1

לייקים

ביה"ס "בישולים" משיק קורס פיציולו עם התמחות באיטליה

בשיתוף חברת "פסטה ריקו"

שתפו:

ביה"ס "בישולים" משיק קורס פיציולו עם התמחות באיטליה

בשיתוף חברת "פסטה ריקו"

שתפו:

במסגרת תוכנית הלימודים יתארחו הסטודנטים בתחנת הקמח של חברת Molino Casillo הנחשבת ליצרנית קמח וסולת מהמובילות בעולם וילמדו ממיטב המומחים את רזי הכנת פיצות, פוקצ'ות ולחמים על פי שיטות איטלקיות מסורתיות תוך שימוש במגוון קמחים • מחזור ראשון של סטודנטים יצא לאיטליה החודש וקורס נוסף צפוי להיפתח בחודש נובמבר

בית הספר הישראלי לקולינריה "בישולים" וחברת "פסטה ריקו", המתמחה בייצור ושיווק של פסטה טרייה וביבוא של מוצרי מזון פרמיום מאיטליה, משיקות לראשונה קורס פיציולו, שיערך באיטליה, באחת מטחנות הקמח הגדולות בעולם בשיתוף חברת Molino Casillo. כחלק משיתוף הפעולה בנה הסגל של ביה"ס "בישולים" יחד עם הנהלת "פסטה ריקו", המייבאת לישראל את מוצרי הקמח של Molino Casillo, קורס שיתקיים בתחנת הקמח של החברה בקוראטו, איטליה, שם ילמדו המשתתפים את רזי הכנת הבצק לפיצות, פוקצ'ות, לחמים וכו', ממומחים מהשורה הראשונה באיטליה. את הקורס ילוו צוות המורים המקצועי של ביה"ס בישולים בניצוחו של יובל מטלון יחד עם רן מיכאלי, השף הראשי ומנהל התחום המקצועי של חברת "פסטה ריקו" וישולבו בו גם סיורים קולינריים.

לדברי יובל מטלון, השף המקצועי של ביה"ס "בישולים", "אנו משיקים שיתוף פעולה יוצא דופן עם חברת 'פסטה ריקו' ומוציאים משלחת קולינרית לאיטליה. שבוע של הכשרה, סיורים קולינריים והיכרות עם המטבח האיטלקי. נלמד על מגוון הקמחים, עולם הפיצה המקצועי מהמומחים בתחום, ניחשף לחומרי הגלם מקומיים ונבין תהליכים עד למוצר הסופי. משלחת אנשי מקצוע ראשונה יצאה לדרך, ואנו מזמינים נוספים להעשיר את הידע, לחקור ולהתפתח, בחוויה בינלאומית יוצאת דופן במעצמת הפיצה העולמית".

חברת Molino Casillo  הוקמה בשנת 1958 בעיר קוראטו באיטליה על ידי וינצ'נזו קאסילו ומתמחה בייצור, עיבוד ושיווק של חיטה. הודות לידע ולסודות החיטה והטחינה שלמד מאבי, הצליח קאסילו להפוך את האומנות העתיקה של ייצור סולת וקמח לתהליך מקצועי ומתקדם. בשנת 1990, כאשר ארבעת בניו של וינצ'נזו הצטרפו לחברה, הם הפכו לחברה בינלאומית מובילה בשוק הקמח, תוך שמירה על עקרונות של נאמנות, שקיפות וכבוד.  החברה מייצרת ומפיצה מגוון רחב של קמחים וסולת הנותנים מענה לכל צורך ומסוגלים להבטיח תוצאה מצוינת בכל תחום שימוש. רבים מהקמחים והסולת של Molino Casillo מיוצרים מ- 100% חיטה איטלקית, תחת תקני האיכות הגבוהים ביותר, חדשנות והתמקדות מתמדת בנושאי קיימות.

חברת "פסטה ריקו" מתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית הנושאת את תו האיכות BRONZE DIE, יבואנית קמחים, אורז לריזוטו, רוטבי עגבניות בנוסף מייצרת החברה עבור השוק המוסדי והפרטי מגוון רחב של פסטות טריות, כדורי בצק פיצה מתערובות קמחים שונות, רוטבי עגבניות ועוד. פסטה ריקו ידועה בטעם הפסטה המשובח והמיוחד שלה, הטריות, הקמח העשיר בחלבונים והמרקם המעולה, שהפכו אותה לפסטה פרמיום הנמכרת במסעדות שף, במעדניות ובבתי אב בכל רחבי הארץ.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים