1

לייקים

Dynabook עם שני לפטופים חדשים

Dynabook מרחיבה את קו מחשבי Satellite Pro עם שני לפטופים חדשים לעסקים ולחינוך

שתפו:

Dynabook עם שני לפטופים חדשים

Dynabook מרחיבה את קו מחשבי Satellite Pro עם שני לפטופים חדשים לעסקים ולחינוך

שתפו:

• לפטופים של 14 אינץ' ו-15 אינץ' משופרים מצטרפים לדגם ה-13 אינץ' שהושק לאחרונה, כולם מצוידים במעבדי Intel Core מדור 12

• הרחבת קו המוצרים מוכיח שעיצוב וביצועי פרימיום יכולים להתקיים גם במכשירים פחות יקרים

6 בדצמבר 2022, תל אביב, ישראל. Dynabook Europe GmbH מכריזה היום על הרחבת סדרת Satellite Pro C-Series עם השקת לפטופים עם מסכי 14 אינץ' – Satellite Pro C40-K ו-15.6 אינץ' – Satellite Pro C50-K.

בליבת שני מחשבים פועלים מעבדי Intel Core מדור 12 האחרונים והם תוכננו לשלב ביצועים ופרודוקטיביות עם מראה ותחושה עכשוויים, במחיר כניסה נגיש. יחד עם ה- Satellite Pro C30-K הקיים בגודל 13 אינץ' הופך קו מחשבי ה- Satellite Pro C-series לאופציה אידיאלית עבור עסקים קטנים ובינוניים וחינוך, אשר כעת נפתחו בפניהם יותר אפשרויות.

"אנו נרגשים לחזק את קו ה- Satellite Pro שלנו עם מכשירי C-Series החדשים, הממשיכים לספק שילוב של חדשנות ועיצוב אלגנטי בתג מחיר סביר", אמר דמיאן ג'אום, נשיא Dynabook Europe GmbH. "הדגמים החדשים מוכיחים שמכשירים בסיסיים יותר יכולים לענות על מגוון צרכים מבחינת סגנון, ביצועים ותכונות תומכות, מבלי לדחוף את התקציבים לקצה גבול היכולת. ה-C40-K וה-C50-K יתאימו בצורה חלקה לסביבות עבודה ולימוד היברידיות, ויבטיחו פרודוקטיביות, קישוריות ואבטחה למשתמשים, בכל מקום שהם צריכים את זה".

תכנון תוך מחשבה על ניידות וסטייל

ה- Satellite Pro C40-K ו-C50-K מתהדרים ב׳מבנה גוף׳ דקיק וקל משקל כדי למקסם את הניידות ובגימור אלגנטי. ה-C40-K מגיע בעובי 18.75 מ"מ בלבד ומשקל של החל מ-1.36 ק"ג, בעוד שה-C50-K מספק תצורה של 18.95 מ"מ ומשקלו החל מ-1.52 ק"ג. בנוסף, לשקט נפשי, השלדה, המקלדת ומשטח הלחיצה טופלו בציפוי אנטיבקטריאלי כדי להפחית את התפשטותם של חיידקים שעלולים להיות מזיקים עד ל-99.9 אחוז.¹

ביצועים יוצאי דופן עם קישוריות חזקה

הלפטופים החדשים לא מתפשרים על ביצועים ויכולות קישוריות עוצמתיות, למרות מחיר הפתיחה הנוח לכל כיס שלהם. עם מעבדי Intel Core מדור 12 האחרונים, יחד עם זיכרון DDR4 3200MHz עם32GB ואפשרויות אחסון PCIe SSD עד 1TB², עובדים וסטודנטים יכולים לבצע את המשימות התובעניות ביותר, תוך הבטחת המשכיות בעבודה ללא קשר למיקומם. המחשבים מצוידים גם בסוללות 3 תאים של 45Wh שיכולות לספק חיי סוללה של עד כשמונה שעות, כך שמשתמשים יכולים לעבוד בבטחה ללא כבל טעינה.³

דגמי C40-K ו-C50-K מתוכננים מתוך מחשבה על שיתוף פעולה ופרודוקטיביות. המסך ניתן לפתיחה ב-180 מעלות, כך שאפשר לשתף פעולה בקלות במשימות קבוצתיות. שני הדגמים מציעים גם מגוון יציאות מסוג USB 3.2 Type-C רב תכליתיות המאפשרות טעינה, תצוגה, קישוריות והעברת נתונים, יחד עם שלוש יציאות USB 3.2 Type-A נוספות המאפשרות למשתמשים לחבר במהירות ציוד היקפי נוסף. יכולות קישוריות נוספות כוללות יציאת HDMI, מחבר RJ45 וחריץ לכרטיס Micro SD. עם WiFi 6 802.11 AX, התלמידים והעובדים מצוידים באפשרויות אלחוטיות חזקות, התומכות בחוויה ההיברידית.

ההרחבה האחרונה של סדרת Satellite Pro C ממשיכה להעצים חברים לעבודה וסטודנטים להישאר מחוברים על ידי מתן כלים אודיו-ויזואליים וכלי ועידה. מסך HD או FHD עם ציפוי מונע השתקפות, מספק חוויה חזותית חלקה במסך מלא, המחוזקת על ידי המסגרת הדקה. מצלמת הרשת HD מלווה ברמקולי סטריאו לשיחות ועידה ברורות, בעוד חריץ חיצוני לאוזניות/מיקרופון מאפשר למשתמשים להתחבר לפי הצורך. הכלים המובנים של Realtek™ AI להפחתת רעשים, מסירים צלילי רקע לא רצויים הן עבור המשתמשים והן עבור משתתפים אחרים בפגישות, כדי לספק חוויה אודיו-ויזואלית חלקה גם בסביבה עמוסה.

אבטחה מתקדמת שחברות SMB ובתי ספר ניתן לסמוך עליה

ככל שאיומי אבטחת סייבר ממשיכים להתפתח, עסקים ומוסדות חינוך רבים מחפשים לפטופים במחירים שווים לכל כיס חזקים ומאובטחים. ה- Satellite Pro החדשים עונים על צרכים אלו על ידי שילוב תכונות אבטחה חזקות כגון Trusted Platform Module (fTPM) 2.0 מבוסס קושחה, כלומר המידע מוצפן במכשיר, ובכך ממזער את הסיכון לפריצת נתונים.

אימות ביומטרי חזק עובד באמצעות מצלמת אימות פנים משולבת אופציונלית, או קורא טביעות אצבע ביומטרי. התריס למצלמת האינטרנט מספק פרטיות מוגברת, בעוד ששני הדגמים מצוידים בחריץ מנעול אבטחה להגנה נוספת.

Satellite Pro C40-K ו-C50-K החדשים זמינים באופן מיידי באמצעות חברת ׳מפעיל׳.

—-
¹נבדק לפי תקנים תעשייתיים יפניים (Z 2801)
²תלוי בדגם ובתצורה
³נמדד עם Mobile Mark™ 2018. Mobile Mark הוא סימן מסחרי של Business Applications Performance Corporation

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים