1

לייקים

השתלמות מקצועית ב"כללית" חולון

השתלמות מקצועית התקיימה לצוות מרפאת כללית נווה ארזים בעיר חולון השבוע.

שתפו:

השתלמות מקצועית ב"כללית" חולון

השתלמות מקצועית התקיימה לצוות מרפאת כללית נווה ארזים בעיר חולון השבוע.

שתפו:

השילוב בין רפואה מערבית לרפואה משלימה עשויה להביא לתוצאות יעילות וטובות יותר לציבור המטופלים הסובלים מכאבים. זה היה נושא ההשתלמות המקצועית אשר התקיימה לצוות מרפאת הכללית נווה ארזים בעיר חולון השבוע.

המפגש, אחד מתוך סדרת מפגשים מקצועיים, נועד למעשה להעלות את המודעות של צוות הכללית בעיר לסוגי הטיפול הניתנים במסגרת הרפואה המשלימה, כך שהם יוכלו להפנות את מטופליהם לטיפולים הרלוונטיים עבורם במסגרת הרפואה המשלימה.

הרופאים עברו הרצאה של יוסף תומר, מטפל בכיר בדיקור סיני ונטורופתיה ממרפאת כללית רפואה משלימה חולון מנסבך. תומר, הסביר על מגוון רחב של בעיות שבהן ניתן לטפל באמצעות דיקור סיני כדוגמת כאבי ראש, פריצת דיסק, בעיות בעמוד השדרה, כאבי גפיים כמו כן הסביר על בעיות במערכת העיכול, נדודי שינה, פוסט קורונה, פריון, גיל מעבר, טיפולים לילדים כמו דלקות אוזניים חוזרות ואי שקט. בנוסף, הציג טיפים לשמירה על אורח חיים בריא.

במהלך הרצאתו הציג יוסף תומר סיפורי הצלחה של הרפואה המשלימה בפני הצוות, שהיו מופתעים מהמידע. הם הביעו רצון לקבל מידע נוסף וחלקם הודיעו כי יפנו מטופלים למרפאות הרפואה המשלימה בכדי להעניק להם ערך מוסף. בנוסף, בוצעה הדגמה של טיפול התנסות על המנהלת האדמיניסטרטיבית, יפה גנון, בעקבות כאבים באזור הצוואר ובסיומה דיווחה כי מיחושי הכאב פגו והיא הביעה שביעות רצון מכך.

ג'וליאנה מגור, אחראית שירות הלקוחות ממרפאת משלימה חולון, הסבירה על צוות המרפאה, יתרונות טיפולי הרפואה המשלימה, תהליך קבלת מטופל במרפאה והטבות ללקוחות המחזיקים בכרטיס "כללית מושלם". בתום המפגש המעשיר, שהתקיים הודות למנהל הרפואי ד"ר רומי סולמון ויפה גנון, הצוות הציג שאלות וקיבל מענה אודות יעוץ אותו ימליצו למטופלים.

מנהלת קשרי הקהילה ברשת כללית רפואה משלימה, רחל קלמנוביץ': "רשת מרפאות כללית רפואה משלימה מקיימת הרצאות לצוותים במרפאות הכללית במטרה להעלות בפניהם את המודעות ליתרונות שברפואה המשלימה. אנו מודים לכל המשתתפים שהגיעו ומקווים שההרצאה אודות הרפואה המשלימה תגרום להם להיעזר ברפואה המשלימה כטיפול משולב, יחד עם הרפואה המערבית, שמחתי לראות שההסבר תרם לצוות בהיבט האישי והמקצועי".

קרדיט לצילום: רחל קלמנוביץ'

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים