1

לייקים

מקרר INSTAVIEW מרווח במראה יוקרתי

LG תציג בתערוכת CES 2023 מקרר INSTAVIEW מרווח במראה יוקרתי

שתפו:

מקרר INSTAVIEW מרווח במראה יוקרתי

LG תציג בתערוכת CES 2023 מקרר INSTAVIEW מרווח במראה יוקרתי

שתפו:

המקרר החדש בעל 3 דלתות המשתלב בצורה אידיאלית עם עומק קו ארונות המטבח, משלב פאנל InstaView™ Mirror, קיבולת גדולה ומסוגל להפיק ארבעה סוגי קרח

LG תחשוף בתערוכת CES 2023 את המקרר החדש שלה ™LG InstaView, בעל 3 דלתות. המקרר מסייע ליצור מראה מטבח מסוגנן יותר: חזית המקרר מיישרת קו עם חזיתות הארונות – הכל כדי ליהנות מחיים קולינריים משודרגים. בנוסף, הדגם החדש אשר מגיע בעומק ארונות המטבח, מציע קיבולת גדולה ועיצוב פשוט אך אלגנטי הכולל פאנל InstaView דמוי מראה וידיות כיס שקועות. הוא מייצר ארבעה סוגים שונים של קרח ושומר על טריות המזון לאורך זמן, בזכות טכנולוגיות הטריות המתקדמות של LG.


המקרר החדש מציע קיבולת נדיבה, למרות הפחתה של תשעה אחוזים בעומק בהשוואה לדגם דומה רגיל1. כדי להגדיל את נפח האחסון הפנימי, LG עיצבה מחדש כמה ממרכיבי הליבה של המקרר: צינור האוויר הקר והמאייד ירדו לתחתית, תוך הפחתת עובי הדפנות בזכות בידוד משופר. למרות שהחלל הפנימי של המקרר מספק 25% יותר מקום לאחסון מזון ומשקאות בהשוואה לדגמים קודמים של LG2, המקרר החדש עדיין יכול לעזור לחסוך מקום במטבח בזכות דרישות שטח רצפה קטנות יותר.
הדגם החדש גם מביא אסתטיקה פשוטה אך מתוחכמת למטבח, בזכות המראה הייחודי של פאנל InstaView ועיצוב הדלת השטוחה של LG. הזכוכית המצופה במראה של פאנל ה-InstaView תחומה בפלדת אל חלד חלקה ומכסה כמעט את כל הדלת הימנית של המקרר. הקשה כפולה על הפאנל, מאפשרת מבט ישיר פנימה מבלי לפתוח את הדלת: כך, ניתן לחסוך בזמן כמו גם למנוע בריחת אוויר קר ובזבוז אנרגיה. היופי העדין והמינימליסטי והקווים הנקיים והמודרניים של מקרר LG InstaView באים לידי ביטוי גם בזכות ידיות הכיס המשולבות בדלתות השטוחות של המקרר.
המקרר החדש יכול לייצר ארבעה סוגים שונים של קרח: קרח בקוביות; קרח כתוש; Craft Ice עגול – בלעדי ל- LG, הנמס לאט; ומיני-קוביות קרח, העוזרות לשמור משקאות קרירים ומרעננים. המיני קוביות של LG מתאימות במיוחד למיצים, משקאות מוגזים או קוקטיילים. ארבע אפשרויות הקרח העומדות לרשות המשתמשים מאפשרות לבחור את סגנון הקרח המתאים ביותר, למשקה או לאירוע.


המקרר החדש כולל את טכנולוגיות שימור הטריות החדישות של LG, מבטיח טריות ארוכה יותר ומסייע לשמור על ההיגיינה של מתקן המים המובנה. טכנולוגיית ה-™LinearCooling הבלעדית של החברה מפחיתה את תנודות הטמפרטורה, ומאפשרת לשמר מזון בשיא טריות עד שבעה ימים3.

טכנולוגיית הקירור ™DoorCooling+ פועלת מהר יותר ממערכת קירור קונבנציונלית4, כדי לעזור לשמור על טריות מזון ומשקאות קרים יותר בכל מדף. טכנולוגיית UVnano™ של LG שומרת על ניקיון מתקן המים במקרר, ומפחיתה את נוכחות החיידקים על פיית המתקן ב-99.99 אחוזים5.


לדברי Lyu Jae-cheol, נשיא חטיבת מכשירי החשמל הביתיים ומערכות מיזוג האוויר של LG, "מקרר ה-InstaView החדש של LG מהווה תוספת מעולה ומסוגננת לכל מטבח מודרני, ומציע לצרכנים את הנוחות האולטימטיבית בעיצוב ובטריות המזון. נמשיך לספק ערך וחוויות שימוש יוצאות דופן ללקוחות עם פתרונות חדשניים לבית הממנפים עיצוב אלגנטי ופונקציונלי ואת הטכנולוגיות המתקדמות שלנו."
LG תציג את מכשירי החשמל החדשים שלה, כולל מקרר InstaView, בביתן שלה בתערוכת CES 2023 בלאס וגאס בין התאריכים 5-8 בינואר.

1 LG דגם LFXS26596S בעומק סטנדרטי.
2 מבוסס על מחקר פנימי המשתמש בפחיות משקה כדי לכמת נפח אחסון זמין, שנערך במארס 2022, בהשוואה בין דגמי LG LRFVC2406S ו- LRFOC2606S.
3 LinearCooling שולח אוויר קריר לאורך תא המקרר בתדירות גבוהה יותר מאשר מערכת קירור קונבנציונלית, ועוזר לשמור על טווח תנודות טמפרטורות קטן יותר של ±0.5 מעלות צלזיוס. מבוסס על תוצאות בדיקות TÜV Rheinland בשיטת הבדיקה הפנימית של LG, הכוללת מדידת הזמן שנדרש כדי להשיג ירידה במשקל של 5 אחוזים למוצרים על המדף בתא התוצרת הטרייה של LG LinearCooling דגם GSXV91NSAE. התוצאות עשויות להשתנות בהתאם לסביבת השימוש בפועל.
4 נבדק על ידי TÜV Rheinland תוך שימוש בשיטת הבדיקה הפנימית של LG, תוך השוואת זמן הירידה של טמפרטורת מיכל מים המוצב בסל העליון בין דגמי DoorCooling+ לדגמים שאינם DoorCooling+.
5 נבדק על ידי TÜV Rheinland בשיטת הבדיקה הפנימית של LG, המבוססת על כמות החיידקים בתמיסה (Escherichia coli, Staphylococcus aureus ו- Pseudomonas aeruginosa) בדגימות מים מזוקקים לאחר חשיפה ל-UV LED במשך 10 דקות בכל שעה, לאחר 24 שעות בשימוש ביתי רגיל. התוצאות עשויות להשתנות בהתאם לסביבת השימוש בפועל.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים