1

לייקים

קולקציית תיקי החתלה מבית SIMPLY GOOD

SIMPLY GOOD מציג ליין תיקי החתלה חדש, קלאסי ומוקפד

שתפו:

קולקציית תיקי החתלה מבית SIMPLY GOOD

SIMPLY GOOD מציג ליין תיקי החתלה חדש, קלאסי ומוקפד

שתפו:

מותג מוצרי התינוקות המוביל SIMPLY GOOD מציג ליין תיקי החתלה חדש, קלאסי ומוקפד – בשיתוף עם המעצבת עפרה גרף-אביב: שחור על שחור, שחור על זהב ושחור על כסף.

הקולקציה על-זמנית ומאופקת, מתאימה לכל מין ומגדר – ומאפשרת תנועה אלגנטית במרחב; מהבית אל הגן, אל העבודה, אל הגינה, בחזרה הביתה ואפילו בערב ליציאה – כשאין זמן לעצור בבית כדי להחליף תיק.

תיק ברלין- תיק גב בעל תא נפרד ומרופד למחשב הנייד, ובתוכו גם משטח החתלה, תיק רשת, רצועות חיבור לתלייה על עגלה ונרתיק למוצץ. התיק עשוי בד סינטטי עמיד המתנקה בקלות בניגוב מגבון, וגם עמיד בפני מים! קיים בצבעים: שחור על שחור, שחור על כסף. תכולה: 17 ליטר. מידות: 33 רוחב/ 37 גובה/ 14 עומק. מחיר בשילב: 299 שח. מגיע עם מחזיק מפתחות תואם.

תיק ריו- בעל מראה המזכיר את דגם ברלין – מראה של תיק גב קלאסי, אך תיק זה מתייחד במידות קטנות יותר ובפרקטיות יוצאת דופן. למרות גודלו – החלל הפנימי שלו מאפשר מקום לכל מה שחשוב. התיק עשוי בד סינטטי עמיד המתנקה בקלות בניגוב מגבון, וגם עמיד בפני מים! קיים בצבעים: שחור על שחור, שחור על זהב, שחור על כסף. בתוך התיק: רצועות חיבור לתלייה על העגלה ונרתיק למוצץ. תכולה: 12 ליטר. מידות: 27 רוחב/ 31 גובה/ 14 עומק. מחיר בשילב: 169 שח.

תיק הלסינקי-  אפשרי לנשיאה על הגב, ביד או על הכתף. התיק עשוי בד סינטטי עמיד המתנקה בקלות בניגוב מגבון, וגם עמיד בפני מים. קיים בצבעים: שחור על שחור, שחור על כסף. גם בתיק זה אפשר לשאת בקלות קלסר או מחשב נייד הודות למבנה הפנימי הנדיב שלו. בתוך התיק: משטח החתלה, תיק רשת, רצועות חיבור לתלייה על עגלה ונרתיק למוצץ. תכולה: 18 ליטר. מידות: 34 רוחב/ 35 גובה/ 13 עומק. מחיר בשילב: 339 שח. מגיע עם מחזיק מפתחות תואם.

תיק ניירובי- תיק בעל מידות מושלמות ליציאה קצרה מהבית; מתחבר לעגלה ובקלות הופך גם לתיק הנישא על הכתף. התיק עשוי בד סינטטי עמיד המתנקה בקלות בניגוב מגבון, וגם עמיד בפני מים. קיים בצבעים: שחור על שחור. שחור על זהב, שחור על כסף. בתוך התיק: רצועת כתף ורצועות חיבור לתלייה על העגלה. תכולה: 8 ליטר. מידות: 32 רוחב/ 21 גובה/ 12 עומק. מחיר בשילב: 189 שח.

את תיקי ההחתלה של SIMPLY GOOD  אפשר להשיג בארץ ברשת שילב.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים