1

לייקים

מרכז החדשנות TechPoint נפתח במתחם עזריאלי בעכו

עידוד הצמיחה הכלכלית בצפון.

שתפו:

מרכז החדשנות TechPoint נפתח במתחם עזריאלי בעכו

עידוד הצמיחה הכלכלית בצפון.

שתפו:

מרכז TechPoint מציע סביבת עבודה מתקדמת, נגישה ונוחה, חיבור מהיר לקרנות הון סיכון ומשקיעים פרטיים, לצד הקלה במיסוי וגישה למענקי פיתוח הניתנים לעסקים הפועלים מעכו. מרכז החדשנות הוא עוגן לעידוד צמיחה כלכלית בבירת הגליל המערבי. מספר משרדים כבר הושכרו, חברות רבות נמצאות בשלבים מתקדמים להגעה למרכז ויש עניין רב מצד עסקים רבים, אשר רוצים להצטרף להצלחה.  

למיזם שותפים חברת TechPoint, עיריית עכו, קניון עזריאלי וגם תנועת אור. בתנועת אור ציינו השבוע כי הם גאים לקחת חלק ביוזמה ופתיחתו היא צעד חשוב בקידום חזון ישראל 2048, שרואה בהשקעה בגליל ובנגב הזדמנות לצמיחה עבור המדינה כולה והפיכת ישראל למקום שהכי טוב לחיות בו.  

"הרעיון להקים מתחם חדשנות בעכו נולד קודם כל מהצורך שלנו לאתר יזמים ורעיונות בשלבי פיתוח שונים שבהם נשקיע ביחד עם קבוצת המשקיעים מהארץ ומחו"ל שאני עובד איתם", אמר יוסי תנורי, יו"ר TechPoint. לדבריו, אזור הצפון שופע יזמים בוגרים בתחומים שונים והחברה תהפוך להיות הבית העסקי שלהם. "נוכל לעבוד איתם באופן צמוד ולהשקיע בהם על מנת לעזור להם לממש את תוכניות הפיתוח שלהם. העובדה שנעזור לפתח פעילויות כלכליות בהיקפים כאלו דווקא בצפון הארץ, בעכו, היא ערך מוסף אדיר לכל הצדדים הן משום היתרונות משמעותיים שיש למיקום הספציפי של TechPoint בעזריאלי עכו להציע והן משום החשיבות הגדלה שאנחנו כמשקיעים רואים, ביחד עם תנועת אור, בפיתוח הגליל. לקבוצה שלנו יש קשרים עם קרנות בינלאומיות בארה"ב ובקנדה, קרנות הפנסיה המוסדיים במדינות הללו. אין להרבה גופים במדינת ישראל נגישות לקרנות הללו. אני מתחייב שכל כמה חודשים יהיה פה 'רוד שואו' של קרנות הענק העולמיות שיגיעו למתחם הזה. מתחננים להביא את הקרנות הללו להרצליה, אני מתחייב שהן יגיעו לכאן. אביא כל אחד מאורחי לכאן". 

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי: "מרכז החדשנות הוא אבן דרך בצמיחה הכלכלית של  העיר. אני קורא ליזמים ומשקיעים נוספים להגיע לעכו, וליהנות מהתנופה והתמיכה שלנו. עכו ממשיכה לגדול ולהתפתח ויוזמות כאלו המוסיפות מקומות עבודה איכותיים, מצעידות אותה קדימה בצורה משמעותית. אני מודה לתנועת אור על היוזמה, ולמשקיע יוסי תנורי ולקבוצת עזריאלי שמרחיקים ראות". 

מייסד ומנכ"ל תנועת אור, רוני פלמר: "עכו מוכיחה שוב שבשילוב ידיים אפשר להזניק קדימה את העיר ולהפוך אותה לעיר שווה ואטרקטיבית ליזמים, לעסקים ובעיקר לתושביה". 

מנכ"ל עזריאלי עכו, רפאל בולניק: "אני מברך על שיתוף הפעולה בין היזמים, לבין קבוצת עזריאלי ותנועת אור. פתיחת המתחם משלים את פזל התמהיל הייחודי לקומות המשרדים החדשות, אני בטוח שהקמת המתחם יביא ערך רב לעיר ולקניון עזריאלי עכו". 

עידו נגו – מנכ"ל טק פוינט: "אנו מזמינים כל חברה, יזם ועסק לבוא ולהתרשם ממרכז החדשנות ולהצטרף להצלחה. המרכז הנמצא דקות הליכה מהרכבת במיקום מרכזי  מהווה נקודת מפגש משמעותית בגליל מערבי והצפון ונותן את כל השירותים הנדרשים להצלחה".  


קרדיט צילום: איתי אבירן 

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים