1

לייקים

המותג SKECHERS משיק קולקצייה חדשה

המותג SKECHERS משיק את קולקציית הביגוד לנשים לסתיו- חורף 2022-23

שתפו:

המותג SKECHERS משיק קולקצייה חדשה

המותג SKECHERS משיק את קולקציית הביגוד לנשים לסתיו- חורף 2022-23

שתפו:

מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי סקצ'רס מבית MGS משיק את קולקציית הביגוד לעונת סתיו חורף לשנת 2022-23, המשלימה את קולקציית הנעליים העשירה והמגוונת.

הקולקציה עשויה מבדים איכותיים ומתכתבת עם הטרנדים העכשוויים והעדכניים ביותר. הגזרות מדויקות, נוחות, ומחמיאות לגוף. הקולקציה מתאימה למגוון רחב של אימונים וגם כסטים ליום יום.

GOLDIE – הקבוצה עוצבה בהשראת הגוף הנשי, סטים בצבע שחור, מחמיאים לגוף בשילוב בדים ואקססוריז מבריקים שמוסיפים גלאם לחיים. משחק בין מבריק למאט מחמיא ומפסל את הגוף ועדיין מתאים לאימון.

בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא: טופים בגזרת קולר, שכמות משוחררות , טייצים מחטבים מעוצבים, סט אופנתי עם הדפס אולאובר של לוגו המותג דיימונד.

COZIES -סטים מבדי כותנה נעימים בצבעים שמנת, בז' ושחור. הגזרות בכל חלקי הסטים משוחררות מעניקות נוחות מרבית ומלאות בסטייל. הסט כולל טופ משוחרר עם כיווצים בעל גומי אלסטי רך ונעים על הגוף, קפוצ'ון מעוצב עם חגורות ריב המאפשרת למקם את החגורה על הגוף, מכנסים בגזרה ישרה עם גומי רך ונוח על המותן ובסיומת מנג'ט.

LILLY & CLAM – פריטי בייסיק שכל אחת צריכה בארון. מחמיאים, נוחים, מחטבים ומתאימים לכל סגנון. צבעוניות הקבוצה: שחור, סגולים, וורדרדים. בין הפריטים ניתן למצוא: סט יוגה הכולל טופ בגזרת רייסר עם שכמות משוחררות, גזרה מפוסלת עם קאפים נשלפים למראה מעוצב ומחמיא, טייץ יוגאי 7/8 מבד ניילון מאט, בעל חגורה גבוהה מאוד, מעוצב עם חיתוכים מותאמים לתזוזה ומכפלות בחיתוך לייזר ללא תפר.

כמו כן, מגוון חולצות המשלימות כל לוק ספורטיבי בגוונים ורוד עתיק ושחור ובגזרות מדויקות ובמשקל נוצה – חולצות בגזרת עטלף, מבד קל ומלטף, בגזרה רחבה, משוחררת ונעימה על הגוף, שרוול קצר ושרוול ארוך עם מעטפת פתוחה בגב, גופיות אימון רחבות ומשוחררת בעלת מכפלת עגולה.

טייצים עם חגורה כפולה ורחבה לחיטוב, באורך קצר וארוך עם אלמנטים עיצוביים.

WINTER LIGHTS – סטים מבדי אינטרלוק נעימים ואיכותיים בגזרות מדויקות ומחמיאות בגוונים שחור, שמנת ואפור.
ז'קטים מחויטים עם קווי פרינסס לעיצוב הגוף עם כיסים צדדים וצווארון רחב וגבוה, חגורה ומנז'טים עם גומי רך ונעים וכיסי צד נוחים ורחבים.

מידות XS-XL

טווח מחירים: 119.9-289.9 ₪

להשיג ברשת חנויות סקצ'רס, באתר ובחנויות הנבחרות

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים