם איכותיים, תמציות של פירות וירקות וניחוחות
המותאמים במיוחד לטעמה של הצרכנית הישראלית. כל מוצרי הסדרה ללא
פראבנים, ללא סיליקונים ללא SLS וללא אלכוהול.


לדברי קרן מושעי מנהלת השיווק: "מדובר במותג צעיר ומפנק, שיככב בעיקר
בפלטפורמות דיגיטליות ובמדיה החברתית, תוך התמקדות בהתחדשות
מתמדת של מוצרים על מנת לתת מענה לטרנדים חדשים בתחום.

לדבריה:
"מדובר במותג המשלב חוויה, איכות ומחיר אטרקטיבי שיונגש לקהל הרחב".


המוצרים נמכרים במחירים נוחים: בין 10 ₪- 50 ₪ מחיר מומלץ לצרכן .


המותג ישווק ברשתות הפארם, חנויות נבחרות ובאתר האון ליין של שסטוביץ.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים