1

לייקים

חדש בכללית רפואה משלימה

חדש בכללית רפואה משלימה

שתפו:

במשגב: טיפולי רפלקסולוגיה

שלוחת כללית רפואה משלימה במשגב משיקה שירות חדש ומעתה מציעה גם טיפולי רפלקסולוגיה בנוסף לטיפולי דיקור ושיאצו הניתנים בה. בכללית רפואה משלימה ציינו כי השירות החדש בא לענות על הביקוש הרב מצד תושבי הסביבה לטיפולים משלימים. השלוחה, אשר נפתחה לפני כשנה וחצי בישוב, משויכת למרפאת כרמיאל ומנוהלת ע"י פלורנס לוי.

רפלקסולוגיה היא שיטת טיפול המתבססת על העיקרון כי כפות הרגליים והידיים משקפות את גוף האדם על מערכותיו השונות וכי יש בהן אזורים מייצגים לכל איבר וחלק בגוף. הטיפול כולל שימוש בלחיצות, עיסוי ומתיחות קלות של כפות הרגליים. מגע במרכזי תחושה שונים ועיסוי נכון של הכפות ישפיע על איברים ומערכות לפעול בצורה טובה יותר. הטיפול הרפלקסולוגי יכול לסייע בהתמודדות עם כאבים מסוגים שונים, הפגת חרדות ומתחים, בעיות שינה, חולשה ועייפות ויכול לשפר גם את החיוניות. טיפול זה מתאים לכל הגילים כולל לתינוקות.

לדברי ד"ר מוטי לוי, הרופא הראשי של כללית רפואה משלימה: "אנו שמחים להרחיב את מגוון הטיפולים שאנו מציעים במרפאות ובשלוחות הרשת. לאור הביקוש לטיפולים משלימים, שהוא פועל יוצא של העלייה במודעות לטיפולים אלה בקשת רחבה של גילאים, השאיפה שלנו היא להעניק את מגוון הטיפולים הרחב ביותר למטופלים שלנו וכמה שיותר קרוב לבית".

כתובת השלוחה: מרפאת הכללית רחוב רקפת, משגב.

טלפון לקביעת תורים: 04-8847698

בכללית רפואה משלימה בכרמיאל: טיפולי נטורופתיה  

מרפאת כללית רפואה משלימה בכרמיאל משיקה שירות חדש ומעתה מציעה גם טיפולי נטורופתיה בנוסף לטיפולים הניתנים בה: אוסטאופתיה, פלדנקרייז, דיקור, טווינא, כירופרקטיקה, עיסוי, רפלקסולוגיה, הומאופתיה, שיאצו.  

בכללית רפואה משלימה ציינו כי השירות החדש בא לענות על הביקוש הרב מצד תושבי הסביבה לטיפולים משלימים. המנהלת האדמיניסטרטיבית של המרפאה היא פלורנס לוי והמנהלת הרפואית היא ד"ר וולוביק יקטרינה.  

נטורופתיה – שיטת טיפול טבעית ולא פולשנית לשיפור הבריאות בעזרת תזונה בהתאמה אישית, תוספי תזונה וצמחי מרפא. השיטה משלבת ידע קדום ושיטות החלמה טבעיות ומבוססות מחקר. המטפלים והמטפלות בנטורופתיה יסייעו במציאת שורש הבעיה והתאמת פתרון שמתאים לבעיה וגם לכם.  

הטיפול הנטורופתי מומלץ בכל גיל ולמגוון רחב של מחלות ומצבים רפואיים. כדי להגיע לתוצאות מיטביות, מומלץ לקבוע מראש מספר טיפולים ולהתמיד בהם עד להטבה משמעותית במצב.  

לדברי ד"ר מוטי לוי, הרופא הראשי של כללית רפואה משלימה: "אנו שמחים להרחיב את מגוון הטיפולים שאנו מציעים במרפאות ובשלוחות הרשת. לאור הביקוש לטיפולים משלימים, שהוא פועל יוצא של העלייה במודעות לטיפולים אלה בקשת רחבה של גילאים, השאיפה שלנו היא להעניק את מגוון הטיפולים הרחב ביותר למטופלים שלנו וכמה שיותר קרוב לבית".  

כתובת המרפאה: שד' נשיאי ישראל פינת מורד הגיא 100, קניון לב כרמיאל קומה 2  

טלפון לתיאום: 04-8847698  

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים