1

לייקים

LG משיקה בישראל סדרת מדיחי כלים חדשה

מדיחי הכלים המתקדמים כוללים מגוון אפשרויות: פתיחת דלת באופן אוטומטי, שליטה בתוכניות דרך הסמארטפון ומנוע שקט במיוחד

שתפו:

LG משיקה בישראל סדרת מדיחי כלים חדשה

מדיחי הכלים המתקדמים כוללים מגוון אפשרויות: פתיחת דלת באופן אוטומטי, שליטה בתוכניות דרך הסמארטפון ומנוע שקט במיוחד

שתפו:

LG ישראל וחברת ברימאג, היבואנית הרשמית, בין היתר, של קו המוצרים הלבנים של חברת LG, משיקות את סדרת מדיחי הכלים החדשה של חברת LG. הסדרה תכלול שלושה מדיחי כלים: DFB325HS, DFB425FP, DFB512FP.

מדיחי הכלים החדשים מגיעים עם ארבע זרועות לשטיפה המסתובבות למספר כיוונים, ומתיזות זרמי מים במספר זוויות. באמצעות ארבע זרועות ההתזה, טכנולוגיית QuadWash™ מספקת ביצועי ניקוי גבוהים ביותר .

בנוסף, במדיח קיימת טכנולוגיית TrueSteam™ המסייעת להסרת לכלוך קשה בכלים עדינים, סירים ומחבתות בו זמנית, באמצעות התזת אדים בטמפרטורה גבוהה, המתפשטים בכל המדיח. ; בנוסף, האדים מסייעים בהפחתת כתמי המים והתוצאה היא כלים נקיים ומבריקים (הטכנולוגיה קיימת בדגמים DFB425FP ו- DFB325HS)

במדיח אף קיימת מערכת מדפים להתאמה אישית, EasyRack™ Plus, המאפשרת למשתמש סידור קל וגמישות מרבית. במסגרת זאת, היתדות שבמדיח מתקפלות ומאפשרות סידור כלים נוח וגמיש. כמו כן, המערכת מאפשרת להתאים את גובה המדף העליון לשלוש רמות שונות על-מנת לטעון פריטים גבוהים יותר וכן מאפשרת את כיוון גובה המדף השלישי* כך שיהיה יותר מקום עבור פריטים שקשה להכניס למדיח.

המדיח מצויד במנוע Inverter Direct Drive בעל הנעה ישירה, המספק יעילות גבוהה ומודולריות בלחץ המים, המאפשרת יכולת שטיפה משתנה בין אזורים שונים במדיח, ומסייעת ניקיון איכותי של הכלים. המדיח מגיע עם 10 שנות אחריות מוגבלת על רכיב המנוע בלבד (בכפוף לתעודת האחריות).

המדיח אף מגיע עם תוכניות מותאמות אישית המאפשרות ביצועי ניקוי וייבוש מעולים. עם סיום התוכנית, הדלת נפתחת באופן אוטומטי**, באופן שמסייע לייבוש מיטבי של הכלים.

במדיח תוכנית טורבו המאפשרת ניקוי כלים עם כתמי לכלוך קשים במיוחד וכן גם תוכנית שטיפה דו אזורית המאפשרת ניקוי של כלים עדינים ובו זמנית ניקוי סירים ומחבתות בשטיפה עוצמתית.

הטמפרטורה במדיח מגיעה עד כ- 75°C במהלך מחזור שטיפה, המאפשרת טיפול היגייני ואולטימטיבי לכלים.

באמצעות האפליקציה לטלפון החכם של ™LG SmartThinQ, ניתן להוריד תוכניות שטיפה מובנות חדשות*** שיעמדו בצרכים שלכם, כמו למשל תוכניות עבור סירים ומחבתות, תבניות, כלי זכוכית וייבוש במהלך הלילה. האפליקציה עוזרת לשמור על ניקיון מדיח הכלים על-ידי הפעלת תזכורת לניקוי המכשיר לאחר כל 30 מחזורים, נורית החיווי תידלק כדי שתדעו שהגיע הזמן להפעיל את מחזור הניקוי. האבחון החכם יסייע לכם לפתור בעיות במהירות וביעילות באמצעות הטלפון החכם, עם הצעות לפתרונות קלים ולשלבים הבאים.

מדיח הכלים מבית LG מספק עיצוב חלק ומודרני למטבח, בעל עמידות ותחזוקה קלה ומראה אלגנטי ומעוצב. למדיח תצוגת Micro LED מגע, על מנת שניתן יהיה לבחור את הגדרות המדיח בקלות ובאופן ברור.

המדיח מגיע ברוחב של 600 מ"מ, גובה של 850 מ"מ ובעומק של 600 מ"מ.

המחירים המומלץ לצרכן הם:

DFB325HS –4790 ₪

DFB425FP- 4290 ₪

DFB512FP- 3190 ₪

 וניתן לרכוש אותם ברשתות השיווק, בחנויות החשמל ובאתרי הסחר המורשים.

* מדף שלישי זמין במדיחי הכלים מהדגמים :DFB415, DFB325.

**הטכנולוגיה זמינה במדיחי הכלים מהדגם DFB325.

*** זמינה במדיחי הכלים מהדגמים :DFB415, DFB325 ובדגם DFB512 לא ניתן להוריד תוכניות שטיפה

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים