1

לייקים

הטופו האהוב של 'משק ויילר' – עכשיו גם כשניצל

חדש על המדף

שתפו:

הטופו האהוב של 'משק ויילר' – עכשיו גם כשניצל

חדש על המדף

שתפו:

'משק ויילר' משיקה בימים אלה את שניצל הטופו הראשון שלה. מדובר בסדרת שניצלים קפואים מהצומח, המבוססים על הטופו האיכותי שמייצרת חברת 'משק ויילר' מזה 27 שנה. השניצלים בסדרה מספקים אלטרנטיבה בריאה וטבעונית לשניצל הבשרי מבלי להתפשר על הטעם, העובי או המרקם. השניצלים ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל ובעלי ערכי חלבון גבוהים.


בסדרת השניצלים ארבעה טעמים: שניצל טופו בטעם עוף, שניצל טופו בטעם פיקנטי, שניצל טופו בתוספת ברוקולי, שניצל טופו בתוספת תירס. לא בכדי עושים ב'משק ווילר' את המאמץ להנגיש את הטופו לכל בית בישראל. הטופו עשיר בחלבון – הוא מכיל את כל תשע חומצות האמינו החיוניות לגוף האדם. בנוסף, הטופו מהווה מקור מצוין לויטמינים ומינרלים, הוא עשיר בברזל וסידן, מנגן, סלניום זרחן, מגנזיום, נחושת, אבץ וויטמין B1.

מרבית השניצלים הצמחיים המשווקים היום עשויים מ TVP– סויה מיובשת. מוצר גלם זול שבעקבות תהליכי העיבוד התעשייתי שהוא עובר ניתן לשמר במשך שנים. השניצלים של משק ויילר מספקים אלטרנטיבה טרייה בהרבה, ופחות מעובדת, לשניצלים הקפואים שנמצאים כיום בשוק. ידוע שרבים ממפחיתי הבשר, הצמחוניים והטבעוניים החדשים טרם פיצחו את סוד ההכנה הביתית של הטופו, והדבר מהווה עבורם חסם בצריכה השוטפת. סדרת השניצלים חוסכת את ההתעסקות ואת תהליך הלמידה. השניצל מגיע מוכן, בטעמים נפלאים וכך אפשר ליהנות בקלות מכל הטוב שבטופו.

אילן ספריאל, שותף במשק ויילר: "'משק ויילר', כיצרנית טופו ותיקה, שמה לה כמטרה לפצח את סוד השניצל הטבעוני שנותן כבוד גם לתוכן ולא רק לציפוי – שניצל המבוסס על אחוזי טופו גבוהים מהווה פתרון טעים, בריא ונוח גם לחובבי טופו וגם לאלה שרוצים להנות משניצל טבעוני שמדמה את החוויה של שניצל העוף. כל מה שנותר לצרכן הוא לחמם את השניצלים בתנור או במחבת ולהנות מהמאכל האהוב בגרסה טבעונית, עשירה בחלבון, במינימום מאמץ".

המוצרים בכשרות בד"ץ העדה החרדית.
'משק ויילר' מייצר טופו איכותי וטעים מאז 1994. ל'משק ויילר' סידרת קציצות טופו בטעמים שונים וטופו חומוס- הראשון מסוגו בעולם.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים