2

לייקים

מזרני עמינח לקראת חגי תשרי

שתחדש עלינו שעות שינה טובות ומתוקות – עם עמינח זה אפשרי

שתפו:

מזרני עמינח לקראת חגי תשרי

שתחדש עלינו שעות שינה טובות ומתוקות – עם עמינח זה אפשרי

שתפו:

מחקרים מוכיחים כי 25 שנים בממוצע מחיינו, אנו במצב שינה. זוהי אחת הפעולות החשובות בחיי האדם, שמתבררת כמהותית לחיים. כמות לא מספקת של שעות שינה, חושפת בהדרגה את גוף האדם לסיבוכים ומחלות רבות, ביניהן, כפי הנחקר, סוכרת והצטברות שומן בגוף, סיכון ללחץ דם גבוה ומחלות לב.

לקראת חגי תשרי, כשהחלטות טובות לשנה החדשה תופסות מקום של כבוד בחיינו, זה הזמן לנסות להבין האם אנו משקיעים את מיטב המשאבים הנדרשים לשמירה על הבריאות שלנו, או שמא אנו מזלזלים בעצמנו, בשלל תירוצים הגיוניים.

מומחי עמינח מזכירים לנו במיוחד עכשיו את אחד המוטיבים החשובים: האופן שבו ישנים. בחגים תהיה לרבים מאיתנו הזדמנות נהדרת לנוח ולישון טוב, בלי לחץ של עבודה מסביב. בואו נדאג שהשינה תהיה איכותית ומיטבית.

כאמור, מעבר להשפעה על מצב הרוח, לשינה טובה יש חשיבות גם מבחינה בריאותית. מזרן הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר, אם נרצה ואם לא. כאשר ישנים על מזרן באיכות נמוכה, שאינו תומך בכל איברי הגוף, עלולים לסבול מכאבים באזור הגב התחתון, הגב העליון, הצוואר והראש. במידה והמזרן אינו מאוורר דיו, עלולים להצטבר בו בקטריות וקרדית האבק שיחדרו לדרכי הנשימה ויחמירו אלרגיות קיימות או רגישויות אחרות. לכן שינה טובה היא לא רק מותרות – אלא הכרח ולשם כך חשוב לבחור במזרן איכותי.

חברת 'עמינח', הוותיקה והמקצועית ביותר בתחום עולמות השינה, מציעה לכם להתכונן מזרנים איכותיים, ללא כאבי גב מיותרים. מזרנים עם 'המרכז הבריאותי', שנועד למנוע את שקיעת המזרון בחלקו המרכזי ולספק תמיכה מלאה בזמן השינה ובכך לא להסתכן בפגיעה מתמשכת בעמוד השדרה וביציבה. מזרני עמינח מלווים דורות של לקוחות מרוצים, עם השירות הטוב ביותר ועם תשומת לב לעניינים החשובים ביותר לציבור שומרי תורה ומצוות, כמו בדיקות שעטנז מחמירות, כאשר כל העבודה היא בידיים יהודיות.  

לישון טוב – לחיות טוב. שנה טובה ובריאה מתחילה עם מזרוני עמינח

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים