1

לייקים

HOMESTYLE בחבילת טקסטיל מפנקת

לחזור לישיבה, להרגיש בבית

שתפו:

HOMESTYLE בחבילת טקסטיל מפנקת

לחזור לישיבה, להרגיש בבית

שתפו:

כשבני הישיבות יוצאים ל'בין הזמנים', זה הזמן לדאוג ל'זמן' הבא שלהם. HOMESTYLE, רשת הטקסטיל לבית, תופרת יופי של מבצע במיוחד עבורם. מהאיכות, הסטייל והמחיר – חבל על הזמן!


מצעים רכים, כלי מיטה מלטפים, מגבות נעימות… גם כשהבנים שלנו בישיבות, רחוקים מאיתנו, ובעצם דווקא אז יותר מתמיד, חשוב לנו שיהיו מכוסים באהבה. שיהיה להם נוח, שישכבו לישון עם דרישת שלום חמה ועוטפת מהבית ושיקומו נינוחים ורעננים ליום חדש של לימוד תורה.


רשת HOMESTYLE ('הום-סטייל'), המתמחה בפריטי טקסטיל איכותיים, מעוצבים ונוחים (גם לכיס), יוצאת במבצע לקראת החזרה לישיבות ומציעה חבילת מוצרים שתפורה בדיוק על הלמדנים הצעירים: שמיכת חורף, כרית שינה, סט חורף למיטת יחיד 100% כותנה, 2 מגבות גוף ו-2 מגבות פנים, במחיר שעושה נעים – רק 399 ₪.


את חבילת החזרה לישיבה של HOMESTYLE תוכלו למצוא ב-20 סניפי הרשת בפריסה ארצית, ביניהם סניף הדגל בבני-ברק ברחוב רבי עקיבא 19. HOMESTYLE, מותג טקסטיל מוביל שמוצריו נמכרים גם בשלל רשתות וחנויות בישראל ובחו"ל, מציע מבחר רחב של מצעים, שמיכות, כריות ומגבות, וילונות, כריות נוי, שטיחונים ועוד.


זה הזמן להעניק לכל אחד מבני הישיבה שבמשפחה חבילה שימושית, מלאת מחשבה, במגע של בית, עם שלל מוצרי טקסטיל של HOMESTYLE שילוו אותם לאורך שנים. מתנה מקורית, משמחת ושימושית לכבוד ה'זמן', שלא תישכח זמן רב.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים