1

לייקים

כמה צפויים להוציא הסטודנטים החדשים על ציוד, ומה כולל הסל לסטודנט המתחיל?

תחילת השנה במוסדות להשכלה גבוה מגיעה לצד תג מחיר משמעותי

שתפו:

כמה צפויים להוציא הסטודנטים החדשים על ציוד, ומה כולל הסל לסטודנט המתחיל?

תחילת השנה במוסדות להשכלה גבוה מגיעה לצד תג מחיר משמעותי

שתפו:

למעלה מ-7,000 שח' רק לציוד הנדרש ולפני שכר הלימוד והוצאות השכירות והמחיה החודשית לאורך השנת הלימודים. מהם פרטי החובה לסטודנט המתחיל? ומהם הגאדג'טים החדשים שעשויים להצטרף לרשימת החובה?

כבר מזמן לא רק עפרונות מחקים ומחברות, סטודנטים של המאה ה-21 מצטיידים בראש ובראשונה בלפטופ חדש, ובסלולארי חכם קניה המסתכמת בכ-6000 שח' בממוצע והפכה בשנים האחרונות חלק בלתי נפרד מתחילת השנה האקדמאית. כל אחד מאלו מצריך ציוד נלווה: החל מתיק נשיאה מרופד ומונע זעזועים, משטח קירור, מטענים מהירים וגאדג'טים נלווים. אל אלו יצטרפו פעמים רבות גם תיק גב או צד להליכות הארוכות בקמפוס, ספלים טרמיים שחוסכים את קניית הקפה של הבוקר בקפיטריה, ובקבוקים טרמיים לשמירת חום או קור המשקה לאורך יום הלימודים הארוך.

"בשנים האחרונות הפכה תחילת השנה האקדמאית לאירוע מכונן לא רק עבור הסטודנט אלא גם בעבור בני המשפחה הקרובים לו, המעניקים מתנות לצד איחולי ההצלחה בלימודים", מרחיב טל רז מבעלי רשת המתנות ג'נטלמן.

בין המתנות הבולטות ניתן למצוא מאוורר שולחני בחיבור USB, המאוורר את הסטודנט הצעיר ועוזר לשמור על ריכוז בכל פעם שהמזגן בכיתה לא עושה את העבודה, או שולחן עבודה למחשב בעת ישיבה על המיטה – אזור הלימודים המועדף על הסטודנט במעונות או בדירת הסטודנטים. פריט חובה נוסף הוא מטען אלחוטי+ Power Bank המאפשר להטעין את הנייד ללא כבלים או חיבור לחשמל בנוחות ברחבי הקמפוס, וכוס טרמית מתחממת אשר שומרת על המשקה חם לאורך זמן בעזרת מנגנון חשמלי מובנה בעת בחיבורUSB ללפטופ או למצית הרכב.

גם פריטים קלאסיים מעולם העסקים הפכו בשנים האחרונות למתנה פופולארית לסטודנטים מתוך מגמה מתרחבת של חשיפה ומודעות למוצרי מותרות בגילאים מוקדמים יותר. תחת אלו תיקי עסקים ומכתביות מעור, ועטים של מותגים בינלאומיים ניתנים לסטודנטים הצעירים שעושים את צעדיהם הראשונים בעולם הקריירה.

מחירים החל מ- 29 שח' ועד- 589 שח'

להשיג באתר וברשת ג'נטלמן

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים