1

לייקים

LG מציגה חווית קולינריה משודרגת

LG מציגה ב-CES 2023 חווית קולינריה משודרגת באמצעות מוצרי המטבח החדשים שלה

שתפו:

LG מציגה חווית קולינריה משודרגת

LG מציגה ב-CES 2023 חווית קולינריה משודרגת באמצעות מוצרי המטבח החדשים שלה

שתפו:

עם טכנולוגיות בישול וניקוי מתקדמות, מכשירי הפרימיום של החברה מספקים חוויה ללא טרחה במטבח

LG Electronics תציג חווית חיים קולינרית משודרגת ב-CES® 2023 עם מוצרי מטבח עדכניים אשר ניתנים לשדרוג, המספקים חוויות וערך משופר ללקוח. מדיח הכלים LG QuadWash® Pro, התנור הבנוי המשולב LG InstaView® Combination Wall Double Wall Oven, ומיקרוגלים חדשים, מציגים ביצועים חזקים ויעילים בזכות הטכנולוגיות המתקדמות של החברה, ונוחות תפעול יוצאת דופן בעזרת שילוב של אפליקציית LG ThinQ.

LG QuadWash Pro Dishwasher
מדיח הכלים QuadWash Pro של LG יכול לנקות ללא רבב צלחות וסכו"ם תוך שעה אחת בלבד. QuadWash Pro מספק יכולת ניקוי עוצמתית משופרת, תוך שימוש בסילוני מים בלחץ גבוה כדי לרסס כלים ממספר זוויות תוך השרייה בו-זמנית עם למעלה ממיליון מיקרו-בועות המסייעות בפירוק שאריות מזון עקשניות. המדיח משתמש גם בטכנולוגיית Dynamic Heat Dry™, אשר מזרימה אוויר חם בכל תא הכלים לייבוש מהיר יותר, המאפשר העברה ישירה של כלים מוכנים מהמדיח אל השולחן. לברק סופי, מערכת TrueSteam® הבלעדית ל- LG עוזרת להפחית את הופעתם של כתמי ייבוש מים, כדי להשאיר כל צלחת, כוס וכפית, נוצצים ונקיים.(1)

LG INstaview Combination Double Wall Oven
תנור קיר כפול InstaView Combination LG מאופיין בעיצוב נקי ומתוחכם המשלב את דלת ה-InstaView הבלעדית 'הקשה כפולה' של LG – המאפשרת למשתמשים לראות מבחוץ כיצד המנה שלהם מתקדמת, מבלי להפריע לתהליך הבישול. התנור החדש מציע גם מצב בישול Steam Sous Vide, העושה שימוש בבקרת טמפרטורה מדויקת כדי לסייע להכין במטבח הביתי ארוחות באיכות של מסעדה. ולמי שאוהבים את הטעם והמרקם של אוכל מטוגן, מצב Air Fry מייצר פינוקים פריכים וטעימים עם פחות שומן, וללא צורך בחימום מוקדם.

LG Instaview Electric Double Slide in Range
תנור LG InstaView Electric Double Slide-in Range אידיאלי למשפחות גדולות או לאלו שאוהבים לארח, בזכות קיבולת גדולה המאפשרת לבשל מספר מנות בו זמנית. התנור ממנף את טכנולוגיית ProBake Convection® של LG לבישול מהיר ויסודי ללא צורך בחימום מראש, כך שהמשתמשים יכולים ליהנות מארוחות טעימות ומבושלות באופן שווה ומדוויק. טכנולוגיית ה-UltraHeat™ של LG היא חידוש נוסף החוסך זמן: הטכנולוגיה מספקת חימום מהיר ושליטה מדוייקת לאפיה ללא חריכה. התנור החדש תואם גם לשירות המתכונים המקוון LG ThinQ Recipe. השירות, שהוצג מוקדם יותר השנה, מספק חווית בישול ביתית נוחה יותר על ידי הצעת למעלה מ-18,000 מתכונים – אותם ניתן לרכוש על פי הצורך.

LG Over the Range Microwave Oven
תנור המיקרוגל החדש של LG מקל על הבישול עם תכונות חכמות חדשות כגון בישול אדים Steam cook וחימום מתון-Simmer cook. בישול אדים מתאים במיוחד לחימום מזון מבלי לייבש אותו, ומתבצע בשילוב עם קערת הקיטור המסופקת יחד עם תנור המיקרוגל. (2) התוצאות בתהליך הזה עסיסיות להפליא, ומורגשות במיוחד בבישול ירקות תוך שמירה על טעמם הטבעי. Simmer cook משתמש בחום מתון כדי לרכך בעדינות מזון. המיקרוגל החדש משלב גם הוא יכולות עבודה עם אפליקציית LG ThinQ: המשתמשים יכולים לגשת לשירותי מתכונים חכמים שונים ולנצל מגוון של פונקציות חכמות – כמו שלט רחוק וניטור והתראות סטטוס – דרך הטלפון הנייד שלהם. האפליקציה גם מאפשרת למשתמשים לגשת בקלות לשירות התחזוקה המונעת ThinQ Care של LG כדי לסייע במניעת בעיות עוד לפני שהן מתרחשות בפועל.

לדברי ליו ג'ה-צ'ול, נשיא חברת מכשירי החשמל הביתיים ומיזוג האוויר של LG, "פתרונות המטבח המובחרים הללו משלבים את הטכנולוגיות העדכניות והחדשניות שלנו לחוויית בישול וניקוי מהירה, חכמה ונוחה יותר. נמשיך לספק מכשירי מטבח מתקדמים שיעזרו לצרכנים ליהנות מחיים קולינריים טובים יותר בבית."

מבקרים ב-CES 2023 בלאס וגאס בין התאריכים 5-8 בינואר יכולים להתרשם מפתרונות המטבח החכם של LG בדוכן LG (#15501, מרכז הכנסים של לאס וגאס).

(1) נבדק על ידי מעבדה פנימית של LG על מחזור רגיל עם כוס זכוכית שקופה בהשוואה לדגם LG שאינו Steam DFB415 מול דגם LG Steam (DFB325), לפי שיטות הבדיקה הפנימיות של LG.
(2) קערות קיטור נמכרות בנפרד.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים