1

לייקים

פרויקט כיכר המדינה יוצא לדרך

ברקת צפויה להעמיד בשבועיים הקרובים את הפעימה הראשונה

שתפו:

פרויקט כיכר המדינה יוצא לדרך

ברקת צפויה להעמיד בשבועיים הקרובים את הפעימה הראשונה

שתפו:

הפעימה הראשונה תהיה בהיקף של כ-220 מיליון שקל
עם העמדת הפעימה זכאית ברקת לקבל עמלה, בניכוי הוצאות ישירות, בגובה של כ-25 מיליון שקל # סך האשראי של ברקת לפרויקט היוקרתי עומד על כ-2 מיליארד שקל

עדי גזית, מנכ"ל ברקת: "השלמת תהליך העמדת האשראי לפרויקט כיכר המדינה הינו אבן דרך משמעותית לחברה והוכחת יכולת עליה עמלנו בשנתיים האחרונות"


חברת ברקת, בניהולו של עדי גזית, מהחברות המובילות במתן אשראי בענף הנדל"ן, דיווחה על אבן דרך נוספת, והמשמעותית מכולן, בקידום פרויקט הענק בכיכר המדינה. ברקת מעמידה את הפעימה הראשונה למימון פרויקט כיכר המדינה ומעדכנת כי השלימה את החתמת בעלי הזכויות בפרויקט לצורך העמדת מסגרות אשראי לטובת הקמת הפרויקט, כאשר סך האשראי שיועמד על ידי ברקת לפי הסכם המימון עומד על כ- 2 מיליארד שקל. הפרויקט סיים את שלב החפירה והדיפון, וכלל העבודות צפויות להימשך כ-5 שנים.


בנוסף, עם תום הליך ההחתמות עתה, ועם התקיימות התנאים למימון, צפויה ברקת להעמיד בשבועיים הקרובים את הפעימה הראשונה לפי הסכם המימון, בהיקף של כ-220 מיליון שקל. עוד דיווחה ברקת, כי עם העמדת הפעימה הראשונה לפי הסכם המימון, היא תקבל עמלה מבעלי הזכויות, בסך של כ-25 מיליון שקל (נטו לאחר הוצאות עסקה ישירות).


בחודש מאי האחרון עדכנה החברה, כי תקבל הלוואה בסך של עד כ-1.7 מיליארד שקל מחברות הביטוח, מגדל וכלל ביטוח, לטובת מימון הפרויקט. בחודש יולי האחרון עדכנה ברקת כי כחלק ממקורותיה החברה התקשרה עם כלל ביטוח בהסכם לקבלת הלוואה נוספת לטובת מימון הפרויקט בסכום כולל של כ-280 מיליון שקל.


במסגרת הפרויקט הייחודי והיוקרתי בכיכר המדינה, יוקמו 3 מגדלי ספירלה זכוכית שיכללו כ- 450 דירות, כל בנין ימנה כ-40 קומות מעל חניון תת קרקעי לשימוש אישי (906 מקומות חניה), וחניון ציבורי בבעלות פרטית (720 מקומות חניה), פארק ושצ"פ, לרבות אגם מלאכותי, בשטח של כ- 50 דונם. הפרויקט יבנה ב"ככר המדינה", רח' ה' באייר, תל אביב- יפו בשטח של 77.7 דונם. אדריכל הפרויקט הוא משרד אדריכלות אסקי מור סיון.


עדי גזית, מנכ"ל ברקת: "השלמת תהליך העמדת האשראי לפרויקט כיכר המדינה הינו אבן דרך משמעותית לחברה והוכחת יכולת עליה עמלנו בשנתיים האחרונות. ברקת ממשיכה להגדיל ולגוון את תיק האשראי שלה במקביל לפרויקט זה, ערוכה ועירנית לקלוט פרויקטים נוספים למימון בכל הגזרות: ליווי בניה לקבוצות רכישה, ליווי יזמים לפי חוק מכר, גישורים, והלוואות מזנין – השלמת הון. אנו פועלים כל העת לקידום והאצת היקפי הפעילות של החברה ומיקסום רווחיה".


ברקת בשליטת רוני בירם, יו"ר החברה, גיל דויטש, ועדי גזית, מנכ"ל החברה, מתמקדת בליווי בניה ליזמים לפי חוק מכר, לקבוצות רכישה ובעלי קרקע, הלוואות גישור ומזנין (השלמות הון עצמי).

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים