1

לייקים

הדור הבא של ההזרקות לפנים

לא רק בוטוקס: הדור הבא של ההזרקות לפנים

הדור הבא של ההזרקות לפנים

לא רק בוטוקס: הדור הבא של ההזרקות לפנים

שתפו:

ד"ר להבית אקרמן מהראשונות בישראל להשיק את : AESTHEFILL (אסטפיל) – חומר חדשני המאפשר עיבוי עור הפנים והצוואר, שיפור המרקם, מיצוק וטיפול בקמטים על ידי עידוד ייצור קולגן

ד"ר להבית אקרמן, מומחית ברפואת עור מהראשונות בישראל להשיק את: AESTHEFILL (אסטפיל) – חומר המאפשר עיבוי עור הפנים והצוואר, שיפור המרקם, מיצוק וטיפול בקמטים על ידי ייצור קולגן מוגבר.

ע"פ מחקרים אחד הגורמים המרתיעים ביותר מטופלים זה הפחד לאבד את המראה של עצמם, ולהשוות לפנים מראה מנופח ועשוי. לכן שוק האסתטיקה עובר שינוי דרמטי בשנים האחרונות ובמקום חומרי מילוי קלרסים אנחנו רואים חומרים שנקראים ביוסטימולטורים (BIOSTIMULATORS) כלומר- לא עוד מילוי מנופח, אלא הזרקה של חומר לעור שיתחיל להתניע בו מחדש את תהליך ייצור הקולגן שדעך עם הגיל.

אסטפיל, הינו חומר חדשני המבוסס על איזומר מסיס של חומצה פולילקטית הגורמת לעור להיראות צעיר וקורן לאורך זמן. האסטפיל משפר את מרקם עור הפנים על ידי ייצור קולגן מוגבר המשיג תוצאות טבעיות ארוכות טווח, עם בטיחות ברמה גבוה.

החומר מוזרק לעור לאיזור שלם- כאשר בכל נקודה מוזרקת כמות מזערית של חומר. החומר עצמו איננו ממלא את העור אלא מתניע תהליך שלם של חידוש וייצור בעור מה שבסופו של דבר משפר את עובי העור, איכותו, ומרקמו.

היתרון העצום של החומר זה שהוא מתניע תהליך מתוך העור, כך שהתוצאה המתקבלת הינה טבעית לחלוטין ונשמרת לאורך זמן ממושך יותר.

החומר להגברת קולגן בעור הפנים מתמקד בשכבות העמוקות של העור ומאפשר עיצוב מחדש של הרקמות. הוא מגיע בצורה של חלקיקים קטנים בצורה ספוגית בתוך בקבוק קטן ובשל המולקולה הייחודית- PDLLA הוא מאפשר לספוג מים. צורת החומר וההרכב שלו מייצרים קולגן ומתפזרים בצורה אחידה בעור והקולגן צומח בתוך החלקיקים ולא רק סביבם. זה תפקידו של הביוסטימולטור כך שהוא מתניע את העור לייצר קולגן אלסטין וחומצה היאלרונית.

שטח הגדול של החלקיקים גורם ל"משיכת" פיברובלסטים אליו ולתוכו, ויש תוצאת זרימת הפיברובלסטים שזה ייצור קולגן מוגבר.

הטיפול מתאים לאזורי הפנים של לחיים, עצמות לחי, אזור הרכות לצידי העיינים וצידי מצח. התוצאה הינה מיידית עקב ספיחת המים למבנה הספוגי של החלקיקים ומילוי החוסרים. הקולגן מתחיל להיווצר חודש וחצי לאחר ההזרקה ושיפור משמעותי במרקם ועיבוי עור הפנים.

התוצאות הראשוניות נראות לעין מיידית ובהמשך מתחיל תהליך הייצור מתוך העור עצמו- כבר חודש לאחר הטיפול. המטופלת תיראה עיבוי של העור ושיפור ניכר בקמטים . התוצאה מחזיקה מעמד לאורך זמן עם פרופיל בטיחותי גובה.

עלויות: 7000 שח לבקבוק- וזה כולל בנוסף שני טיפולי לייזר לשיפור התוצאה

הטיפול נעשה בשלושת הקליניקות של ד"ר להבית אקרמן, המנופים 2 הרצליה פיתוח, אור יהודה וראשלצ

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים