0

לייקים

חגיגת שבועות ברשת Carter's

60% הנחה על כל מגוון הקולקציות בחנות

שתפו:

חגיגת שבועות ברשת Carter's

60% הנחה על כל מגוון הקולקציות בחנות

שתפו:

לקרטרס בישראל 72 סניפים ובכולם מחכה לכן קולקציית שבועות לבנה וחגיגית, להלביש את הקטנטנים במיטב האיכות והאופנה ועם מבצע שמשלים את החוויה ואת החגיגה.

חג השבועות כאן וחגיגת הלבן משמעותית ובולטת בארון הבגדים שלנו, ומעכשיו גם בארון בגדי הילדים והתינוקות. כי מה יותר מתוק ומרגש מלראות את הקטנטנים שלנו רחוצים, מסורקים ולבושים חגיגי בבגדים אופנתיים, איכותיים קטנים וחמודים כמותם?!


קרטרס, רשת האופנה לתינוקות ולילדים, מזמינה אתכם להתחדש בלבן לחג השבועות ולקיץ שבא מיד אחריו וליהנות כפליים; גם מקולקציה חגיגית, חדשה, אופנתית איכותית ומגוונת, וגם ממבצע מדהים, לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים– 60% הנחה על כל הקולקציות בחנות!


רשת אופנת בגדי הילדים והתינוקות, קרטרס, משלבת ומשווקת שני מותגים אהובים מלאי נוסטלגיה ומעוררי חיבה, שרבים מאיתנו גדלנו עליהם: המותג האמריקאי Carter's, מוביל עולמי בתחומו, מצטיין באיכות משובחת, בנראות ייחודית ובצבעוניות עדכנית ובדיוק לכן הושקה קולקציית ענק עדכנית בלבן.


גם אחרי 150 שנה, קרטרס ממשיכים לחדש מוצרים, ביצירתיות ובטכנולוגיות מתקדמות, כדי להפוך את רגעי הילדות לזיכרונות ילדות בלתי נשכחים.


המותג Oshkosh, שניתן להשיג בלעדית ברשת חנויות קרטרס הינו מהמוכרים בעולם, וגם לו עבר משובח במיוחד וגם הוא נשאר צעיר לנצח אך נאמן לשורשים: מוצרים מעולים, עיצובים שילדים אוהבים ומאות אלפי לקוחות בעולם, שלובשים אושקוש יום יום, כבר מעל 100 שנים.


מגילאי הניו-בורן ועד הגן, מהתינוקות הטריים שזהו חג השבועות הראשון שלהם ועד ילדי החמד שמחכים לסיום החג ולחזור לגן– Carter's-Oshkosh מציעה לכם חג של בגדי קטנטנים גם צבעוניים וגם לבנים.
השתא, חג השבועות צמוד לשבת וגובר הצורך בסט בגדים חגיגי נוסף לתחלופה. זאת עוד סיבה שברשת יצאו במבצע גדול לקטנטנים.


מבצע 60% הנחה על מגון הקולקציות שבחנויות בתוקף עד 31.5.2021 (ר"ח סיון) בכפוף לתקנון. ט.ל.ח

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים