1

לייקים

מותג הפסטה המוביל ברילה יוצא במהלך בינלאומי

המהלך תומך בקיימות ובשימוש חוזר של האריזה

שתפו:

מותג הפסטה המוביל ברילה יוצא במהלך בינלאומי

המהלך תומך בקיימות ובשימוש חוזר של האריזה

שתפו:

המותג ברילה משיק אריזות חדשות ללא פלסטיק.

המהלך כולל קמפיין תחת המסר: "אריזה חדשה, אותו טעם נפלא, פחות פלסטיק"

ברילה, כמותג הפסטה המוביל בעולם ובישראל, יוצא בימים אלה במהלך רחב למען כדור הארץ
והסביבה, התומך בקיימות ובשימוש חוזר של האריזה במסגרתו משיק המותג אריזות חדשות ומסיר
מכל אריזות הפסטה את חלון הפלסטיק שהיה על חזית האריזות עד כה.


במסגרת המהלך הבינלאומי הרחב יוצא המותג ברילה בקמפיין גם בישראל, שיעלה השבוע תחת
הסיסמא: "אריזה חדשה, אותו טעם נפלא, פחות פלסטיק". מטרת הקמפיין החדש של ברילה
לעודד קיימות, שימוש חוזר ובכדי לעודד שמירה על סביבה נעימה ונקייה יותר. הקמפיין כולל
פעילות משפיענים, קמפיין דיגיטלי נרחב וכן פעילות ברצפת המכירה.


לדברי אליאור צחי מנהל שיווק ברילה: "במסגרת אסטרטגיית הקיימות הגלובלית של ברילה
Good for you, Good for the planet פועל המותג להפחתת השימוש בפלסטיק, מתוך רצון
להתחבר לאג'נדה הרווחת בעולם בנושא הקיימות. כמותג פסטה מוביל בישראל, אנו גאים לקחת
חלק בקמפיין ולעורר מודעות בנושא הן בקרב הצרכנים והן בקרב היצרנים".

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים