1

לייקים

איחוד אייקוני: TUMI בשיתוף פעולה עם STAPLE

מותג הנסיעות והלייף סטייל TUMI בשיתוף פעולה עם מותג אפנת הסטריט היוקרתי STAPLE

שתפו:

איחוד אייקוני: TUMI בשיתוף פעולה עם STAPLE

מותג הנסיעות והלייף סטייל TUMI בשיתוף פעולה עם מותג אפנת הסטריט היוקרתי STAPLE

שתפו:

הקולקצייה החדשה כוללת חמישה סגנונות של תיקים בהשראת מסעות העולם של המעצב האגדי ג'ף סטאפל

TUMI, מותג הנסיעות והלייף סטייל הבינלאומי משיק קוקלציית קפסולה חדשה בארץ ובעולם במסגרת שיתוף פעולה בלעדי עם מותג בגדי הרחוב האייקוני, STAPLE.

במסגרת השת"פ שני מותגי העל איחדו כוחות למסע עיצובי המונחה על ידי מסעות העולם של מייסד החזון של STAPLE, ג'ף סטייפל. כל חלק מהקולקציה כולל את יונת STAPLE האייקונית, תוך שהוא שואב השפעה מהרחובות העולמיים המעוררים השראה ליצירתיות של ג'ף סטייפל ושל TUMI.

היונה היא חלק בלתי נפרד מהמותג STAPLE ומשמשת כקמע המייצג את העיר ניו יורק. כשיצר את STAPLE, ג'ף ראה את הציפור כסמל של לעולם לא לוותר ולשגשג כנגד כל הסיכויים. גדולה יותר מהעיר שלעולם לא ישנה, אותה רוח מורגשת ביעדים עירוניים ברחבי העולם. TUMI, הידועה כתומך בנתיב של כל מטייל, רכנה לתוך הרעיון הזה עם יצירות מעוצבות ופונקציונליות ביותר כדי להשלים עוד יותר את מסעותיהם.

הקולקציה החדשה שתושק בישראל בשלושת סניפי המותג ברחבי הארץ, כוללת חמישה סגנונות חדשים, כל אחד מעוצב עבור חוקר העיר המודרני וממזג את מנטליות ההמולה של ערים עם חדשנות ייחודית שדוגלת TUMI. עיצוב של הריפוד במפה מאוירת של ניו יורק ודמות היונה הוורודה נישא לאורך כל הדרך כסמל של העיר שגידלה את ג'ף סטייפל.

הקולקציה החדשה לוקחת לטיול מסביב לעולם, מתרמיל הגב המרווח עוטה דוגמה בהשראת רחובות סאו פאולו ועד לקלע הקומפקטי שמקבל את רמזיו מטוקיו. תיק Crossbody מתייחס לארכיטקטורה של לוס אנג'לס ומציגה כושר המצאה עם רצועה נשלפת המאפשרת לשאת את היצירה כמו תיק או להשתמש כערכת נסיעות.

הטרולי עלייה למטוס מציג עיצוב מורכב של הסוואה של STAPLE Pigeon בהשראת העיר ניו יורק.

"ג'ף סטייפל הוא חדשן ויזם. הוא מעולם לא התיישב ותמיד דחף את עצמו ללכת מעבר לנורמה כדי להביא את תרבות בגדי הרחוב לבמה העולמית", אומר המנהל הקריאטיבי של TUMI, ויקטור צאנז, על שיתוף הפעולה. "ג'ף הוא אזרח עולמי אמיתי, שכן הוא מדגים את המטייל בעולם שלא מאבד את תחושת הבית שלו או מאיפה הוא הגיע, תוך שהוא מחבק תרבויות אחרות להשראה וצמיחה עצמית".

"עבורי, TUMI תמיד הייתה פסגת היוקרה, הנסיעות, החדשנות והטכנולוגיה", הגיב מייסד STAPLE & Reed Art Department, ג'ף סטייפל. "יש בסיס משותף חזק בשני המותגים שלנו בין נסיעות לביצועים, וכיצד החוויה משפיעה על חיי היומיום שלך. התחלתי להעריך מאוד את הערך של אביזרי נסיעות מעוצבים היטב, במיוחד כשאתה בעיר חדשה וכל הזמן בדרכים. עם שיתוף הפעולה הזה של TUMI, אנו מביאים את הרוח המודרנית למטיילים דרך פרטי העיצוב הייחודיים בכל סגנון של הקולקציה."

מחירים לצרכן של קולקציית TUMI x STAPLE:

● מזוודה טרולי עלייה למטוס מתרחבת ובעלת 4 גלגלים- ב-4410 שח
● תיק סלינג 1890 שח
● תיק Crossbody ב-1240 שח
● תיק גב ב2920 שח

ניתן להשיג ברשת חנויות TUMI
בקניון רמת-אביב, בקניון איילון רמת-גן, בגרנד-קניון חיפה.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים