1

לייקים

השחור הוא השחור החדש!

חברת אלוני מציגה את הטרנד המוביל לשנת 2023: הצבע השחור

שתפו:

השחור הוא השחור החדש!

חברת אלוני מציגה את הטרנד המוביל לשנת 2023: הצבע השחור

שתפו:

חברת אלוני, המתמחה בייבוא ושיווק של המותגים המובילים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים
סניטרים, מציגה את הטרנד המוביל לשנת 2023 בעולם העיצוב: הצבע השחור!


לדברי המעצבת ענת אגסי, מנהלת תחום אדריכלים ושיווק בחברת אלוני: "הצבע השחור בא
לידי ביטוי השנה בכל חלקי הבית ובכל הפריטים, כאשר סוד הקסם הוא איזון ושילוב בהתאם
למאפייני החלל. אלמנטים רבים בבית קיימים כיום בגימור שחור – בריצוף, בחיפויי קירות, בכלים
סניטרים ובכך מעניקים משמעות חדשה לחלל."


לדבריה: "קיר כהה יעניק תחושה של עומק, ישקף טעם וסגנון ומעל לכל, אמירה כלשהי, ריצוף
כהה וקירות בהירים ייצרו קונטרסט שמגדיר את גבולות החלל ויעניקו תחושה של מרחב. כיום
מתפתח טרנד של שימוש בצבע השחור בעולמות העיצוב כמו גם בעולם האופנה כשהמגמה
העיקרית היא נגיעות של צבע שחור ולא דווקא במסות גדולות, למשל לשם יצירת קונטור ויצירת
גבולות כמו כן להדגשת המעברים בין החומרים. מגמה נוספת היא של עיצוב קירות כוח או חדרי
הרחצה באריחים גדולים דמויי שיש שחור, אוניקס כהה, סגנון שהולך ותופס תאוצה.

חברת אלוני משיקה שורה של מוצרים לעיצוב הבית בשחור, ביניהם: סדרות אריחים, ברזים,
כיורים, אסלות ועוד.

מחירים:

אריחים החל מ-100 ₪ למ"ר
ברזים החל מ-800 ₪

אסלות החל מ-1160 ₪
להשיג ברשת אלוני

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים