3

לייקים

Beko משיק מייבש כביסה בטכנולוגיית IronFinish

הטכנולוגיה שמייבשת את הבגדים וגורמת להם להראות כמו אחרי גיהוץ

שתפו:

Beko משיק מייבש כביסה בטכנולוגיית IronFinish

הטכנולוגיה שמייבשת את הבגדים וגורמת להם להראות כמו אחרי גיהוץ

שתפו:

גיהוץ הוא אחת ממטלות הבית המעייפות והמייאשות, שרבים יעדיפו לוותר עליה. בטח אם מדובר בגיהוץ על בסיס יומיומי. Beko, מותג מכשירי החשמל לבית, מציג מייבש כביסה חדש בטכנולוגיית IronFinish המושק לאחר תקופת פיתוח ארוכה, ומאפשר להקל על עבודות הגיהוץ בבית ולפנות את הזמן לדברים היותר חשובים בחיים.

כיצד עובדת הטכנולוגיה?

למייבש החדש שתי תכונות: הוא גם מייבש את הבגדים וגם דואג שהם יצאו מגוהצים וישרים. על ידי החדרת מים ואדים לתוך הבגדים בזמן הייבוש, בדיוק בזמן הדרוש לכך ובטמפרטורה הנכונה. ה-IronFinish מסיר ביעילות קמטים מהבגדים, ומותיר את הבגדים האהובים עליכם יבשים לחלוטין, נעימים ורכים, ומוכנים ללבישה, ללא צורך בבזבוז זמן על גיהוץ. התצאה הסופית תפתיע אתכם – הבגדים ייראו כאילו גיהצתם אותם בעצמכם.

"אנחנו שמחים להביא לצרכן הישראלי את טכנולוגיית ה- IronFinish בקטגוריית מייבשי הכביסה של Beko, מייבש כביסה שדואג שהבגדים יצאו לא רק יבשים אלא גם מגוהצים. אחד מהיעדים ש-Beko הציב לעצמו הוא לפתח מוצרים חדשניים שמצד אחד מבצעים את הפעולות על הצד הטוב ביותר ומצד שני מקצרים את הזמן אותו אנו מקדישים למטלות הבית. מטרת העל שלנו היא ש צרכנים יאבזרו את הבית שלהם במכשירי חשמל טכנולוגיים שיצמצמו את זמן מטלות הבית ויתעלו את הזמן הפנוי לבילוי ופנאי." כך גיהן ישין, מנכ"ל Beko ישראל

"ברימאג, היבואנית הרשמית של המותג בישראל ב- 20 השנים האחרונות, שמחה להביא את הבשורה הטכנולוגית המתקדמת ביותר של Beko לצרכן הישראלי בקטגוריות מוצרי החשמל בכלל ובמייבשי הכביסה בפרט. טכנולוגיית IronFinish מספקת את המענה הטוב והיעיל ביותר לצרכן הישראלי בתקופת החורף הגשומה העומדת בפתח".

כך יאיר רוזן, מנכ"ל ברימאג, היבואנית הרשמית של המותג לישראל.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים