1

לייקים

קובוט תעשייתי חדש עם יכולות העמסה של 20 ק"ג

Universal Robots מכריזה על תוספת לקו המוצרים שלה

שתפו:

קובוט תעשייתי חדש עם יכולות העמסה של 20 ק"ג

Universal Robots מכריזה על תוספת לקו המוצרים שלה

שתפו:

Universal Robots, היצרנית הדנית של קובוטים – רובוטים שיתופיים – הכריזה על הוספת קובוט חדש עם יכולות העמסה של 20 ק"ג לקו מוצרי החברה. הקובוט, UR20, מפגין עיצוב חדש לגמרי המבוסס על הניסיון של UR בהנדסה ׳מעודנת יותר׳ והוא התוספת האחרונה לפורטפוליו החזק של הקובוטים שמציעה החברה.

ה- UR20 הוא ההדגמה הטובה ביותר עד כה לחדשנות של UR בתחום הקובוטים, הכוללת עיצוב מַחבָּר חדש לחלוטין שיאפשר פעולה מהירה, כמו גם יכולת להתמודד עם עומסים כבדים יותר. טווח ההגעה של 1750 מ"מ תוכנן לעבוד עד לגובה המלא של משטחי ההעמסה התקניים, נתון שישנה את האופן שבו עסקים מעמיסים משטחים או מבצעים משימות משטוח. טביעת הרגל הקטנה של הקובוט החדש תאפשר לחברות להשיג יותר בתוך שטח הייצור הקיים שלהן.

בנוסף ליכולות המשטוח, UR מצפה שה- UR20ישמש גם למשימות ריתוך, טיפול בחומרים, טעינת מכונות וטיפול במכונות, כמו גם לפתרונות חדשניים שנוצרו לאורך השנים בסיוע מערכת אקולוגית שלמה של שותפים עסקיים.

"זו לא רק גרסה גדולה יותר של הקובוטים הקיימים שלנו; מדובר בהגדרה מחדש של מושג הקובוט״, אמר נשיא החברה, קים פוולסן. ״ה- UR20 הוא הקובוט החדשני ביותר שיצרנו וההתפתחות העדכנית ביותר ב-17 שנות ניסיון טכני בתעשיית הרובוטיקה. המהנדסים המומחים שלנו הנדסו מחדש לחלוטין את הזרוע תוך שמירה על אותו ממשק משתמש אינטואיטיבי שאנו ידועים בו כבר מזמן. היתרונות של ה- UR20 הם משמעותיים, מזמני מחזור מהירים יותר והיכולת להתמודד עם עומסים כבדים יותר, ועד לטווח הגעה גדול יותר עם טביעת רגל קטנה. שילבנו גם שיפורי תוכנה מתקדמים, המעניקים למשתמשים יכולות בקרת תנועה חסרות תקדים."

UR השיקה את הקובוט המסחרי הראשון בעולם ב-2008 ומאז בנתה מערכת אקולוגית של למעלה מ-1,100 אינטגרטורים, מפיצים ושותפים עצמאיים שיצרו רכיבים, ערכות ויישומים עבור הקובוטים שלה. החברה מכרה יותר מ-50,000 קובוטים ונעזרה בתהליך עיצוב הקובוט החדש בידע שנצבר באמצעות בסיס הלקוחות שלה. לדברי פוולסן, ה- UR20 מסמן את תחילתה של סדרה חדשה של קובוטים חדשניים מהדור הבא, אשר ישלימו את סדרת קובוטי ה-e-Series המצליחה של החברה.

"המחויבות שלנו להצלחת כל לקוח באה לידי ביטוי במאמץ שאנו משקיעים ביצירת המוצרים שלנו, והפיתוח של ה- UR20הוא דוגמה מושלמת לכך," אמר פוולסן. "אנו מחויבים להנדסה איכותית, לעיצוב נורדי מדהים ולחוויית משתמש יוצאת דופן. ה- UR20הוא רק ההתחלה. אנו משיקים את הדור הבא שלנו עם מודל זה מכיוון שהוא יהפוך אוטומציה מקצה לקצה למציאות עבור הלקוחות שלנו, ויאפשר להם להשתמש באוטומציה של קובוטים כדי להתפנות למשימות חדשות. השלב הבא בהגדרה מחדש של אוטומציה יהיה להביא את אותן תכונות חדשניות למשפחה חדשה של קובוטים. אנחנו לא יכולים לחכות להראות לכם מה צופן העתיד."

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים