1

לייקים

דמי חנוכה מבית "אלפיט טויס"

המתנות החדשות לדמי חנוכה מבית "אלפיט טויס" שיאירו לילדים את החג

דמי חנוכה מבית "אלפיט טויס"

המתנות החדשות לדמי חנוכה מבית "אלפיט טויס" שיאירו לילדים את החג

שתפו:

מחפשים איך לרגש את הילדים עם מתנה מושלמת לחג החנוכה? יבואנית הצעצועים ומשחקי הקופסא "אלפיט טויס" משיקה בישראל משחקים חדשים וכיפיים אשר יהפכו להם את החג למואר ושמח במיוחד. המשחקים מתאימים לילדים מגילאי 11-3 ומשלבים יצירה, מוטוריקה, פירוק והרכבה, דמיון ומשחק קבוצתי עם המשפחה או החברים.


קורקינט ZINC – קורקינט פעלולים חזק, יציב ועמיד. תוכלו לתרגל ולהפגין את הכישורים שלכם עם הכידון המסתובב ב- 360 מעלות. מצויד ביתדות פעלולים, גלגלי ליבה עמידים במיוחד ובמסבים באיכות גבוהה, הרכיבה תמיד תהיה חלקה ומהירה. מגיע עם בלם פגוש אחורי המשפר את השליטה ועוזר לך לעצור בבטחה.
גיל: 11-3
מחיר: החל מ-249 ש"ח

קובייה הונגרית NEXCUBE – מותג הקובייה בעל השיא העולמי, המספק ביצועי קוביה מעולים במחיר תחרותי. סופר מהיר, סופר חלק, מותאם אישית, אלסטיות ניתנת לשינוי.
גיל: 8 ומעלה
מחיר: החל מ-39 ₪

פאזל פלוס פלוס: פאזל לפי מספרים המשלב משחק מהנה עם פלוס פלוס ולמידה. התאמת צבעים ומספרים ובנייה של יצירת פסיפס משלכם וכך תוכלו לקשט את חדרכם וליצור משהו חדש ומיוחד. מגוון ערכות של 250, 500 ו-800 במגוון צורות מדליקות: חרב ולהבה, לבבות, כוכב לכת ומטאוריד, קשת בענן, כדור הארץ ופרפר.
החל מ-79.90 ₪

מוצרי שיער BRAUN – מוצרי שיער שנראים בדיוק כמו המקור ומקנים שעות של משחק לילדים תוך כדי דגש על דמיון ויצירתיות. משחק שמפתח את הקורדינציה אצל ילדים ומייצר את אותם צלילים כמו מוצר אמיתי. הפעילו את הפן ותשמעו רעש ממש כמו של פן אמיתי. המשחק מכיל פן, מחליק שיער, מסרקים, מראה וספריי.
מתאים לילדים מגיל 3 ומעלה.
החל מ: 79.90 ₪

מוצרי מטבח BOSCH – משחק לילדים 'כמו של גדולים' שיעשיר את היכולות הקוגניטיבית של הילד, השליטה והחשיבה. המוצרים נראים בדיוק כמו המוצר האמיתי ומצוידים בתכונות מציאותיות. המוצרים עשויים מחומר פלסטי, אינו רעיל ובטוח לילדים. האביזרים הריאליסטים והצבעוניים ילמדו את הילד את פעולות המטבח. המשחק תורם להגברת התקשורת בין ההורה לילד ומבטיח הנאה ממשחק משותף ומכיל קומקום, טוסטר, מכונת קפה וכלי הגשה.
מתאים לילדים מגיל 3 ומעלה.

החל מ: 59:90 ₪

סווינגבול – משחק אהוב על כל המשפחה, מהנה מאוד עבור שחקנים בכל הגילאים ואידיאלי לשימוש בחצר או על החוף. סווינגבול זו דרך מצוינת לפתח תיאום עין-יד אצל שחקנים צעירים והמשחק גם אידיאלי לשחק יחד כמשפחה. מגיע עם כדור טניס אמיתי ומוט ספירלה מקצועי, סווינגבול מציע חווית משחק מעולה, הכולל אימון על היד הקדמית והיד האחורית שלכם. אז קדימה, תתחילו לתרגל עם המשפחה והחברים.
גיל: 6,5,3 (תלוי דגם) ומעלה.
מחיר: החל מ-149 ₪

חול קינטי – מעצבים, מפסלים ומשחקים בחול קינטי בערכה ליצירה מבית ADDOהקטנים יוכלו לתכנן ולבנות יצירה מגניבה של חול באמצעות כלים ותבניות לעיצוב החול. מגש החול מאפשר הנאה מושלמת נטולת בלגן .החול הקינטי עשוי 98% חול טהור, הוא קל לניקוי ומאושר לשימוש על ידי מכון התקנים. החול אינו מתייבש לעולם ותמיד מוכן למשחק וליצירה, אינו מותיר כתמים ולרגישים אינו מכיל גלוטן. החול הקינטי נדבק רק לעצמו ואינו סופח חומרים אחרים כמו אבק או לכלוך.
גיל: גילאי 3 ומעלה
החל מ-59.90 ₪

כדור KOOSH – כדור חוטים גומי צבעוני, רך וקל משקל מעולה לילדים לזמן משחק קליל וכיפי כמו מסירות או זריקה באוויר ומתאים גם למבוגרים כאביזר להפגת מתח. כדור משחק פופולרי מאוד בסביבה לימודית ובקרב פסיכולוגים ומרפאים בעיסוק. הכדור עשוי סיליקון טבעי, והוא אינו רעיל ובטוח לשימוש. מתנה נהדרת להפתעות ימי הולדת ושימושית ביום יום.
מתאים מגילאי 3 ומעלה.
החל מ: 39.90 ₪

טרקטורים – John Deere – טרקטור ג'ון דיר עם מעמיס קדמי ומשקל, נגרר עם מערכת הברגה משולב ותחלקים בודדים הניתנים לפירוק.
מתאים לגיל 3 ומעלה
החל מ: 139 ₪

רולר בליידסYVOLUTION – מותג גלגלים מאירלנד המוביל בעולם YVOLUTION עם מגוון ייחודי ואיכותי של קורקינטים, סקייטים ורולר בליידס עם גלגלי LED בטכנולוגיה ייחודית ברמה ובאיכות שלא הכרנו, בעיצוב ובאיכות ארופאית. משווק ע"י אלפיט טויס.
גיל: 8 ומעלה
מחיר: החל מ-249 ₪

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים