1

לייקים

רשת O&H משיקה קולקציה חדשה

רשת O&H משיקה את קולקציית עולם הבית לסתיו/חורף 23

שתפו:

רשת O&H משיקה קולקציה חדשה

רשת O&H משיקה את קולקציית עולם הבית לסתיו/חורף 23

שתפו:

מגוון כלי בית וטקסטיל קלאסיים ואופנתיים שניתן להתאים בשיטת mix & match


להתכרבלות נעימה בסלון, אירוח סביב שולחן החג ולמתנות שכיף לתת ולקבל
עם בוא תקופת החגים והחורף הקרב, רשת H&O משיקה קולקציה חדשה ועדכנית בעולם הבית. הקולקציה מציעה מגוון רחב של שמיכות, מגבות, מצעים, כריות, מפות, כלים ומתנות חג, המתכתבים עם הטרנדים העולמים בעיצוב ובהשראת עולם האופנה. בעיקר מאפיין את הקולקציה הנוכחית התאמה של המוצרים המיוחדים והנכונים, תוך שמירה על איכויות ומחירים אטרקטיביים.


טקסטיל זה טיל
מגוון רחב במיוחד של טקסטיל הבית: מבחר מגבות איכותיות 100% כותנה, בעלות ספיגה גבוהה, בצבעוניות פסטלית מרהיבה ובמגוון גדלים, מגבות ענקיות, גוף, פנים וידיים וסטים של מגבות ארוזות למתנה. חלוקי מגבת באותה צבעוניות, המאפשרת ליצור מיקס אנד מאץ גם בחדרי האמבטיה.


מצעים במגוון סוגי בדים : 100% כותנה סאטן, 100% כותנה , טריקו ג'רסי 100% כותנה , מיקרו סאטן (פוליאסטר), ומצעים חורפיים מפלנל 100% כותנה, שיחממו בלילות קרים. כל האיכויות קיימות במגוון גדלים. דפוסי המצעים עוצבו בבלעדיות ובהתאמה לתחזיות האופנה. ישנם דפוסים בהירים על רקע לבן, עם נגיעות של צבע וגם דפוסים הבולטים בצבעוניות דומיננטית – עם אותיות מגניבות, פרחים, דפוסים אתניים בכחול לבן וגם מדליונים מפוארים. לצד אלה מציעה הרשת מצעי ג'רסי 100% כותנה (סדינים, ציפות וציפיות) בצבעוניות סופר מעודכנת, באותם גוונים פסטליים של המגבות והחלוקים, בהרמוניה צבעונית.


עוד בגזרת המצעים, קולקציה בלעדית! של דיסני עם הדמויות האהובות של מיקי ומיני מבד מיקרופייבר מודפס all over גם בסדין, תוך חשיבה על mix & match לאורך כל עונות השנה. כמובן שלמעדיפי מצעי ילדים מבד 100% כותנה, קיימת קולקציה נוספת של מצעים ממותגים, בדפוסים לא פחות מהממים.


בחשיבה על שמירת המזרן, אייץ אנד או מציעה כבר מספר עונות מגני מזרן המונעים חדירה של נוזלים למזרן. כך שביחד עם קניית סט מצעים חדש, תמיד כדאי לדאוג גם למגן מזרן. מגנים אלו עשויים מבד מגבת בשכבה העליונה כדי שחווית השינה לא תושפע משכבת הפלסטיק המגנה שמתחת.


ואיך לא לדבר על שמיכות הפליז המדהימות של הקולקציה הזאת. מגוון סופר רחב של איכויות ובדים מפנקים: דו שכבתיים, פרוותיים, עם ג'אקרדים, שעירים, מחמים ומלטפים. קיימות שמיכות של שכבה אחת וגם של 2 שכבות, עם ובלי מילוי ואין סוף צבעים ודוגמאות להתאמה מושלמת לסלון ולחדרי השינה.

כריות או לא להיות
לאורך כל השנה, רשת אייץ אנד או מציעה מגוון רחב של כריות שינה, באיכויות שונות ובמגוון מחירים המתאימים לכל כיס. ישנן כריות הנמכרות במארז של זוג וגם בבודדות, עם בד חיצוני סינטטי ומבד כותנה, עם מילוי סיבי הוליפייבר במגוון נפחים, להתאמת נוחות מרבית. בנוסף, ישנם כריות ממורי עם בד חיצוני ג'אקרד עם רוכסן הניתן להסיר ולכבס.


השולחן לובש חג
לצד אווירת החורף בטקסטיל, קיים מגוון עשיר של מפות חגיגיות לראש השנה: לבנות, חלקות, עם דוגמאות ג'אקרד מעוטרות במוטיבים קלאסיים, וגם בגוונים של זהב ואפור. אלו מפות עמידות מאוד, שאינן מתקמטות ואינן מוכתמות בנקל ומתכבסות בקלות. המפות מגיעות במגוון גדלים להתאמה לשולחן.


לאוהבי מראה השולחנות הטבעיים, ללא כיסוי במפה, הרשת מציעה סטים של פלייסמטים במראה בוהמי, מחומרים טבעיים, בגווני אדמה. קיימים גם פלייסמטים חלקים וגם בעלי דפוסים אתניים המקשטים ומוסיפים סטייל רב לשולחן.
להשלמת שולחן חג מושלם, קיים מגוון רחב של כלים לבחירה: מראה קלאסי או אופנתי, טבעי מול טרנדי, לבן מול צבעוני. הכלים הלבנים קיימים במגוון גדלים וצורות המתאימות להגשה, אירוח ומתנות לבחירה והתאמה בשיטת mix & match, ממש כמו בבחירות קולקציות אופנה, מתאימים ויוצרים אווירה נקייה ואלגנטית לשולחן החג.


לאוהבי הצבע ,מציעה הקולקציה את טרנד הפולקלור הצבעוני והבוהמי בהשראת עולם האופנה המתכתב עם עיצוב שולחן החג: מארזי כלים בגדלים שונים, צבעוניים במיוחד, עם אלמנטים גרפיים הלקוחים מעולמות הפולקלור בשווקי העולם. כלי האירוח מוצעים גם על גבי מגשי עץ טבעיים, מושלמים להנחה במרכז השולחן וכמובן כמתנת חג. הכלים מתאימים לרטבים, סלטים, מרקים ואלו עם הידיות – לתבשילים חמים. הצורות מרובעות, עגולות, מלבניות או אליפטיות. חגיגה צבעונית של כתום, כחול, ירוק, חום, שחור ולבן.


קולקציה זו מאפשרת להיות נועזים ולעצב את השולחן בשלל צבעים, טקסטורות, גדלים וצורות.
קיימת גם קולקציית מלמין חדשה, בשני דפוסים מודרניים לבחירה: שיש וספירלה שחורה. כלים אלו נמכרים במבצע יוצא דופן המאפשר להחליף את קניית הכלים החד פעמיים, לעצב שולחן עדכני ועדיין לשמור על איכות הסביבה. בנוסף, ניתן להגיש בכלים אלו אוכל לילדים ללא דאגה על שבירתם.
בנוסף לכלים בתפזורת, ישנם גם סטים של צלחות 18 יחידות (6 סועדים), בצבעים חלקים- לבן ושחור, מקרמיקה איכותית.
לצד הצלחות, ישנם גם סטים של סכו"ם ושל כוסות שתיה ויין. כך חווית עיצוב השולחן יכולה להירכש בקלות ובנוחות במקום אחד.


להיות שף זה כייף
אז בחג הזה, לא רק השולחן חוגג, גם לשף מגיע להתחדש ובגדול. הרשת מציעה מבחר מדויק, הנבחר בקפידה, של המותג סולתם. סכיני שף המשפרים את החוויה במטבח, סירים מעוצבים וצבעוניים וסטים של מחבתות עם ידיות סיליקון צבעוניות.
לצד מוצרי סולתם, הרשת מציעה מגוון מיכלי אחסון מזכוכית, לשמירת האוכל הטעים ולאחסונו במקרר ומבקפיא.

קישוט ולא פשוט
כתוספת לאווירת חג והתחדשות, הרשת מציעה עציצים שונים שיקשטו את השולחן וגם את הבית בפינות שונות. כך נשמור על המראה הירוק של האביב, גם בחורף. לצד עציצים מרהיבים, ניתן לבחור ממגוון בתי עציץ מקרמיקה ומתלים ממקרמה.

טווח מחירים:
מגבת גדולה 100% כותנה איכותית 700 גרם- 1+1 (99.9 שח)
מגבות גוף איכותיות 100% כותנה- 4 ב 100 שח
מגבות פנים איכותיות 100% כותנה- 4 ב 50 שח
עשיריית מגבות ידיים – 39.9 שח
חלוק מגבת-החל מ 99.9 שח
מצעים – החל מ 49.90 שח
כירבוליות פליז- החל מ 49.9שח
כריות ממורי- 99.9 שח
שמיכות חורף ממולאות הוליפייבר- יחיד- 119.90 שח, זוגי 139.90 שח
כלים לאירוח בתפזורת – החל מ6.9 שח ועד 64.9 שח
סטים 18 צלחות ( 6 סועדים)- 199.9 שח
כלים מלמין בתפזורת- 6 ב 34.9 שח
סירים- החל מ 179.9 שח
סט סכו"ם 24 חלקים (6 סועדים)- נירוסטה איכותית – 99.9 שח
עציצים- החל מ 29.9 שח
פלייסמטים- רביעייה – 39.9 שח / זוג פלייסמטים מקש טבעי – 39.9 שח
מפות ג'קארד- החל מ59.9 שח

להשיג ברשת H&O
לפרטים- זיוה וייס- 03-6360000, 054-6320094

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים