1

לייקים

יגואר בדרך לעתיד חשמלי

חברת המזרח משיקה בישראל את רכב הפנאי-פרימיום יגואר F-PACE בגרסת PHEV

שתפו:

יגואר בדרך לעתיד חשמלי

חברת המזרח משיקה בישראל את רכב הפנאי-פרימיום יגואר F-PACE בגרסת PHEV

שתפו:

חברת המזרח לשיווק מכוניות משיקה בישראל את רכב הפנאי-פרימיום יגואר F-PACE בגרסת
PHEV (כלי רכב חשמלי-היברידי-נטען – פלאג-אין), כשלב בדרך להגשמת החזון של יגואר כיצרן כלי
רכב חשמליים בלבד.


יגואר F-PACE, רכב הפנאי היוקרתי של היצרן הבריטי עבר אשתקד מתיחת פנים מקיפה, אשר נגעה
כמקובל בשינויים ושיפורים אסתטיים והעשירה את המפרט באורח ניכר. בצד החיצוני, הצללית
הנאה של רכב הפנאי זכתה לגריל קדמי ומכסה מנוע חדשים, יחד עם שינויים נוספים, אשר
משדרגים ומעדכנים את המראה החיצוני, בהם תאורת לד חדשה ועוד.


השדרוג שעבר הדגם במתיחת הפנים ניכר אף יותר בתוך תא הנוסעים המציג איכויות יוצאות מן
הכלל. בצד הויזואלי ניתן להבחין בדש-בורד ובדיפוני דלתות חדשים. ידית ההילוכים תוכננה מחדש
וכעת היא מסוג Shift by wire ובעזרת תכנון ארגונומי חדש שופרה נוחות התפעול וההנאה בשימוש.
מעל ידית ההילוכים נמצא מסך צף בגודל 11.4 אינטש, אשר מארח את מערכת ההפעלה Pivi Pro
החדשה של יגואר. Pivi Pro מציעה ממשק משתמש הנהוג בעולם המובייל ומציגה מידע עשיר על
בידור, ניווט, בקרת אקלים ותפעול מערכות הנוחות השונות.


נוסעי F-PACE נהנים מריפוד עור ברמה גבוהה, גג פנורמי נפתח ומערכת שמע של יצרן הפרימיום
Meridian בהספק של 400W. נוסעי F-PACE נהנים מחוויית נסיעה שקטה במיוחד. הדגם החדש
מצויד במערכת אקטיבית לנטרול רעשי הדרך (ANC), אשר מנטרת את רעשי הסביבה על ידי מערך
של מיקרופונים ומייצרת גלי קול בתדר שמנטרל ומפחית את רעשי הסביבה ומייצר חוויית נסיעה
שקטה ונעימה. מערכת נטרול הרעשים היא תוצר של פיתוח טכנולוגי של חברת סילנטיום
הישראלית.
כעת, מצטרפת לגרסת הבנזין (2.0, 250 כ"ס) גם גרסת PHEV החדשה משלבת בין מנוע Ingenium
טורבו בנזין לבין מנוע חשמלי על מנת להציע הספק משולב של 404 כוחות סוס ומומנט משולב של
65.3 קג"מ המאפשרים ביצועים מעולים (5.3 ש' מ-0 ל-100 קמ"ש, מהירות מרבית 240 קמ"ש)
וחוויית נהיגה מרגשת במיוחד. לגרסה זו טווח נסיעה חשמלי של 53 ק"מ.


חובבי הנהיגה ייהנו משימוש במצבי הנהיגה השונים שמאפשרת מערכת הניהול Jaguar Drive
Control, ובמערכת הנעה מתקדמת, אשר מעדיפה העברת כח לגלגלים האחוריים לטובת התנהגות
ספורטיבית והנעה לכל הגלגלים בעת הצורך. על בטיחות הנוסעים שומרות מערכות בטיחות
מתקדמות, ביניהן בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת "שטח מת" ועוד.

כאשר בוחנים את גרסת הפלאג-אין של יגואר F-PACE אל מול מתחרות מבית מרצדס ואודי מוצאים
כי יגואר מובילה את החבורה עם הפרש ניכר בהספק המשולב של מערכת ההנעה ומציעה טווח
נסיעה חשמלי בשורה הראשונה של המרוץ. כיאה למורשת הספורטיבית ממנה צמחה מציעה
היגואר את מערכת ההנעה המתקדמת ביותר, המכוונת להעניק הנאה יתרה מהנהיגה. מטרת
ההנאה מהנהיגה מושגת גם כאשר סוללת ההינע מתרוקנת וזאת על ידי תכנון מיטבי של ניהול
האנרגיה.


ארז טרופן, סמנכ"ל השיווק והמכירות בחברת המזרח לשיווק מכוניות: "יגואר הייתה הראשונה
להציג רכב פנאי-יוקרה חשמלי, והיא ממשיכה להגשים את אסטרטגיית "Reimagine" בדרך להפוך
למותג כל-חשמלי. ה-F-Pace היא הדגם המצליח ביותר של יגואר בישראל, ומציע שילוב יוצא מן
הכלל בין חווית נהיגה של מכונית ספורט ושימושיות של SUV."


מחיר יגואר F-Pace PHEV: החל מ-542,000 ₪ ברמת גימור S Plus.
מחיר יגואר F-Pace P250 (בנזין): החל מ-493,000 ₪ ברמת גימור S Plus.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים