0

לייקים

הכי חו"ל בארץ: ירושלים של פעילויות במיוחד לסוף הקיץ בהתאם להנחיות התו הסגול

סוף אוגוסט הוא ה-זמן להתרחק מכל הלחות והחום ולהגיע עם הילדים וכל המשפחה לביקור בעיר עם האוויר הכי צלול לחגיגה של פעילויות

הכי חו"ל בארץ: ירושלים של פעילויות במיוחד לסוף הקיץ בהתאם להנחיות התו הסגול

סוף אוגוסט הוא ה-זמן להתרחק מכל הלחות והחום ולהגיע עם הילדים וכל המשפחה לביקור בעיר עם האוויר הכי צלול לחגיגה של פעילויות

שתפו:

ליום או יומיים, בירושלים תמצאו שפע של אטרקציות וחוויות המבטיחות לכם בילוי מהנה ואיכותי לכל המשפחה ולמגוון גילאים.

רוצים לדעת מה הכי שווה? ריכזנו במיוחד בשבילכם כמה מיוחדים:

* חגיגת מים וסבון ועוד לכל המשפחה במוזיאון המדע ע"ש בלומפילד *  הרפתקה קסומה ומיוחדת ב'ארץ האגדות' בגן הבוטני גבעת רם * סיורים תיאטרלים, משחקים אינטראקטיבים והתנסויות בכלי נגינה חדשים וותיקים במוזיאון המוסיקה העברי * אוגוסט דיגיטלי בתיאטרון הקרון * נהנים מחוויה קולינרית בכיכר המוזיקה; פטיסרי בולנז'רי פריזאי חדש -'נפוליאון' וגם: 'נחמן', 'כינור בכיכר', 'בלו הול' ו'אנדלוסיה' * מסעדת בר הקיץ של מלון אמריקן קולוני * קרניבורים של בשר? אצל HARVEY`S' תמצאו את כל אשר חשקה נפשכם * מסעדת ההמבורגרים Harvey`s Burger Shack *  רוצים להשאר לילה? מלונות IBIS ירושלים במבצע מיוחד לחדר זוגי כולל ארוחת בוקר זוגית החל מ- 490 ₪

רובצים שעות מול המזגן עם הטלפון ביד? בואו לירושלים! מזג אוויר מצוין וצלול, אווירה של חו"ל ובילוי זמן איכות משפחתי כפי שלא עשיתם מזמן ואל תשכחו להביא סוודר לשעות הערב והכל בהתאם לתו הסגול. נשמע מפתה? למה אתה מחכים! אסור לפספס!!

חווייה ובילוי לכל המשפחה

מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד

לאחר 150 ימים  יפתח מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים את שעריו בשלישי 18.8.20 למשך 14 יום רצופים, עד סוף אוגוסט. המוזיאון מזמין את הקהל הרחב, ילדים והורים, סבים וסבתות וכל המשפחה לעלות לירושלים ולהנות ממגוון של פעילויות הכוללות: תערוכות קבע, התנסויות מיוחדות, סדנת חוץ ועוד.

בין הפעילויות הבולטות: הטסת מטוסי נייר במשגר המטוסים, הכרת מבנים מיוחדים בתערוכת הקבע למה בניינים לא נופלים, לכתוב עם קרני אור על קיר פוטוכרומי מיוחד, לראות עצמם ולמדוד חום גוף בעמדת הצילום התרמו שבתערוכת 'השאלות של לאונרדו, להפעיל מערבולות אוויר ומים בתערוכת השאלות של לאונרדו להכיר מגוון צמחי מאכל הגדלים על קיר ירוק וייחודי, להנות מחגיגת מים, בועות סבון ואלכוג'ל שתתקיים בגן המדע שבתוך המוזיאון, ללמוד מדוע כל כך חשוב לרחוץ ידיים עם סבון , מה תפקידו של האלכוג'ל וממה הוא עשוי. בנוסף יבנו הילדים מזרקת מים שיוכלו לקחת הביתה כמתנה.

המוזיאון נערך והותאם לדרישות והנחיות התו הסגול בצורה מוקפדת. רכישת כרטיסים תתאפשר בהזמנה מראש באתר המוזיאון בלבד, בכניסה למוזיאון תתבצע בדיקת חום, על המבקרים לחבוש מסיכות בכל זמן שהותם במוזיאון, לשמור על מרחק 2 מ' בין אחד לשני ולהישמע להוראות המדריכים שידריכו את המבקרים בתערוכות השונות ויסייעו להם להקפיד על ההנחיות.

היכן? מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד קרית המוזיאונים 3 י-ם

מתי? החל מ18.8 עד 31.8.202 א, ב, ג, ד, ה ושבת בין  10:00-18:00 וביום שישי בין :10:00-14:00

עלות – ילד עד גיל 5 חינם. ילד/מבוגר 45 ₪, כרטיס משפחתי 160 ₪ הנחות למחזיקי כרטיס תושב 'ירושלמי', חיילים, כוחות הביטחון, נכים, גמלאים ומועדוני לקוחות.

רכישת כרטיסים מראש באתר המוזיאון  לפרטים נוספים 02-6544888: www.mada.org.il

ארץ האגדות בגן הבוטני

מה בתכנית?: בשעות בין הערביים הופך המקום לגן קסום עם אוירה מופלאה ומרתקת, מלאת צלילים, סיפורים, משחקים, מפגשים מפתיעים עם דמויות המסמלות את חווית הילדות הגדולה מכל – האגדות, ביניהן: ג'פטו ופינוקיו, רפונדזל ואלזה, המפטי דמפטי ועליסה מארץ הפלאות, טוב טוב הגמד, פיה קסומה, מכשפה טובת לב, כיפה אדומה, החלילן מהמלין, הדרקון הראשון שלי, מספר סיפורים ועוד שילוו את הילדים בשבילים ובפינות מסתוריות שהוארו בתאורה קסומה ומיוחדת ואפקטים של גחליליות, הקרנות על צמרות העצים והצמחים באזור, מוסיקה וצלילים קסומים שקיימים רק באגדות. את פני המבקרים יקבלו ג'פטו ופינוקיו שמסבירים לכל אחד ואחת על כתב החידה והמפה. הילדים יוכלו להצטלם עם דמויות מהאגדות ולבקר ב-9 תחנות בהן מתקיימות פעילויות חווייתית מיוחדת המותאמות לתקופה וביניהן: הצגה דינמית הדיג ודג הזהב, מסגרות צילום תוך ריחוק חברתי של הארנב ועליסה בארץ הפלאות, קיר החידות של המפטי דמפטי, שביל המשאלות המסתורי, מפגש עם כיפה אדומה ביער. הילדים ינסו להציל את רפונדזל מהמגדל הגבוה, יהנו ממסלול הדרקון הראשון שלי בשביל הצמרות, יפגשו את אלזה במפל הנסתר ועם טוב טוב הגמד בשביל התגליות, ירקדו עם מוגלי בספר הג'ונגל ויאזינו למנגינת החלילן מהמלין. בחממה הטרופית החדשה יפגשו את פיטר פן, טינקרבל והג'יני של אלאדין.

היכן?: הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם רח' זלמן שניאור 1 י-ם

גילאים: מתאים לילדים מגיל 3-12

מתי?:  עד ה-31 באוגוסט 2020. ראשון עד חמישי החל מהשעה 17:00-22:30 ובמוצ"ש עד השעה 22:30.

עלות: כרטיס רגיל מגיל שנתיים ומעלה – ₪79  כרטיס ירושלמי: 29 ₪ מנויים: 25 ₪. ישנם מבצעים וכרטיסים מוזלים https://www.agadotland.co.il/. הזמנת כרטיסים באתר בימות בלבד.

חווייה מוזיקלית תיאטרלית במוזיאון המוסיקה העברי

מה בתכנית? האופציה הממוזגת לימי הקיץ. המוזיאון השהשתדרג במיוחד לימי הקיץ מזמין אתכם להכיר דמויות מוזיקליות מהתפוצות השונות, להנות מסרטים ייחודיים חדשים בהפקת הצוללת הצהובה, להכיר ולהתנסות בכלי נגינה חדשים וייחודיים שנתרמו לאחרונה למוזיאון, להצטרף למשחקים אינטראקטיביים בחללים השונים ולהנות מסיור וירטואלי בבית המקדש בעזרת משקפי מציאות מדומה החדישים בשוק (VR) והכל תוך שמירה על הנחיות התו הסגול.

במוזיאון יתקיימו לאורך אוגוסט סיורים מוזיקליים-תיאטרליים לכל המשפחה (מודרכים או עצמאיים) בשילוב תלבושות ודמויות היישר מארצות הגלות. בסיור מודרך (האופציה המומלצת) יוכלו המבקרים להכיר כ-250 כלי נגינה, לשמוע על ההיסטוריה של כלי הנגינה הנמצאים בכל חלל וחלל במוזיאון, על האנשים המרתקים שנהגו לנגן בהם בתפוצות, על המדינות מהן הם הגיעו וכמובן להתנסות בנגינה! נציין כי כלי הנגינה מחוטאים באופן שוטף.

לשדרוג חוויית המוסיקה והעצמתה הופקו 8 סרטים חדשים לטובת קהל המבקרים שיוקרנו החל מחודש אוגוסט. הסרטונים, בהשתתפות חברי התזמורת האנדלוסית, 'מקמאת' העותמנים מובילי הזמר התימני, נגנים נוספים ואמנים שונים, מלווים בקריינות של  המוזיקאי יאיר דלאל.

בנוסף יוכלו באי המוזיאון לצאת לסיורים עצמאיים בעזרת 'סבא לוי', המדריך הוירטואלי, המלווה את מבקרי המוזיאון. את סבא לוי ניתן להכיר באמצעות הטאבלט הניתן בכניסה למוזיאון.

המבקרים מוזמנים להצטרף למשחקים האינטראקטיביים הקיימים בכל חלל שכולם עוברים חיטוי באופן שוטף:

היכן? מוזיאון המוזיקה העברי – רחוב יואל משה סולומון 10 נחלת שבעה.

מתי? עד 31.8.20

מתאים לגילאי 3 עד 103

עלות?: רגיל – 60 ₪ אזרח ותיק/ ילד מגיל 5 ומעלה – 45 ₪ סטודנט 40 ₪ חייל 32 ₪

לפרטים נוספים ותיאום הגעה מראש בלבד בטלפון 02-5406505 או במייל [email protected]

אוגוסט דיגיטלי בתיאטרון הקרון

מה בתכנית? מיטב הצגות הקרון, סדנאות יצירה, תיאטרוני סיפור ומפגשים עם אמנים בזום וביוטיוב לקטנטנים ולגדולים. פעילות הקרון עוברת לזום וליוטיוב עם מיטב ההצגות, מיטב האמנים והיוצרים.

בימי ראשון, שלישי וחמישי במהלך אוגוסט מוזמנים הילדים וההורים לצפות בהצגות מצולמות שיועלו ליוטיוב ויהיו פתוחים לצפייה במשך 3 ימים ולהצטרף למפגש עם אמנים.

בימי שני ורביעי מוזמנים הצופים ליהנות מתיאטרון סיפור וסדנת יצירה לקטנטנים בזום. רשימת ההצגות והפעילות באתר הקרון

מתי? עד 31.8.20

עלות: תיאטרון סיפור + סדנה – 15 ₪ למשפחה, מנוי ל-4 תיאטרוני סיפור + סדנת יצירה 40 ₪ לכל המשפחה.

הצגה מצולמת ביוטיוב (פתוחה לצפייה במשך 3 ימים) + מפגש אמן – 20 ₪ למשפחה, מנוי ל-3 הצגות+מפגש 50 ₪ למשפחה.

מתאים לגילאי: 3-10

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים און-ליין: 02-5618514 שלוחה 111 https://www.traintheater.co.il/

על בילוי וקולינריה בכיכר המוסיקה

נפוליאון, כינור בכיכר, נחמן, אנדלוסיה, בלו הול מיוזיק

כיכר המוסיקה הירושלמית שוקקת חיים כמעט בכל ימות השנה. הכיכר הכוללת בתוכה מגוון מסעדות הנותנות מענה לכל סוג של בילוי קולינרי מתבקש: מסעדת טאפאס בר (אנדלוסיה), מסעדת חלבית (נחמן), פטיסרי ובולונז'רי (נפוליאון) בסגנון פריזאי בשירות עצמי, מסעדת שף בשרית (כינור בכיכר) או בר – מסעדה עם הופעות חיות (בלו הול מיוזיק).

מידי ערב תמצאו בכיכר שולחנות ערוכים המזמינים את הקהל הרחב ליהנות מחוויה קולינרית באווירה ייחודית ממש כמו בארצות אירופה הקלאסית לצד מופע מוסיקלי חי.

נפוליאון: אם בא לכם להתפנק ולהרגיש כמו בפריז כנסו לפטיסרי בולונז'רי החדש בסגנון פריזאי שנפתח בתחילת אוגוסט. המקום מותאם לתקופת הקורונה ומאפשר שרות עצמי – גם לקחת טייק אווי וגם להזמין מנות באמצעות אפליקציה או באמצעות מסך טאץ' סטרילי שנמצא במקום. בכניסה למקום, ממדרחוב נחלת שבעה, מוצבות ויטרינות ובהן כריכים מושקעים במיוחד, סלטים בעבודת יד כמו בצרפת המורכבים מחומרי הגלם הטובים ביותר שיש, קינוחים בעבודת יד איכותיים ביותר, סושי, קישים, לביבות צרפתיות, מבחר מאפים ועוד. בנוסף מספק המקום ארוחות בוקר כל בוקרר עד השעה 16:00,  גלידות בייצור עצמי, קרפ צרפתי ועוד הפתעות, הכל פרי ידה של שף  הגר קטני.

רחוב יואל משה סלומון 10 מתחם כיכר המוזיקה, נחלת שבעה. כשרות מהודרת- רבנות ירושלים.

שעות פתיחה- ימים א'- ה'  09.00 – 18.00 להזמנות: 073-3869294

אנדלוסיה: מסעדת טאפאס בר

רוצים להרגיש כמו במדריד או ברצלונה? בקרו באנדלוסיה- בר הקוקטיילים והטאפאסים במרכז העיר ירושלים שהינו המקום הכי חם בעיר, לאחרונה השיקו במקום תפריט קיץ חדש פרי יצירתו של שף ברהנה אגוס. מדובר במקום היחיד בארץ המשלב מנות שף כשרות, בר קוקטיילים ייחודים home-made, ומוסיקה שיצרו קונספט ואווירה צעירה של בילוי החל משעות הערב המוקדמות ועד שעות הלילה המאוחרות.

במקום תפריט חדש ומיוחד המשלב מנות ישראליות עם טוויסט אירופאי, בין המנות פסקדו, צמפיניונס, אמפנדס, פאייה, חזה ברווז, שוק ברווז, ספייר ריבז, צלעות טלה ועוד. התפריט מורכב ממגוון  של מנות צמחוניות, דגים,  דגים נעים ובשר  במטרה לתת מענה רחב לכל באי המסעדה

על עולם המשקאות באנדלוסיה אחראי המיקסולוג אלון זוהר שבנה  תפריט של עשרות קוקטיילים קלאסיים לצד מספר קוקטיילים נבחרים, המשלבים את עולם היין והפונצ'ים בסגנון ספרדי- ישראלי המתאים לקונספט המקום.

להזמנות: 02-6266306

לאוהבי האופציה החלבית,צמחונית/טבעונית ממוקמת בכיכר מסעדת 'נחמן' מציעה מגוון מנות חלביות, צמחוניות וטבעוניות בסגנון ישראלי עם נגיעות איטלקיות וצרפתיות וללא גלוטן. בין היתר, מציעה המסעדה ארוחות בוקר המוגשות עד השעה 16:00, פיצות מהטאבון, פסטות טריות ומגוון מנות ראשונות ועיקריות, כשכל חומרי הגלם הם מהטריים ואיכותיים ביותר בשוק, וברובם תוצרת ישראלית. המסעדה משתרעת על פני 220 מ"ר. במתחם מעוצב בחלל המסעדה המרכזי וכ-40 מקומות ישיבה בחוץ, במתחם כיכר המוזיקה.

מבוא בית דוד 12, כיכר המוזיקה, נחלת שבעה. כשר למהדרין , 02-9920540.

בלו הול מיוזיק: בר המסעדה הירושלמי שהוקם לפני כשני עשורים ומתהדר בתואר בר המסעדה הוותיק ביותר בעיר, הוקם על טהרת המוסיקה, ועבר שיפוץ כללי ומתיחת פנים במסגרת התאמתו לבר-מסעדה הפתוח בשעות הלילה הקטנות ומתאים לבילוי צעיר המשלב אוכל טוב, הופעות חיות, ובר אלכוהול עשיר. המסעדה מחולקת לשלושה חללים שונים המאפשרים מגוון של אפשרויות בילוי שונות. בחלל המרכזי בקומת הכניסה, מוצבת הבמה, עליה מתקיימות הופעות חיות. חלקו השני של המסעדה הוא בר האלכוהול, שמגיש מגוון משקאות רחב ממיטב מותגי האלכוהול המובילים בעולם: מותגים מובחרים של וויסקי, שלל קוקטיילים, תפריט יין עשיר ובירות מקומיות ומיובאות מהחבית. חלקו השלישי של המסעדה הינו חדר פרטי לאירועים קטנים המכיל כ-20 מקומות ישיבה.

רחוב יואל משה סולומון 12, כיכר המוסיקה – כשרות מהודרת  להזמנות 02-6256488

כינור בכיכר: מסעדת השף הירושלמית 'כינור בכיכר' הממוקמת בלב קומפלקס כיכר המוזיקה בירושלים הפכה לאחרונה לאחת המסעדות הכשרות המדוברות בעיר. המסעדה משתרעת על שטח של כ- 200 מ"ר. תפריט המסעדה מבוסס על בשרים מובחרים צלויים או מבושלים, דגים טריים ומגוון סלטים רעננים ממרכיבים עונתיים. במסעדה בר משקאות רחב ומרהיב ובו מיטב מותגי האלכוהול המובילים בעולם, בירות מקומיות ומיובאות מהחבית, וקפה של חברת 'וריניאנו' (Caffe Vergnano 1882) מבית הקלייה הוותיק ביותר באיטליה. המסעדה מחולקת לחללים המאפשרים אפשרויות בילוי שונות: החלל המרכזי, נמצא בקומת הכניסה עם כסאות בהתאמה אישית וספות יוקרתיות. החלל החיצוני, ממוקם ברחבת כיכר המוזיקה ופונה לרחבה המרכזית של 'כיכר המוזיקה' ולבמת ההופעות.

מעבר בית הכנסת 12, כיכר המוזיקה, נחלת שבעה. כשרות: בד"צ בית יוסף,

שעות פתיחה: ימים א'-ה'  18:00-23:00  להזמנות: 02-9944902

מסעדת HARVEY'S מעשנת העץ הראשונה והיחידה באזור ירושלים ובין הבודדות בארץ שנפתחה לפני כשנתיים מציעה מגוון עשיר של בשרים מעושנים בעץ בעישון איטי, בסגנון ברביקיו אמריקאי.

התפריט החדש לקיץ 2020 מציע מגוון מנות פתיחה מיוחדות ביניהן מגדל חציל בלאדי, טאקוס צלעות, טקסס ברביקיו נאצ'וס, מגוון סלטים, פופקורן צ'יקן ועוד. החידוש האחרון במנות העיקריות בתפריט: סינטה 4 שעות בעישון עץ היקורי,

חזה עוף מעושן והמבורגר של ג'ו ג'ו לצד פלטות בשרים מעושנים בין 12 ל-18 שעות בהרכבה אישית, מבחר סנדויצ'ים עם בשרים שונים, שורט ריבס, ספר ריבס כבש, שאטו בריאן, מדליוני פילה בקר, סטייק אנטריקוט ועוד. 

רח' בן שטח 7 י-ם כשר למהדרין  להזמנות: 02-6246444

Harvey`s Burger Shack: האחות הצעירה של מעשנת הבשרים של השף חיים (הרווי) סנדלר. מדובר במסעדת המבורגרים איכותית שהביאה את בשורת הסמאש בורגר לירושלים. בתפריט סמאש בורגרים דקיקים ופריכים, הנעשים מבשר טחון טרי המונח על הפלנצ'ה הרותחת ונמעכים על ידי שפכטל לכדי קציצה דקיקה ומדויקת. בין ההמבורגרים יוכלו המבקרים למצוא בורגר רגיל, בורגר צמחוני, ובורגרים שונים עם מגוון תחליפי גבינות צמחוניים.

רח' שלומציון המלכה 1 י-ם להזמנות: 052-5333625 / 052-7457847 כשר למהדרין

מסעדת בר הקיץ של אמריקן קולוני – כאן תרגישו ממש כמו בחו"ל.  מסעדת בר הקיץ של אמריקן קולוני ממוקמת בגינה הקסומה והמרווחת של המלון תחת כיפת השמים ובאוויר הפתוח והשולחנות מוצבים בה הרחק זה מזה ,חלקם חבויים בפינות מבודדות , מה שעונה על  הוראות משרד הבריאות ותקן התו הסגול.

ב"בר הקיץ"  ניתן ליהנות מארוחה או משקה באווירה טובה, יחודית ובטוחה כל זאת באוויר הפתוח ובמזג האוויר הירושלמי המצויין בכל חודשי הקיץ.  בתפריט הנוכחי ניתן למצוא  מנות מהמטבח הים-תיכוני, סלטים טריים, פיצות ופוקאצ'ות הנאפות בטאבון המקומי,  ונתחי בשר על הגריל, מנות צמחוניות וטבעוניות וקינוחים מתוקים ומרעננים. הבר מציע מבחר עשיר של משקאות מקומיים ומיובאים של כל מותגי האלכוהול ומעל ל-100 סוגי קוקטיילים אותם יערבבו לכם  במקצועיות ואדיבות הברמנים המיומנים של המלון.

נושא ההיגיינה עמד תמיד בראש סדר היום של המסעדה ועתה בימי הקורונה על אחת כמה וכמה. יום יום עוברים המטבח, המסעדה והשטחים הציבוריים ניקיון וצחצוח יסודי כמו גם חיטוי התואם את הוראות משרד הבריאות ותקן התו הסגול. במרחבים הציבוריים נדרשים האורחים לעטות מסכות פנים, עובדי המסעדה והמטבח כולם עוטים מסיכות, מחויבים בשטיפת ידיים בתדירות גבוהה, כל זאת למען שמירה על בטיחות ובריאות האורחים.

שעות פעילות – כל ערב בין השעות 18:00 עד 23:00 

רח ' לואי ונסן 1, ירושלים…להזמנות : 02-62979777  [email protected]    לא כשר

נמצאים כבר בעיר? קחו לילה!

מלונות  ibis ירושלים מציעים חופשה אורבנית במחיר אטרקטיבי ללילה כולל ארוחת בוקר זוגית החל מ-490 ₪ בלבד.

המלונות, שהינם מהמותגים המובילים ברשת מלונות ACCOR הבינלאומית, מקפידים על חיטוי והיגיינה בצורה יוצאת דופן. נקיון החדרים מתבצע ברמה הגבוהה ביותר, בעיקר בימי קורונה. בנוסף לנקיון והצחצוח שהיה עד כה בימים רגילים, עוברים החדרים, חיטוי נוסף שצריך כדי לעמוד בתקנים של רשת ACCOR הבינלאומית .בין היתר מקפידים על חיטוי כל המוצרים והחפצים שהאורח מרבה לגעת בהם כגון ידיות, ברזים בכיורים ובאמבטיה, שלטים, מתגים של תאורה, של מזגן ועוד.

