0

לייקים

גם ב'אלול' שומרים על ההיגיינה עם מוצרי ד"ר פישר, לבריאות שלנו!

היום יותר מתמיד שומרים על בריאות ילדיכם, ולא חוזרים לבית הספר בלי אלכו-ג'ל של ד"ר פישר הסדרה מס' 1 בשמירה על היגיינת הידיים

שתפו:

גם ב'אלול' שומרים על ההיגיינה עם מוצרי ד"ר פישר, לבריאות שלנו!

היום יותר מתמיד שומרים על בריאות ילדיכם, ולא חוזרים לבית הספר בלי אלכו-ג'ל של ד"ר פישר הסדרה מס' 1 בשמירה על היגיינת הידיים

שתפו:

מכיוון שהקורונה עדיין חלק משגרת חיינו, חשוב לצייד את הילדים גם במוצרים שיסייעו להם לשמור על היגיינת הידיים ועל סביבת לימודים נקייה.

המרכז האמריקאי לבקרת מחלות ומניעתן (CDC), קבע כי שימוש בחומר חיטוי לידיים שמכיל לפחות 60% אלכוהול יכול לסייע במניעת מחלות ובהפצת חיידקים לאחרים. ד"ר פישר אלכו-ג'ל שהפך למוצר חובה מאז פרוץ הקורונה לחיינו, הוא הפתרון הטוב ביותר לשמירה על היגיינת הידיים כאשר אין מים וסבון בקרבת מקום.

בנוסף לכך, על מנת לשמור על סביבת לימודים נקייה והיגיינית חשוב להסביר לילדים שיש לנקות את כלל המשטחים איתם הם באים במגע עם מגבונים לניקוי משטחים, במיוחד לפני ואחרי הפסקת האוכל ולאחר מכן גם לנקות את הידיים עם מגבונים אישיים לניקוי הידיים או עם אלכו-ג'ל.

סדרת אלכו-ג'ל של ד"ר פישר מכילה תכשירים המותאמים במיוחד לילדים:

  • אלכו-ג'ל במתלה מדליק לתיק: בקבוק (30 מ"ל) של אלכו-ג'ל המכיל 70% אלכוהול לניקוי יסודי, במתלה מדליק לתלייה על הילקוט/התיק בדמויות שילדים אוהבים. המתלה מתאים לתלייה על תיק, חגורה או בכל מקום מתאים ונוח אחר לשימוש מחוץ לבית, בטיול ובבילוי.
  • מגבונים לילדים לשמירה על היגיינת הידיים ללא אלכוהול: פורמולה ייחודית וידידותית לשמירה על היגיינת הידיים ללא אלכוהול. לניקוי מהיר ויעיל ללא צורך במים וסבון. מכיל גליצרין לשמירה על רכות ולחות העור. מועשר בתמצית אלוורה להרגעת העור. היפואלרגני, ללא פראבנים. מכיל 20 מגבונים באריזות אישיות הרמטיות לשמירה על איכות המוצר ולנוחות מרבית. בשני ניחוחות שילדים אוהבים: 10 מגבונים בריח ענבים ו-10 מגבונים בריח קיווי מלון. מומלץ לצרף זוג מגבונים לקופסת האוכל של הילדים.
  • אלכוג'ל Wipes Pharma  לניקוי משטחים ואביזרים: מגבונים אנטי-בקטריאליים גדולים ועבים במיוחד לניקוי ולחיטוי משטחים ואביזרים. לשמירה מרבית על היגיינה בכל זמן ובכל מצב. עומדים בתקן הישראלי לחיטוי משטחים. מומלצים לשמירה על ניקיון שולחן הלימודים מחיידקים  לפני כל מגע עם האוכל, מגע עם מושב אסלה ועוד. ניתן להשיג  במגוון גדלים 20/60/160 יח' ובאריזה של 20אריזות אישיות.
  • אלכו-ג'ל ספריי: הפתרון הזמין, הקל והנוח ביותר לשמירה מרבית על היגיינת הידיים ללא צורך במים וסבון מכיל 70% אלכוהול לניקוי יסודי. מתייבש במהירות ומותיר את כפות הידיים נקיות ורעננות ללא תחושת דביקות. מתאים לשימוש יומיומי בבית ומחוץ לבית. Sensitive

מותאם לעור רגיש. בניחוח עדין ונעים. ללא פראבנים. ניתן להשיג במתלה מדליק לתיק 30 מ"ל או בבקבוק 100 מ"ל.  

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים