2

לייקים

קולקציית סתיו חורף 2022-23 לנשים

רשת האופנה H&O משיקה: קולקציית סתיו חורף 2022-23 לנשים

שתפו:

קולקציית סתיו חורף 2022-23 לנשים

רשת האופנה H&O משיקה: קולקציית סתיו חורף 2022-23 לנשים

שתפו:

קולקציית סתיו חורף 2022-23 של רשת H&O משלבת בין פריטים קלאסיים ופירטי בייסיק ומתכתבת עם הטרנדים המובילים והנחשקים במחירים לכל כיס.

70' Revival
השפעות חזקות של שנות ה 70' ניכרות באוסף החורף 22-23 של Tag Woman. שילובי צבעים קלאסיים של שחור וכאמל שאליהם מתפרצים הצהוב וורוד מעושן. היפר – טקסטורות של דפוסי פרחים מודגשים, סריגי ז'אקרד ומוטיבים גרפיים מופיעים בשמלות שיפון מודפסות באורכי מידי או מקסי, טוניקות סריג, חולצות פרחוניות וגולת הכותרת מעיל דמוי פרווה מנומר או שחור חלק שניתן לשלב עם סריג צבעוני למראה בוהמי מנצח.


עוד בקבוצה: חולצות לבנות רחבות המעוטרות רקמות במחשופים, קרדיגנים באורכים שונים, שמלות A-line , ג'ינסים משופשפים, ווסטים דמוי פרווה ועוד. בגזרת המעילים ניתן למצוא את מעיל הבייקר בדמוי זמש או עור, את מעיל הטרנץ' המוכר והאהוב מעוצב מבדי כותנה או דמוי זמש ומעילי צמר עם צווארונים ודשים רחבים בהתאם לתקופה.


Hype Pink
ורוד – הצבע המוביל של העונה מופיע ברבגוניות רבה החל מגוונים רכים, דרך גוונים בהירים ועד לנוכחות מרשימה של הוורוד הנועז. באוסף Tag Women מופיעים גווני הוורוד בסריגים בגזרת עטלף בטקסטורת תלת ממדית ומחוטי שניל, טישרטים מכותנה לייקרה וויסקוזה, שמלות מידי, קרדיגנים קצרים, חולצות אריג מבדי השיפון וסאטן וסווצ'רים מבדי פוטר בגזרת חצי גולף.


Country Club
בהשראת בתי קאנטרי עם מרחבים פתוחים ירוקים, חורשות מסתוריות וחמימות ביתית המאפיינת את ימות הסתיו: גוונים בהירים של מנטה ותכלת שהופכים כהים ורווים יותר. המנטה הבהיר הופך לירוק אזמרגד החאקי הופך לזית עשיר, הבז' לכאמל כהה וחומים.
משבצות בשילובים חומים מאפיינים את הפריטים המחויטים בז'קטים או במכנסי ג'רסי נוחים בגזרה גבוהה ומחמיאה, בשמלות ובחולצות אריג.


המרקמים מגוונים ועשירים ומשלבים בין חולצות פלנל משובצות, וסטים ארוכים, מעילי פוך, סריגים מעוטרים בדמוי פנינים, סטים של גופיית סריג, קרדיגן ארוך.
מערכות דמוי ז'מש בצבע ירוק יער מחזקות את טרנד המונוכרומטי בטוטאל לוק של סריג גולף, מעיל טרנץ' מהודק.


בין הפריטים המובילים: שמלות בדפוסי פרחים מופשטים בצבעוניות של שחור שמנת וירוק אזמרגד ומעליהם ז'קטים קצרים בתפירת "קווילט" ,מרופדים ומחמיאים.

Modern Academia
סגנון הקולג' מאפיין קבוצה קלאסית בצבעוניות של שחור, אפור, שמנת, לבן, כחול רויאל, אדום וג'ינס המשלב סריגים מפוספסים, וסטים בטקסטורת מעוינים, חולצות לבנות בגזרה גברית או משובצות, טישרטים מודפסים ועוד. חזרה לTwinsets סרוגים בשילוב של גופייה וקרדיגן, סריגי פולו מעוטרים באבנים, שמלות סריג ועוד. ווסטים עם מחשופי וי עמוקים בצבעוניות של לבן ושחור בהשפעת בגדי ספורט משתלבים עם חצאית ג'ינס באורך מידי. לימי הקור: מעילים מרופדים, בהירים בלבן- שמנת עם חגורות מותן, צווארונים גבוהים וכובעים בעיטור דמוי פרווה. בנוסף,שמלות ג'רסי משובצות, סריגי גולף בסיסיים במגוון צבעים רחב, סריג צמות בצבע שמנת, טישרטים מפוספסים, קפוצ'ונים מבדי הפוטר בגזרת אובר סייז מעוטרים בסרטי סאטן ועוד.

Minimal Glam
אלטרנטיבה מעודנת ואלגנטית בסגנון מודרני ליצירת מערכות לבוש במשחקים של מט ומבריק, שעיר וחלקלק, מודפס חלק, זוהי מלתחה קלאסית אך מעודכנת. בין הפריטים: חליפות במראה רך המתאימות לסתיו בצבעים ניטראליים של שחור וכאמל, מערכות לבוש מדמוי עור ז'קטים עם חגורת מותן, ווסטים מחויטים ארוכים, מגוון מכנסי ג'רסי בגזרה מחטבת הנוצרת על ידי מתיחה לארבע כיוונים, עם אלמנטים מעוטרים ומודרניים של רוכסנים, לחצניות, חגורות גומי ועוד.

לצבעוניות הקלאסית השחורה מצטרפים שמנת, כאמל, בורדו עשיר וכתום עמוק. גזרות של שמלות שיפון מתרחבות עם דפוסים שונים של פרחים, פייזלי ואנימל פרינט עדין, ברק הסאטן מככב בשמלות וחולצות בגימור ברק מעודן. המחשוף הופך לאלמנט חשוב בעיצוב ונוכל לראות השפעות של צורות גיאומטרית במפתחים מרובעים, א – סימטרי, עמוקים, גבוהים ועוד. הקבוצה עושה שימוש בבדים נוספים: חוטים שעירים וחוטי קטיפה המופיעים בחצאיות מיני, סריגים, בלייזרים, ווסטים דמוי פרווה, ומעילים קלים.

Super Comfort
תחושת הנוחות והביתיות ממשיכה ומשתדרגת בשימוש בחומרים רכים, צבעוניות ניטרלית לצד גוונים עשירים של שחור, חום נס קפה ושמנת, גישה מינימליסטית. מערכות לבוש / סטים מבדי פוטר או בדי צלילה דקים מעוטרים בדפוסים בטכניקות הדפסה שונות וטקסטים מתוחכמים, גזרות בסיס נינוחות לצד טישרטים בצבעוניות זהה ליצירת מראה אחיד ואופנתי.

מחירים:

שמלות- החל מ 89.9 ₪
פוטרים- החל מ 59.9 ₪
חולצות טי- החל מ 39.9 ₪
חולצות אריג- החל מ79.9 ₪
גינסים- החל מ 99.9 ₪
מעילים- החל מ 169.9 ₪
מעילי דמוי עור- החל מ 179.9 ₪
סריגים- החל מ 59.9 ₪
טוניקות- החל מ79.9 ₪
חצאיות- החל מ89.9 ₪

להשיג ברשת H&O

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים