0

לייקים

OATLY מרחיבה את סדרת משקאות שיבולת השועל ומשיקה טעם וניל!

טעם זה הינו המבוקש ביותר בקרב צרכני תחליפי החלב

שתפו:

OATLY מרחיבה את סדרת משקאות שיבולת השועל ומשיקה טעם וניל!

טעם זה הינו המבוקש ביותר בקרב צרכני תחליפי החלב

שתפו:

 OATLY (אוטלי),  חברת משקאות שיבולת שועל הגדולה בעולם, משיקה משקה חדש המיועד לחובבי הווניל: אוטלי בטעם וניל!  משקה האוטלי ווניל הוא קרמי, מתוק נעים וזמין כעת בישראל.

כמו כל משקאות Oatly, משקה שיבולת השועל בטעם וניל מבוסס על שיבולת שועל, מים ותוספת ארומה טבעית המספקת את טעם הווניל הנעים. לשיבולת השועל יש מתיקות טבעית ויחד עם מעט סוכר מקבלים את טעם הווניל המושלם. במוצר קיימים שומנים בלתי רוויים משמן לפתית המעניקים למשקה מרקם קרמי וסידן, ויטמין D2 וויטמין B12 אשר מבטיחים איזון תזונתי. בנוסף, את משקה שיבולת השועל בטעם וניל אין צורך לשמור בקירור וניתן לאחסן אותו לאורך זמן בטמפרטורת החדר.

משקה שיבולת שועל בטעם וניל מצטרף לארבעת משקאות Oatly שכבר נמכרים בישראל: משקה שיבולת שועל בריסטה, משקה שיבולת שועל אורגני, משקה שיבולת שועל מועשר בסידן ומשקה שיבולת שועל בטעם שוקולד.

המטרה של Oatly כחברה היא לגרום לאנשים לאכול טוב יותר ולחיות חיים בריאים יותר מבלי "להעמיס" על משאבי כדור הארץ בתהליך הייצור. תעשיית המזון אחראית לשליש מפליטת גזי החממה הנגרמת על ידי בני אדם, כמחצית מהם מגיעים ממשק החי. על ידי החלפת מוצרים מן החי במוצרים מהצומח – כמו החלפת חלב בקפה במשקה שיבולת שועל – ניתן באופן כללי להפחית את השפעת האקלים.

שיבולת שועל היא אידיאלית לשתייה בשל תכונותיה הטבועות המצוינות, כגון סיבים ושומנים בריאים ובלתי רוויים. Oatly מציעה מגוון רחב של מוצרים על בסיס שיבולת שועל – חלב, גלידות, יוגורטים וממרחים. משקאות שיבולת שועל הם האלטרנטיבה המושלמת על בסיס צמחי לכל שימוש במוצרי חלב. משקה שיבולת שועל Oatly בטעם וניל הוצג לראשונה בישראל בפסטיבל הקפה שנערך בתל אביב בשבוע שעבר, לצד  מגוון המוצרים של המותג בקרב בריסטות, אוהבי קפה וקהל שמחפש אלטרנטיבה בריאה ומזינה יותר מחלב פרה.

כשרות:   כשרות OU

מחיר משוער לצרכן: 15.90 ₪

ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים