הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל פרסם החודש את דו"ח פניות הציבור לשנת 2021.
מהדו"ח עולה כי כלפי בנק לאומי נמצאו הכי פחות תלונות מוצדקות מבין חמשת
הבנקים הגדולים. על פי נתוני הדו"ח, במהלך 2021 הוגשו שבע תלונות מוצדקות בלבד
נגד לאומי, מתוך 340 תלונות שהוגשו כלפי הבנק. מדובר ב-10.6% בלבד של תלונות
מוצדקות, נתון הבולט לטובה בקרב צמרת הבנקים בישראל.
עוד עולה מהדו"ח, כי גם בשיעור המקרים בהם הבנק פעל לטובת הלקוח, לפנים משורת
הדין, אף כאשר תלונתו לא נמצאה מוצדקת, מוביל בנק לאומי עם 20% מהמקרים. נתוני
הדו"ח כוללים, ניתוח של למעלה מ-10,000 תלונות ובקשות לטיפול, שהגיעו מלקוחות כל
הבנקים אל הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל, במהלך שנת 2021.
לאומי מוביל בשנים האחרונות מהפכת שירות בכלל ערוצי הפעילות של הבנק לטובת
הלקוחות, במסגרת אסטרטגיית 'הבנק הכי נוח', המתבטאת, בהעמדת שירות מקצועי, נגיש
ונוח לכל לקוח בהתאם לצרכיו. בנוסף, העמיק לאומי את פעילותו במגזר החרדי, עם מגוון
מוצרים ומסלולים ייעודיים המותאמים לצרכי המשפחה, לצד הרחבת פריסת הסניפים במגזר
החרדי, עם סניפים ונציגויות חדשות, בבני ברק, מודיעין עילית, ביתר עילית, רמת בית שמש,
צפת ועוד.