במרחבים הציבוריים האורחים נדרשים לעטות מסכות פנים. ברחבי המלונות פיזרו עמדות חיטוי בכל פינה. המלונות הגדילו את תדירות הנקיון בשטחים הציבוריים לרבות לובי, מעלית, ידיות דלתות, שרותים ציבוריים וכו’.  העובדים כולם עוטים מסיכות, מחויבים בשטיפת ידיים, החלפת כפפות בנקיון כל חדר וחדר, המגבות המלוכלכות עוברות ישר לשקית סגורה, והכל בהתייעצויות עם רשויות גלובליות ומקומיות, הכל על מנת להבטיח שנהלי הנקיון וההגיינה במלונות  ibis ירושלים מרכז העיר מחמירים ביותר.

מלונות ibis ירושלים מציעים מחירים מיוחדים – החל מ490 ₪ לחדר ללילה כולל ארוחת בוקר.בנוסף, מלונות ibis ירושלים  משתתפים בקמפיין – ירושלים הכי חו"ל בארץ, הטבה מיוחדת ללנים בירושלים ומציעים  לילה שני ב 25% הנחה או לילה שלישי ב 50% הנחה. הטבה נוספת ללנים במלונות הינו סיור חינם וגם שובר הנחה הניתן למימוש באחד מעשרות המוזאונים או הפעילויות שיש לעיר ירושלים להציע.

שני המלונות, הנחשבים לחדשים בעיר, נמצאים במיקום הטוב ביותר שקיים, היכן ש'כל האקשן קורה' ומהווים בסיס אידיאלי לסיורים וביקורים בכל האטרקציות וכל מה שיש לירושלים להציע.

כל מה שחופשה צריכה במרחק הליכה; ibis styles ממוקם על מדרחוב 'בן יהודה' ומלון ibis ירושלים מרכז העיר ממוקם מעברו השני של המדרחוב, שניהם סמוך לכיכר ציון ורחוב יפו, מרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה ושער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה, גלריות, קולינריה, מרכזי קניות, פאבים וחיי לילה, מוזיאונים ועוד שלל אטרקציות!

מלונות ibis ירושלים מרכז העיר מעוצבים ברמה בינלאומית ובסטנדרטים גבוהים, כך לדוגמה, חדרי המלונות אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת ACCOR ומותגי ibis העולמיים. בכל חדר מיטה עם המזרן הייחודי Sweet BedTM by ibis מבית היוצר של מותג  ibis העולמי, אותו תרצו, וגם ניתן, לרכוש באופן פרטי.

מלון ibis  ירושלים מרכז העיר שנפתח לפני כשלוש שנים  ובו 124 חדרי אירוח מאובזרים, משתייך לקטגוריית העולמית של המותג. על כן, מעוצב בצורה זהה ליתר המלונות בקטגוריה. העיצוב הינו צעיר, קליל ואורבני, ריהוט מחומרים טבעיים ובצבעים חמים ( עץ ואדום). אטום לרעש ועל פי האיכויות והסטנדרטים של רשת אקור ומותגי ibis העולמיים.

מלון ibis Styles שהוקם לפני כשנה בירושלים, שוכן בבניין היסטורי ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. המלון מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה. השטחים הציבוריים וגם חדרי המלון מעוצבים כהומאז' לשוק של ירושלים, על הפירות והירקות הצבעוניים והצבעים המרכיבים את שוק מחנה יהודה עם מגוון איורים בהשראת משרד האדריכלים אריה דבילנסקי, המכניסים את האורחים אל אווירת השוק הייחודית לעיצוב המלון. בהמשך לרעיון המרכזי של המלון, כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד. המלון מתאים באופן מושלם למשפחות עם ילדים.   בקומה ה–8 של המלון נהנים האורחים מארוחת בוקר בהתאם להנחיות התו הסגול עם נוף פנורמי מרהיב לירושלים.

לפרטים והזמנות     www.ibis.co.il

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים