1

לייקים

נעמן מאחלת ללקוחותיה חג שמח ומעניקה 40% הנחה

נעמן משיקה קולקצייה חדשנית ומקורית

שתפו:

נעמן מאחלת ללקוחותיה חג שמח ומעניקה 40% הנחה

נעמן משיקה קולקצייה חדשנית ומקורית

שתפו:

שנה חדשה, קולקציה חדשה , אהבה ישנה סתיו-חורף 2022

נעמן משיקה קולקצייה חדשנית ומקורית המאתגרת את ציבור הפודיז בישראל

נעמן, מבית 'אקסטרה ריטייל', המובילה את עולם הבישול והאירוח בישראל,
מציעה לקראת השנה החדשה קולקציה חגיגית ומרעננת עם מגוון עשיר
של כלי בישול והגשה, ביניהם גם פריטים אקסקלוסיביים פרי עיצוב
מקורי ובלעדי של מעצבות סטודיו הבית Tutto Arte

לרגל השנה החדשה תככב במטבח סדרת בישול הפרימיום ARISTOCRAT הכוללת סוטאז'ים, מחבתות, סירים, קלחות וגם סיר אידוי בעיצוב ייחודי ומרשים

קסם מיוחד לשולחן החג תוסיף סדרת כלי אירוח Magical שעוצבה בסטודיו
TUTTO ARTE ובה מבחר כלים אלגנטיים בעיטורי פרחים מעודנים שבסידור
mix & match האופנתי כל כך, משלימים עריכת שולחן עם יצירות מופת, ממש כמו מלאכת אומן.
עוד בולטת בייחודה סדרת האירוחGreen Night מבית המותג האוסטרלי האהוב
Maxwell & Williams ובה שפע של כלי אירוח והגשה מרהיבים העשויים מעץ בשילוב קרמיקה.

קולקציית החג של נעמן עשירה ומגוונת שללא ספק כל אחת ואחד ימצאו בה את הסגנון והשפה העיצובית שיקלעו לטעמם האישי. בקולקציה החדשה, כל סדרה היא סיבה למסיבה, ובמיוחד כשהקו המנחה את מומחי נעמן ומעצבות סטודיו הבית Tutto Arte, בבחירת הפריטים השונים, הוא השילוב האופטימלי בין הפונקציונליות והנוחות של כלי האוכל, הבישול וההגשה לבין הנראות האלגנטית והמרשימה.

דודי כהן, מנכ"ל אקסטרה ריטייל, ציין: "כמו בכל שנה, גם בחג הזה חשוב לנו לחדש ולרגש. לכן שמחנו מאוד שעוד בטרם השקת הקולקציה החדשה זיהינו בחנויות שלנו ובאתר האון ליין תנועה ערה של לקוחותינו וציפייה גדולה לקראת כניסת הקולקציה החגיגית. אנו גאים במיוחד לנוכח העובדה שרבים מהכלים הייחודיים עוצבו ותוכננו על ידי מחלקת העיצוב והפיתוח אצלנו בחברה, עם מיטב המעצבות המעודכנות בכל הטרנדים והמגמות מרחבי העולם".

עולם הבישול והאפייה ממשיך לצמוח ולהתחזק בישראל בדומה למה שקורה בעולם כולו. הפעילות במטבחים רק הולכת וגוברת והמגמה משלבת גם את בני הבית הצעירים, המבקשים לממש חלומות קולינאריים אליהם הם נחשפים בהזדמנויות שונות.

להנאתם של אוהבי המטבח המושבעים פיתחו בנעמן את סדרת הפרימיום ARISTOCRAT, הכוללת סירים, מחבתות וקלחות בגדלים משתנים, סוטאז' ואפילו סיר אידוי בעיצוב מרשים במיוחד. הכלים בסדרה עשויים אלומיניום להולכת חום מהיר ואחיד, ציפוי חיצוני Hard Anodized המקנה חוזק ושמירה על חום מירבי. לכלים תחתית טרמית המתאימה לכל סוגי הכיריים וציפוי non stick איכותי המסייע למנוע הדבקות המזון לאורך שנים רבות. יתרון בולט נוסף: הידיות המעוצבות של כל כלי הבישול בסדרה חלולות ואינן מתחממות.

נעמן הדוגלת במתן דרור ליצירתיות של קהל לקוחותיה מאפשרת להם ליהנות מאפשרויות השילובים המגוונות. למעשה, כל לקוחה יכולה ליצור לעצמה את הסט האישי והמושלם על פי בחירתה והעדפותיה מתוך ההיצע העשיר המאופיין בשילובי טקסטורות, צבעים, צורות ועוד שמשתלבים זה עם זה.

כך למשל בסדרת Magical, פרי עיצוב של סטודיו הבית Tutto Arte, מבחר יפיפה של כלי הגשה ואירוח עם לוק אותנטי ואלגנטי במיוחד של עיטורי פרחים עדינים. בעריכת שולחן עם הנחת צלחת המנה העיקרית ועליה צלחת המנה הראשונה והמרקיה יכולים המארחים למעשה ליצור תמונה המשולבת מהעיטורים שעל כל צלחת, ממש כמו מלאכת אומן.

גם סדרת ה-mix&match הפופולארית והאהובה אורבן סטייל ממשיכה להוביל ובגדול עם מבחר עשיר של כלי הגשה מפורצלן בגווני שחור ולבן. בסדרה צלחות למנה ראשונה, למנה עיקרית ולעוגה, קערות ופלטות הגשה, בולים ועוד המאפשרים מגוון רחב של וריאציות עריכת שולחן החג בצורה מעניינת ומרתקת.


בולטת בייחודה סדרת Night Garden של המותג האוסטרלי הפופולארי Maxwell & Williams. כלי הסדרה עשויים משילוב שני חומרים טבעיים: עץ וקרמיקה בעיטורים הלקוחים ממראות הטבע – פרחים יפייפיים המשתרגים בינות לעלים בגווני ירוק, בסדרה מגוון צלחות אוכל, תבניות הגשה מלבניות ואובליות, קנקנים, קערות סלט עם כפות הגשה בעיצוב תואם, מאגים ויש אפילו מפות וראנרים להשלמת המראה החגיגי. הכלים נעשו בהשראת כלי הגשה לא שגרתיים, כפי שניתן לראות ולחוות במסעדות משובחות, והם מצליחים לעורר עניין רב על השולחן.

אלון כרמלי, מנהל חטיבת נעמן, ורדינון ודיסני הום, ציין: "הקו שמנחה אותנו בבחירת הסדרות השונות לקהל הלקוחות שלנו הוא השילוב האופטימלי בין הפונקציונליות והנוחות של כלי הבישול, ההגשה והאירוח לבין נראות אלגנטית מרשימה, כאשר אנו מכוונים תמיד לקלוע לטעמים השונים והמגוונים של הצרכן הישראלי. לראש השנה המתקרב השקענו מחשבה ותכנון רב כדי לשוב ולהפתיע את לקוחותינו ולתת לצרכן הישראלי את מקסימום הכלים להצלחה במטבח".


שאול פרץ, סמנכ"ל סחר ושרשרת אספקה הוסיף כי מוצרי קולקציית החג המתאפיינת בחדשנות, ייחודיות ואיכות ללא פשרות כבר זמינים בלמעלה מ-90 סניפי נעמן בפריסה ארצית ובאתר האון ליין המספק חווית קניה נגישה ונוחה ואספקה מהירה עד בית הלקוח.


נעמן מאחלת ללקוחותיה חג שמח ומעניקה 40% הנחה* על כל הפריטים שבקולקציה החדשה.
כתמיד חברי המועדון NV CLUB המותאם גם למחזיקי פלאפון כשר, נהנים יותר ומקבלים 10% צבירת נקודות בכל קניה – זה הזמן להצטרף!

להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר
*בקניית 3 מוצרים ויותר ממגוון החנות
בתוקף עד 30.09.22 או עד גמר המלאי.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים