2

לייקים

רשת Burgerim מתרחבת בדרום הארץ

פותחת את הסניף ה- 55 בנתיבות הסניף החדש הינו כשר למהדרין.

שתפו:

רשת Burgerim מתרחבת בדרום הארץ

פותחת את הסניף ה- 55 בנתיבות הסניף החדש הינו כשר למהדרין.

שתפו:

רשת Burgerim (בורגרים) מתרחבת גם בדרום הארץ ופותחת בימים אלה את הסניף ה- 55 בנתיבות, ברחוב בעלי המלאכה 203, בציר הראשי של העיר. בפתיחת הסניף החדש הושקעו כ-550 אלף ₪.


הסניף החדש של בורגרים משתרע על שטח של 120 מ"ר וכולל 30 מקומות ישיבה עם מרפסת חיצונית מעוצבת הכוללת עוד 30 מקומות ישיבה נוספים. המקום מתאים לקיום אירועים, ימי הולדת, ערבי משפחה, ארוחות חברה וחגיגות נוספות. את הסניף ינהלו הזכיינים, תושבי נתיבות: אופיר פרץ ואלירן מור יוסף.


הסניף החדש הינו כשר למהדרין עם בשר בד"צ, וכולל תפריט עשיר ומגוון של בורגרים במבחר טעמים שונים, תוספות צד, כריכים, סלטים ועוד, המוגשים בסניף, בשירות איסוף עצמי או במשלוחים לכל רחבי נתיבות וליישובי הסביבה. כמו כן מציע הסניף משלוחים גם לאירועים פרטיים, ישיבות עבודה, משרדים, ימי הולדת, מסיבות בגן ובבית הספר ועוד. הסניף היפהפה מציע קיום אירועים במקום.


התפריט כולל בין היתר בורגר בקר, טלה, מרגז פיקנטי, גחלים (העשוי מנתחי בקר ובריסקט מובחרים בעישון עדין) ועוד. הרשת מציעה חלופה גם לטבעוניים ולמפחיתנים, בדמות קציצת עדשים ושעועית מש מונבטים, סלק, אורז מלא, ירקות טריים, תבלינים וסויה, ובנוסף, מגוון ארוחות ילדים הכוללות שניצלונים / בורגר עם צ'יפס / ירקות חתוכים / כוס מיץ והפתעת צעצוע. כמו כן מציעה Burgerim את מארזי החגיגה, המיועדים להתכנסויות ואירועים חברתיים ועסקיים, לכל כמות סועדים אפשרית.

רשת Burgerim מקבוצת BBB הינה כשרה ומונה 58 סניפים בכל רחבי הארץ.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים