1

לייקים

מותג הספורט והלייף סטייל SKECHERS מציג

קולקציית ההנעלה לנשים לסתיו חורף 2022-23

שתפו:

מותג הספורט והלייף סטייל SKECHERS מציג

קולקציית ההנעלה לנשים לסתיו חורף 2022-23

שתפו:

מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי סקצ'רס ( (SKECHERS מבית MGS משיק את קולקציית ההנעלה החדשה לנשים לעונת סתיו חורף 2022-23.

הקולקציה מגוונות, אמיצה ושואבת השראה מטרנדים עכשוויים בשילוב הדפסים וצבעים מפתיעים. סקצ'רס שומרת על ערכי המותג ומקדישה את מרבית תשומת הלב לנוחות טכנולוגיות מתקדמות בסוליה, ברפידה ובגפה.

קולקציית סתיו חורף 22-23 נחלקת לשתי קטגוריות מרכזיות:
קטגוריית LIFESTYLE- נעליים אופנתיות ליום-יום הכוללות קולקציות שנותנות מענה למי שרוצה נעליים טרנדיות יותר עם שיתופי פעולה של מעצבים מוכרים, צבעים נועזים ועוד. קטגוריית PERFORMANCE הכוללת נעליים מקצועיות המיועדות לסוגי ספורט שונים כגון: ריצה, הליכה, אימונים בחדר כושר, אימונים בתנאי שטח ועוד, בשילוב טכנולוגיות רבות התומכות בכף הרגל.

קטגוריית LIFESTLE :

MARK NASON- קולקציית נעלי הפרימיום בשיתוף פעולה של המעצב האמריקאי מארק נייסון (Mark Nason). הקולקציה בהשראת זרם הרוק אנד רול של הסבנטיז. הנעליים מעוצבות באיטליה מחומרים איכותיים תוך הקפדה על הפרטים הכי קטנים עם האיפיון המרכזי: סוליות גאומטריות בצורות מדליקות שהפכו מזוהות עם שמו של המעצב.
רוב הנעליים בקולקציה מצוידות בגפה סרוגה עם טכנולוגיות סריגה חדשניות ומדרסי Memory Foam Lux, טכנולוגיה הזוכרת את תצורת כף הרגל הייחודית ומתאימה עצמה אליה.

UNO- הקולקציה הפופולארית שהפכה לבסט סלר עולמי, משלבת אופנה וטרנדים לצד נוחות בלתי מתפשרת. הנעליים כוללות סוליה בטכנולוגיה Skech-Air – בעלת כרית אוויר גלויה המספקת גובה, תמיכה ויציבות לכף הרגל, ורפידת Air-Cooled Memory Foam® – טכנולוגיה ייחודית הזוכרת את תצורת כף הרגל , מתאימה את עצמה אליה וכן שומרת על אוורור הרגל לאורך כל היום.

STREET – קולקציה השואבת השראה מהטרנדים החמים ומאופנות רחוב משתנות ומשלבת נעלי סניקרס עם צבעים זרחניים וגזרות שונות, עקבי וודג' ועוד.

קבוצת Performance:

נעליים מקצועיות לכל פעילות ספורטיבית אפשרית החל מהליכה וריצה בחדר הכושר עד הליכות וריצות במרתונים ובשטח, אימונים בחדר כושר ומחוצה לו ועוד.

GORUN- קולקציית GOrun נותנת מענה למגוון רחב של לקוחות, מחובבנים ועד אצנים מקצועים, מנעליים לריצות קצרות, ארוכות, לאימונים בחדר כושר ולריצות מרתון.
נעליים מקולקציה זאת מעוצבות עם מיטב הטכנולוגיות בכל חלקי הנעליים – גפה, רפידה וסוליה. הסוליות עמידות יותר, סופגות השפעה ומגנות על כף הרגל, ובו זמנית גם קלות משקל. הרפידות בנעליים אלו תומכות בכף הרגל מה שמשמר אנרגיה ומבטיח נוחות לאורך כל האימון.

Glide-Step – השילוב המושלם בין אופנה לחדשנות טכנולוגית. הסוליה גמישה ובעיצוב גיאומטרי מיוחד המספקת שיכוך, תאוצה טבעית ותמיכה בכל צעד. הנעליים בעלות גפת מש נושמת וגמישה ונמתחת בהתאם למבנה כף הרגל. הנעליים מתאפיינות בכך שהן קלות משקל כמו נוצה ובעלות טכנולוגיות גם בפרידה השומרות על אוורור.

GOWALK קולקציה ייעודית של נעלי הליכה עם טכנולוגיה חדשנית התומכת בהליכה ממושכת. הרפידות בנעליים מיוצרות מחומר ה "זוכר" את תצורת הכף הרגל, מתעצבות בהתאם למבנה האנטומי שלה ובכך מספקות תמיכה מלאה בכל צעד ומקלות על הליכה או עמידה ממושכת על הרגליים. הסוליות המיוחדות מספקות תמיכה נוספת ומקנות שיכוך ותחושת רכות לכף הרגל בזמן ההליכה.

נעלי GOWALK הן פריט מאסט במיוחד לאלו שעומדים על הרגליים ברוב שעות היום, לצועדים בהליכות ארוכות, לחובבי טיולים, למטיילים בחו"ל ועוד וככאלו הפכו לבסט סלר ברחבי העולם ומזוהות ביותר עם המותג. מגוון הדגמים עשיר ורחב ומתאים לכל סגנון ספורטיבי: החל מסניקרס קלאסיות ועד נעלי סליפ און ללא שרוכים, המאפשרות נעילה קלה ומהירה ונוחות מרבית.

טווח מחירים : 219.9- 449.9 ₪

ניתן להשיג ברשת חנויות סקצ'רס, באתר ובחנויות הנבחרות.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים