1

לייקים

אירוקה ממשיכה לתמוך באמנים צעירים

שיתוף פעולה עם סטודנטים בית הספר לצילום

שתפו:

אירוקה ממשיכה לתמוך באמנים צעירים

שיתוף פעולה עם סטודנטים בית הספר לצילום

שתפו:

רון קדמי שיתוף הפעולה עם סטודנטים בית הספר לצילום רון קדמי ממגמת ניהול סושיאל בפרויקט ייחודי:

"משקפיים לסושיאל", יוצג בתחילת חודש אוקטובר באתרים מקוונים

אירוקה, רשת המשקפיים המובילה בישראל ממשיכה את המסורת לקידום אמנים צעירים, לאחר
הצלחת שיתוף הפעולה המתוקשר עם בוגרי שנקר ובוגרי בית הספר לצילום של רון קדמי, משיקה
פרויקט המשך ומיוחד עם מגמת ניהול סושיאל של רון קדמי לשנת 2023.


במרכז הפרוייקט "משקפיים לסושיאל" שמונה את הסטודנטיות: מאיה תידהר, ליאת בר, ג'ני, מיכל
גלשטיין, יוכי סולומונוב, עופרי ווטוארי, הילה בלו, הודיה ביטון, ליהי שמש- כולן סטודנטיות בית
הספר לסדנת ניהול סושיאל לעסקים ומותגים, שקיבלו זוג משקפיים מהקולקציה החדשה לסתיו
2023 של אירוקה ואת החופש ליצר את התמונה האולטמטיבית. כל אחת הביאה את עולמה הפנימי
והאישי לכדי קומפוזציה ותמונה. כל תמונה מעבירה מסר אחר ומייצגת עולם שונה של דימויים.
הפרויקט צפוי להעלות בתחילת חודש אוקטובר ברשתות החברתיות במגזינים ואתרים מקוונים.
בפרויקט נבחרו מספר מותגים בינלאומיים של משקפי שמש וראייה, ממיטב קולקציית אירוקה לסתיו
2023.


לי אפיק, מנכלית 'אירוקה' על יוזמת הפרויקט: "עולמות הראיה, העיצוב והאופנה הם עולמות
קסומים. כחברה ישראלית אוהבת ישראל, באירוקה, חשוב לנו לקדם ולעודד את היצירה והאומנות
הישראלית. שמחנו לתת את הבמה לסטודנטיות הצעירות והמוכשרות מבית הספר למקצועות
האופנה של רון קדמי, אנחנו מודים להם על שיתוף הפעולה וגאים בתוצאות הפרוייקט".
רון קדמי על שיתוף הפעולה עם אירוקה:"בית הספר למקצועות האופנה של רון קדמי משתף
פעולה עם חברת אירוקה, בפרויקט מרהיב, עם הסדנת ניהול סושיאל החדשה של הבית ספר.
התלמידות י בזמן הלימודים בסדנה את האפשרות לעבוד עם מותג מוביל כמו אירוקה,  את החופש
האומנותי ליצור תוכן דיגיטלי עבור מותג משקפיים לחברה. החשיבה מחוץ לקופסה של חברת
אירוקה בלייצר תוכן שיווקי נכון ואקטואלי".

אירוקה, רשת מובילה במותגי משקפי שמש וראייה בישראל, ומונה כיום 60 סניפים ברחבי הארץ.
רון קדמי הצלם עטור הפרסים ומנהל בית הספר, החל לפעול כצלם אופנה בשנות התשעים
המוקדמות, בתקופה שבה ישראל נפתחה למרחב ויזואלי חדש. הודות לקדמי, תרבות הצילום
בישראל החלה לפעול בקנה מידה הוליוודי ובערכי הפקה שעד לאותה תקופה, לא היו מוכרים
במחוזותינו. מאז נבחר קדמי לצלם האופנה המוביל בישראל, קטף את הקמפיינים הכי נחשקים, היה
אמון על הפקות האופנה הגדולות וזכה בפרסים וקטגוריות נחשקות בענף הצילום.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים