1

לייקים

הדור החדש של הסרומים מבית לוריאל פריז

MIDNIGHT SERUM סרום לילה המסייע בחידוש תאי העור

הדור החדש של הסרומים מבית לוריאל פריז

MIDNIGHT SERUM סרום לילה המסייע בחידוש תאי העור

שתפו:

לוריאל פריז, מותג האנטי-אייג'ינג מס' 1 בעולם, משיק לראשונה סרום לילה המבוסס על תרכובת נוגדת חמצון בהשראת תאי אם. פעילות תאי האם המהווים את מקור התאים ככלל, מואטת עם השנים, ואיתה גם מואט קצב התחדשות תאי העור. הפעילות האופטימלית של תאי האם בעור מתרחשת בלילה, ומגיעה לשיאה בחצות הלילה. מעבדות לוריאל פריז הרכיבו פורמולה המיועדת לשעות אלו – בהן חידוש העור הוא בשיאו.

המידנייט סרום, *המועדף על פני סרום הלילה #1 בשוק היוקרה, מבוסס על פורמולה ייחודית המכילה תרכובת נוגדת חמצון:

שילוב של שני רכיבים נוגדי חמצון המסייעים בהגנה על עורך מפני רדיקלים חופשיים, להתחדשות תאים יעילה בלילה: נוגד חמצון רחב המופק מתפוז מר וויטמין E – נוגד חמצון המצוי באופן טבעי בעור, שרמתו יורדת עקב גורמים חיצוניים.

הפורמולה העוצמתית של מידנייט סרום, בעלת כוח לסייע לחדש את עורך ולהעניק לו מראה עור צעיר יותר, לילה אחר לילה: הגימור אינו  דביק, מרקם שנספג במהירות, יעיל על כל סוגי וגווני העור ונבדק ואומת על ידי רופאי עור.

התוצאות נראות כבר מהשימוש הראשון! בבוקר שאחרי: העור מועשר בלחות ובעל מראה חיוני יותר. לאחר שבוע: העור בעל מראה צעיר וזוהר יותר. לאחר 4 שבועות: מסייע בהפחתת מראה הקמטים, מרקם העור זוהר יותר, ו-84% מהנבדקות מסכימות כי מראה העור מוצק יותר.

הוראות שימוש:

לשימוש בלילה, לתוצאות אפקטיביות יותר, ניתן להשתמש פעמיים ביום – גם ביום וגם בלילה. הניחי על עורך 3-4 טיפות באמצעות האפלקיטור על עור נקי כל בוקר וערב. החדירי לעורך את הסרום באמצעות תנועות סיבוביות על עור הפנים והצוואר.

טיפ מד"ר גילה אייזמן נלקנבאום, היועצת המדעית והדרמטולוגית של לוריאל פריז: "מידנייט סרום פועל כקסם בשעות הלילה. בסרום קיים שילוב נוגדי החמצון המושלם כדי לשמר את התפקיד של חידוש העור המתרחש על ידי תאי האם כשהלילה יורד. תפקיד תאי האם הוא ליצור תאים חדשים המהווים את שכבות ההגנה של העור. תאי האם ממוקמים בין השכבה החיצונית של העור (האפידרמיס) לבין שכבת הדרמיס המצוייה תחתיה. כאשר תאים אלה מתחדשים ומתחלקים התא לאט לאט עולה בשכבות העור עד שהוא הופך שטוח ומתקלף מהעור.  תהליך חידוש העור מתרחש כל הזמן על ידי תאי האם,  ובעיקר בשעות הלילה. בשעות היום העור שלנו משמש כמגן  מפני נזקי זיהום האוויר , לכלוך , חיידקים  וקרני השמש ובלילה הופך למערכת מתוחכמת של תיקון הנזקים החוץ והתוך תאיים. הסרום מכיל נוגדי חמצון היעילים בעיקר בלילה שעוזרים להיפטר מפסולת והרס תאי. ויטמין E הוא נוגד חמצון המסיס בשומן ועוזר בין השאר במניעת חמצון סבום ועל ידי כך מונע הופעת ״שחורים״. בנוסף הוא מוסיף לחות לעור על ידי הצמדת תאי העור , מילוי חריצים בעור ובכך מחזק את החסם העורי.  בסרום מידנייט הפועל בהשראת תאי האם ומכיל נוגדי חמצון יעילים קיימים כל המרכיבים על מנת ששנת הלילה תהפוך לשנת היופי. כדאי למרוח את הסרום לפני השינה כך שכשאת ישנה, יש מי שעובד  בשבילך. "

מחיר מומלץ לצרכן: 130 ₪ (30 מ"ל)

מחיר מבצע השקה: 109.90 ש"ח

להשיג ברשתות הפארם ורשתות שיווק

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים