1

לייקים

חנות הגאדג'טים והמתנות Gadgetshop מציגה

חנות הגאדג'טים והמתנות המובילה בישראל Gadgetshop מציגה שלל פריטים פרקטיים, מעוצבים ומדליקים, שמשדרגים פלאים טיסות וטיולים!

שתפו:

חנות הגאדג'טים והמתנות Gadgetshop מציגה

חנות הגאדג'טים והמתנות המובילה בישראל Gadgetshop מציגה שלל פריטים פרקטיים, מעוצבים ומדליקים, שמשדרגים פלאים טיסות וטיולים!

שתפו:

פנס עששית נשיונאל ג'יאוגראפיק
מדובר בפנס יד קטן ועוצמתי אשר ניתן להפוך אותו בקלות לעששית חשמלית המפיקה אור סביבתי נעים. הפנס מצויד במתלה פלסטיק המאפר לתלות אותו במקום שבו רוצים להאיר ואין צורך להחזיק ביד. עובד על נורת לד חזקה ועוצמתית שהיא גם חסכונית באנרגיה. שנית, אין צורך בסוללות! מדובר במנורת דינמו עם סוללה נטענת באמצעות כמה סיבובים עם היד. בנוסף, ניתן לטעון את הסוללה מבעוד מועד באמצעות כבל הטענה בחיבור USB (כלול) או באמצעות סיבוב ידית הדינמו.
המחיר: 149 שקלים

סכו"מ מתקפל רב פעמי אקולוגי
מארז אקולוגי מדליק שכולל סכין, מזלג, כף ומקלות אכילה (צ'ופסטיק) ! עשוי מסיבי קש חיטה מחוזק וארוז בקופסת כיס קומפקטית תואמת.
המחיר: 9 שקלים.

ארגונית נסיעות 6 חלקים- 3 תיקי רוכסן + 3 תיקי רוכסן עם רשת
סט ארגונית נסיעות למזוודה המאפשר לארגן את המזוודה/ טרולי בצורה נוחה וקלה עם סט 6 חלקים שכולל 3 תיקי רוכסן אטומים ועוד 3 תיקי רוכסן עם צד רשת המאפשר מעבר אוויר.
תא גדול בסגירת רשת – מידה: 37X10.5X28
תא בינוני בסגירת רשת – מידה : 29X10.50X21
תא קטן בסגירת רשת מידה : 20X10X15
תא אטום גדול מידה :31X22
תא אטום בינוני מידה 25X18
תא אטום קטן מידה 16X13
המחיר: 39 שקלים

ערכת עלייה למטוס
ערכת עלייה למטוס מכילה מסיכת עיניים,אטמי אוזניים נגד רעשים, רצועת פנים עם מגנט להגנה נגד בחילות, מגבת פנים קטנה להתרעננות לאחר הטיסה, מחברת קטנה ועט! עשויה מתכת איכותית ובעלת ידית אחיזה קטנה המדמה טרולי עלייה למטוס.
המחיר: 79 שקלים.

ארנק נסיעות משולב עם פאוורבנק 5000mAh
מדובר בארנק מאורגן להפליא שיעזור לכם לשמור את כרטיסי האשראי, דרכון, סמארטפון, כסף, מפות ועוד בצורה מאורגנת ומסודרת כאשר כל החפצים מוחזקים הייטב ונשמרים בתוך הארנק ע"י רצועות גומי אלסטיות או תאים המותאמים במיוחד עבור מטרות אלו. בצידו הימני nmt כבל טעינה משולב (אפל / מיקרו USB) אשר מחובר לסוללת חירום נטענת בעוצמה של 5000mAh כך שניתן להטעין את הטלפון הנייד שלכם בכל מקום ובכל זמן בחזית הארנק ניתן להפעיל את חיווי מצב הסוללה הנותרת (4 רמות חיווי) וליהנות ממטען סופר מהיר 2 אמפר משולב בארנק נסיעות מהודר ויוקרתי. עשוי עור משולב עם בד וכולל רוכסן לפתיחה קלה ונוחה של הארנק.
המחיר: 158 שקלים.

מאוורר נטען לצוואר
מאוורר נתלה על הצוואר כולל סוללה נטענת ומגיע עם כבל טעינה בחיבור USB. ניתן גם להניח את המאוורר על כל משטח, לכוון את זוג המאווררים היישר למשתמש וליהנות ממאוורר שולחני נייד שיחזור אל הצוואר ברגע שקמים וחוזרים להיות ניידים.
המחיר: 59 שקלים.

כרית מתנפחת לרגליים למטוס
כרית מתנפחת לרגליים (הדום מתנפח) מתקפלת בקלות לגודל קומפקטי כך שניתן לשאת אותה לכל מקום בקלות ובנוחות ולנפח אותה תוך שניות ספורות להדום מתנפח לטיס. עשויה PVC קטיפתי ובעל פיה רחבה לניפוח / ריקון מהיר של האוויר.
המחיר: 49 שקלים.

תיק מוגן גניבות עם מנעול מובנה
תיק גב חכם עם מנעול מובנה , הוא למעשה תיק מוגן גניבות ואבטחה לחפצים אישים. הוא מעוצב בצורה אטומה שלא מאפשרת גישה לעומד מאחוריכם, הוא עשוי מבד איכותי ומיוחד מסוג מלאנז' בשילוב דמוי עור יוקרתי שהופכים את התיק לתיק אופנתי ומרשים, עם מערכת גב אורתופדית סופר נוחה מרופדת. ידית נשיאה, מנעול מובנה שמאפשר לנעול את הרוכסנים עם קוד אישי ואפשרות לחבר מטען נייד פאוורבנק (בתוך התיק) שמספק לשקע ההטענה החיצוני מקור כוח ומאפשר להטעין גאדג'טים חשמליים תוך כדי תנועה מבלי הצורך לפתוח את התיק או אפילו להשאיר פתח קטן עבור יציאת כבל ההטענה! פשוט מתחברים לשקע ההטענה שממוקם מחוץ לתיק ומטעינים.
המחיר: 109 שקלים.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים