1

לייקים

מותג האופנה RESERVED מגיע לראשונה לתל אביב

המותג פותח סניף דגל בקניון TLV בהשקעה הנאמדת ב 4 מיליון ₪

שתפו:
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter

מותג האופנה RESERVED מגיע לראשונה לתל אביב

המותג פותח סניף דגל בקניון TLV בהשקעה הנאמדת ב 4 מיליון ₪

שתפו:
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter

מותג האופנה הבינלאומי RESERVED, המיובא לישראל ע"י קבוצת H&O, מתרחב ומגיע לראשונה
לתל אביב, פותח סניף דגל בקניוןTLV בהשקעה של כ -4 מיליון ₪.


זהו הסניף הרביעי של הרשת בישראל והוא יצטרף לסניפים הקיימים בקניון איילון ברמת גן, קניון
גבעתיים ומתחם מיי בייבי בירכא ולאתר המכירות של ריזרבד.
הסניף החדש ישתרע על שטח של כ-500 מ"ר וימוקם בקומת הכניסה. זהו סניף שלישי שייפתח
במתכונת אופנת נשים בלבד (סניף גבעתיים כולל גם אופנת ילדים). קבוצת H&O מתכננת לפתוח כ 20 חנויות של המותג בארץ, שטח כל חנות יעמוד על 700 מ"ר.


החנות החדשה מעוצבת בקונספט ייחודי התואם את החנויות בבירות האופנה של אירופה שפותח
ע"י צוות האדריכלים הבינלאומי של קבוצת LPP וכולל בין הייתר חנות רחבה המעוצבת עפ"י
קולקציות ומשלבת רהוט צעיר ועדכני, מואר וייחודי.


החנות החדשה מכוונת לקשת רחבה של קהלים ומציעה ללקוחותיה, מעבר למחירים האטרקטיביים,
מגוון סגנונות המתאים לכל זמן: קז'ואל, ארועים, עבודה, פנאי וכו ובטווח מידות רחב (36 – 46).
המותג ריזרבד מביא לישראל בכל שבוע פריטים חדשים והחנות תתחדש בסחורה על בסיס שבועי,
ויוצעו בה כ- 14 קולקציות מלאות בשנה, שישקפו את ערכי המותג ביניהם: קיימות, יצירתיות ומגוון.
לדברי יוסי מלכה מנכ"ל קבוצת O&H: "בישראל יש צמא למותג בינלאומי נחשק המתחדש
תדירות, מתכתב עם הטרנדים הבינלאומיים, ומשווק במחירים אטרקטיביים במיוחד. ריזרבד עונה
על הצורך הזה, הוא מותג אופנה הנחשב לבעל צמיחה גבוהה מאוד באירופה וגם בישראל. כניסתו
לעיר תל אביב מסמנת מגמה זו של צמחיה והתפתחות".


לרגל פתיחת הסניף החדש תגיע לישראל קולקציית הקפסולה High Summer, המשווקת רק ב 4
מדינות בעולם,: לונדון, מינכן, דובאי ובישראל – בסניף הדגל החדש בקניון TLV בתל אביב.

הקולקציה הססגונית כוללת בין היתר: שמלות, חצאיות, בגדי גוף, עליוניות, מערכות ספורטיביות
ועוד, בצבעוניות ססגונית משמחתת ובגזרות עדכניות ומפתיעות.


לרגל הפתיחה יערוך המותג בישראל קמפיין בהשקעה של מיליון ₪ הקמפיין כולל שלטי חוצות בעיר
תל אביב, פעילות דיגיטל רחבה, פעילות משפיענים ומובילי דעה וכן קד"מ בשבוע הפתיחה הכולל
שקיות בד ממותגות בכל רכישה ושירותי סטיילינג ללקוחות ביום הפתיחה.

דוסיז ברשתות החברתיות

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים
קהילה