0

לייקים

מארזי הסירים המושלמים לחגים!

חברת כלי הבישול "סולתם" משווקת מארזי כלי בישול חדשים ומפנקים במיוחד לראש השנה, לבשלנים, לאלו האחראים על ארוחת החג או כמתנה.

שתפו:

מארזי הסירים המושלמים לחגים!

חברת כלי הבישול "סולתם" משווקת מארזי כלי בישול חדשים ומפנקים במיוחד לראש השנה, לבשלנים, לאלו האחראים על ארוחת החג או כמתנה.

שתפו:

כל שנה כאשר מתקרבת תקופת החגים, מתחילה ההתלבטות שלנו כיצד ניתן להפתיע את בני המשפחה במתנת החג. חוץ משוקולדים, יינות ופרחים שהמארחים מקבלים לרוב בחג, אחד הדברים הכי נעימים שאפשר להתחדש בו הוא מארז מפנק של כלי בישול המשדרגים את תהליך הבישול והאווירה במטבח. בעבר מארזי מוצרים היו הפתרון המושלם, במיוחד למתלבטים שלא ידעו מה לקנות כמתנה לחג או כיצד ליצור התאמה של פריטים בעצמם.

השנה, חברת כלי הבישול 'סולתם' פותרת את ההתלבטות, מחזירה את מארזי המתנה למרכז השולחן ומרכזת עבורנו את המתנה המושלמת עבור המארחים בחג. המארזים המפנקים כוללים סט של כלי בישול המתאימים במיוחד לבישולי החג במחירים נוחים ומשתלמים לכל כיס.בין המארזים ניתן למצוא סוגים שונים של מחבתות, סירים בגדלים שונים, פלנצ'ה, כפות הגשה, תרווד, מטחנות מלח ופלפל ועוד.

לכבוד החג השיקה הרשת שתי סדרות כלי בישול חדשות הזמינות במארזים. הראשונה, סדרת הפלטינום המרשימה, המתהדרת בצבע שחור פחם עם קונטרס של ידיות מוזהבות, ואילו השנייה היא סדרת האלגנט, שכליה מגיעים בצבעוניות מונוכרומטית אפורה ואלגנטית מבחוץ ושחורה מבפנים. הכלים בשתי הסדרות עשויים אלומיניום בתהליך יציקה רב שכבתי חזק ועמיד, בעלי ציפוי Non Stick איכותי המאפשר שימוש מופחת בשמנים בעת הבישול לחסכון בזמן, אנרגיה, שמירה על בריאות ומונע הידבקות של שאריות מזון, מכסה זכוכית חסין חום עם חריר לשחרור אדים וידיות ארגונומיות נוחות לשימוש ואחיזה.הסדרות החדשות מתאימות לשימוש בתנור ולכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה, קלות לניקוי ושומרות על מראה נקי לאורך זמן.

המארזים של הסדרות השונות, מגיעים בסטים הכוללים 3-10 חלקים ובמחירים נוחים בגיוון חומרים שונים כמו יציקה ונירוסטה ובהרכבים שונים של מארזים. בנוסף, עטופים באריזת מתנה עם ידית לנשיאה קלה ונוחה. כמו כן, כלי הבישול ניתנים לרכישה גם בצורה בודדת. טווח מחירים: 699- 149 שקלים.

להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים