2

לייקים

מבצעי קיץ לבראנץ' המושלם

חברת שקל בית מותגים מציגה: מבצעי קיץ לבראנץ' המושלם

מבצעי קיץ לבראנץ' המושלם

חברת שקל בית מותגים מציגה: מבצעי קיץ לבראנץ' המושלם

שתפו:

חברת שקל בית מותגים במבצע מיוחד עבור חובבי האירוח והבישול ומציעה מגוון מוצרים במבצעים והנחות של 25-30% לבראנץ' המושלם באתר החברה

צלחות Corelle דגם Ocean Blues – אחד המבצעים הבולטים הוא סט צלחות Corelle 18 חלקים, המשלב את העיצוב הקלאסי המאפיין את צלחות קורל עם עיצוב מודרני עדכני מעוטר בעיגולים אמורפיים בגוונים כחולים בשולי הצלחת; דגם עכשווי, עדין וצעיר משדרג כל שולחן ומתאים הן לשימוש יומיומי והן לאירוח חגיגי. הסט מכיל 6 צלחות מנה עיקרית, 6 צלחות עוגה ו-6 בול למרק. מחיר לאחר הנחה של סט הצלחות במבצע קיץ לחודש
יולי: 489 ₪ (במקום 699 ₪).

כלי הגשה Corelle במבצע מיוחד – מבצע מיוחד של 50% הנחה על קערות הגשה לבנות מיוחדות של Corelle! קערה 1 ליטר מדגם בלה פאנזה, בעלת תבליט הפרחים העדין בשילוב הצורה העגולה. קערה עם תחכום מעודן לה ניתן להוסיף מכסה פלסטיק אטום לחלוטין, לאחסון מזון במקרר או במקפיא. ניתן להכניס למיקרו, ללא BPA. (לא לשימוש בתנור). מחיר: 39 ₪ לקערה (במקום 79 ₪). מחיר מכסה תואם לקערה : 19 ₪. אידיאלי לטיולים, בריכה, פיקניקים עם הילדים. ניתן להשתמש בהן לסלטים, פסטות עם רוטב מבלי לדאוג שהרוטב ישפך. הקערות תופסות פחות נפח מקופסאות פלסטיק, קלות משקל וקלות לניקוי, יפות ונעימות להגשה גם שאנחנו בחוץ וגם ידידותיות לסביבה!

מטחנות פלפל מלח של פיג'ו דגם NANCY – מטחנות שקופות לחלוטין להצגה מושלמת של התבלין. כל מטחנה כוללת בתוכה את מנגנון הטחינה האיכותי של פיג'ו. המטחנות הצרפתיות של פיג'ו מגיעות במגוון דגמים, צורות, גדלים וצבעים. מנגנון המטחנה מאפשר טחינה אחידה המותאמת לתבלין באופן מושלם. בשל טיבו ואיכותו – מנגנון הטחינה של פיג'ו נושא אחריות לכל החיים! מחיר מטחנה: 74 ₪ (במקום 99).

סכו"ם ילדים של מותג האיטלקי
היוקרתי Salvinelli – גם לילדים שלנו מגיע לאכול בסטייל! חברת שקל בית מותגים משיקה סט סכו"ם מתוק ואיכותי לילדים הכולל שלוש יחידות; מזלג באורך 14 ס"מ, כפית באורך 13.5 ס"מ וסכין באורך 16.5 ס"מ, עשויים נירוסטה איכותית 18/10. הסכו"ם מקנה הרגלים מגיל צעיר לשימוש בחומרים בריאים, מעודד אכילה ומושלם עבור ילדים שלא אוהבים לאכול. כמו כן, הסט אידאלי עבור ילדים קטנים, ללימוד אחיזה נכונה בעת אכילה.
מחיר אחרי 50% הנחה : 34 ₪ (במקום 69).

המבצעים בתוקף עד 31.7.22, ניתן ליהנות מהמבצעים אצל המשווקים המורשים, באולם
התצוגה של שקל בית מותגים, יעקב רוזן 2, מתחם הבורסה, רמת-גן, ובאתר

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים