16

לייקים

מותג נעלי הנוחות האמריקאי האש פאפיס משיק

קולקציית סתיו חורף 2022/23 לנשים

שתפו:

מותג נעלי הנוחות האמריקאי האש פאפיס משיק

קולקציית סתיו חורף 2022/23 לנשים

שתפו:

למעלה מ- 50 שנה מגדיר המותג האש פאפיס, נוחות מהי. קולקציית סתיו חורף 2022-23 של המותג לנשים דוגלת בנוחות בלתי רגילה עם עשרות דגמים ייחודיים במגוון רחב של סגנונות, ביניהם: מגפונים, נעלי ספרט, סניקרס אופנתיים, נעליים למראה יום יומי, כפכפים ועוד. הקולקציה שמה דגש על מראה עדכני וכמובן איכות, טכנולוגיות חדישות ונוחות בלתי מתפשרת!

Classic Re-invented – קבוצה של מגפונים על עקבים במראה נשי ואופנתי, המתאימות גם לערב וגם לעבודה במשרד או לבילוי בשעות הפנאי.

הקבוצה מציעה מגפונים עם סוליות גמישות במיוחד , עורות בעיבודים מיוחדים ועור נובוק רכים בגימור מט, מבנה אנטומי המותאם לכף הרגל. בקולקציה ניתן למצוא בין היתר מגפוני צ'לסי אופנתיות, מגפונים עם כיווצים, אבזם דקורטיבי, שרוכים ועוד.

Casuall comfort – קבוצה הכוללת נעליים ומגפונים במראה קז'ואל, המאופיינת באימומים מוקפדים המדמים את מבנה כף הרגל אמיתית. הגפות עשויות עורות נאפה רכים במיוחד בקבוצת הנעליים ובמגפיים ישנו שימוש בעורות וז'מש רכים בצבעוניות מגוונת. הנעליים מצוידות ברפידות עור מרופדות ונושמות, המעניקות יציבות מלאה ונוחות בלתי מתפשרת.

נעליים: מגוון רחב של נעליים, ומגפונים נמוכים. הקטגוריה מאופיינת בשילובי חומרים גמישים כגון לייקרה ואלסטיק להתאמה וגמישות מלאה לכף הרגל, תיפורים מיוחדים, צמדנים, רפידות נשלפות ואלמנטים דקורטיבים.

מגפיים: שימוש בעורות, ז'מש ועורות נאפה רכים ובסוליות איכותיות, בעלות עמידות לאורך זמן. הקטגוריה מאופיינת במגפיים ומגפונים גבוהים עם סוליית פלטפורמה בינונית, בצבעוניות חורפית עדכנית; בז', מגוון רחב של חומים , אפור, ושחור קלאסי.

Sporty Influence – קבוצה אופנתית של דגמים שעשויים מחומרים משולבים; טקסטילים שונים יחד עם עורות. הקבוצה כוללת מגוון של נעליים עם מראה ספורטיבי לשימוש יומיומי המאופיינים בלוק צעיר, עדכני ואופנתי ומצוידים בטכנולוגיית בלימת זעזועים עם התאמה למבנה האנטומי של כף הרגל. הקבוצה מצויידת ברפידות MEMORY FOAM קלות משקל ונוחות ביותר. צבעוניות; כחול, כמה גווני אפור ושחור .

BOUNCE MAX – נעלי ספורט בטכנולוגיה שפותחה ע"י חברת האש פאפיס, מוטמעת בסוליית הנעל ועושה שימוש באנרגיה חוזרת. הטכנולוגיה מדמה את מבנה כף הרגל בדיוק מרבי ובכל מקום בכף הרגל שבו אנו מפעילים לחץ עם משקל הגוף בזמן הליכה, ממוקם בולם זעזועים שמעניק אנרגיה בחזרה ומונע מהגב והברכיים לספוג את הזעזוע. צבעוניות- לבן ושחור.

מידות: 36-41

טווח מחירי הקולקציה:
249.90-379.90

להשיג בסניפי רשת גלי בישראל

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

2 תגובות

  1. אני מתה על המותג הזה, קניתי בעבר סנדלי פלטפורמה נהנתי מהם לא רציתי לנעול מלבדן שום נעל. עד שכבר לא היה ניתן להשתמש בהן.
    חיפשתי עוד כזוג הזה ללא הצלחה.
    מכירה את המותג מחברות. הכל יפה איכותי ונח. תודה אני אעבור דרך גלי.

  2. ברוב החנויות של גלי אין מבחר לנעליים מגפיים ומידות ובקושי נותנים שירות למותג אני באופן אישי מאוד אוהבת את המוצרים אבל שוב אין מבחר ואין מידות הכל נראה ישן ורדוד ….אשמח אם תכניסו יותר חיים למותג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים