1

לייקים

בשורה מפתיעה לרוכשי הדירות ב'פרי פלייס' ברחובות

למרות שלא נהנו מבטוחות – יזכו הרוכשים ב-70% מערך השקעתם

בשורה מפתיעה לרוכשי הדירות ב'פרי פלייס' ברחובות

למרות שלא נהנו מבטוחות – יזכו הרוכשים ב-70% מערך השקעתם

שתפו:

על פי הסכם הפשרה, חברת הנדל"ן פרשקובסקי תרכוש את קרקע הפרויקט בכ-370 מיליון שקלים, רכישה שתממן החזר כספי משמעותי לכ-800 רוכשי דירות והמשרדים שנותרו בידיים ריקות.


בלטו בהובלת המהלך: הנאמנים של חברת 'פרי נדל"ן' עורכי הדין אהוד גינדס וגונן קסטנבאום, משרד עו"ד המבורגר-עברון ועוה"ד גיא סרוסי ואוריאל זעירא המייצגים עשרות רוכשים בפרויקט.


נראה כי רוכשי הדירות והמשרדים בפרויקט הדגל של חברת 'פרי נדל"ן' הגיעו לאחר שנים מורטות עצבים לסוף טוב ולחוף מבטחים. כזכור, חברת 'פרי נדל"ן' נקלעה לחדלות פירעון לפני מספר שנים, ובעליה, אלדד פרי ז"ל, נרצח באכזריות לפני כשנה.


בימים אלה אישרה כבוד השופטת עירית וינברג-נוטוביץ' מבית המשפט המחוזי מחוז מרכז בלוד, את ההסדר אליו הגיעו נאמני החברה עם חברת הנדל"ן פרשקובסקי, לפיו חברת הנדל"ן תרכוש את הקרקע עליה אמור היה להיבנות הפרויקט, בכ-370 מיליון שקלים.


על פי ההסדר שאושר, כספי הרכישה יחולקו כך, ש-170 מיליון מהם יועברו לפיצוי 800 רוכשי הדירות במתחם – החזר המהווה כ-70% מעלות השקעתם.


יתרת הכספים תועבר לקרן אקספו שהייתה שותפה של חברת 'פרי נדל"ן' בפרויקט, ולהוצאות המכר הגבוהות של העסקה.
לדברי עו"ד גיא סרוסי ועו"ד אוריאל זעירא, המייצגים עשרות רוכשי דירות בפרויקט, מדובר בהסדר מיטיב ומפתיע, משום שרוב רוכשי הדירות אמנם העבירו בזמנו לחברת 'פרי נדל"ן' מאות אלפי שקלים, אך לא ניתנה בידם כל בטוחה להשקעתם, ולטובת איש מהם לא נרשמה הערת אזהרה בטאבו, או כל בטוחה אחרת עבור השקעתו.
לדברי עוה"ד סרוסי וזעירא, קריסת 'פרי נדל"ן' טרפה את הקלפים, ורוכשי הדירות חששו בצדק, כי כל השקעתם, בסך מאות אלפי שקלים, ירדה לטמיון.


לדברי עוה"ד סרוסי וזעירא, הפרויקט עצמו, שהיווה את פרויקט הדגל של חברת 'פרי נדל"ן', לא החל להיבנות מעולם, ולמרות ההבטחות הרבות שהמטירו בעלי החברה על רוכשי הדירות, אותם רוכשים הפכו למעשה למנוע המזומנים של 'פרי נדל"ן', וזאת במסגרת התנהלות חסרת אחריות ופורעת חוק של מנהלי החברה.


מיד עם התמוטטות פרי נדל"ן, מצאו את עצמם מאות רוכשי הדירות בסוף תור הנושים הארוך שנדחק אל פתחי חברת הנדל"ן הקורסת.


אך כאמור, בימים אלה, נמצא פתרון ראוי לציון על ידי נאמני החברה, עורכי הדין אהוד גינדס וגונן קסטנבאום, שאפשר למאות הרוכשים לקבל החזר מכובד מאד על השקעתם המפוקפקת.


לדברי עוה"ד גיא סרוסי ואוריאל זעירא, פרויקט 'פרי פלייס' אמור היה לקום בכניסה הצפונית לעיר רחובות בסמוך לתחנת הרכבת, לפקולטה לחקלאות ולמכון ויצמן – מיקום אטרקטיבי ביותר, שהפך את הקרקע שנותרה מיותמת עם קריסת החברה, לנכס מבוקש ביותר.


עורך הדין גיא סרוסי ממשרד עורכי הדין סרוסי ושות' מתמחה בייצג נפגעים במקרקעין ותיקי עוקץ בנדל"ן, מיסוי ומטבעות דיגיטליים.


אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים