5

לייקים

VICHY מותג הדרמו–קוסמטיקה הצרפתי משיק

סדרת טיפוח לעור בוגר NEOVADIOL - סדרה לטיפול מקיף בעור בגיל המעבר ואחריו

שתפו:

VICHY מותג הדרמו–קוסמטיקה הצרפתי משיק

סדרת טיפוח לעור בוגר NEOVADIOL - סדרה לטיפול מקיף בעור בגיל המעבר ואחריו

שתפו:

מסייעת בהפחתת מראה הקמטים, רפיון העור, כתמי גיל ויובש

גיל המעבר הוא תקופה המהווה שליש מחייהן של הנשים. כל שנה, 25 מיליון נשים חוות את גיל המעבר, ועד שנת 2025, 1.2 מיליארד נשים ברחבי העולם תהיינה בשלב פוסט-מנופאוזה*. זהו תהליך טבעי אשר מתחיל, בממוצע, בגיל 51.

בגיל המעבר, שינויים הורמונליים גורמים לשינויים משמעותיים בעור. גיל המעבר מוגדר על ידי ירידה ברמת האסטרוגן, ההורמון הנשי. הרמות שלו מתחילות לרדת ומגיעות לרמה נמוכה מאוד בשלב הפוסט-מנופאוזה. בעור, ניתן להרגיש את השפעת הירידה הזו בכל השכבות. ייצור הסבום פוחת, האפידרמיס נהייה דק יותר, וכתוצאה מכך איכות התפקוד של מחסום ההגנה הטבעי של העור משתנה. הגנות טבעיות נוגדות החמצון פוחתות. חלה האטה בסינתזת הקולגן, אלסטין, וחומצה היאלורונית. ההשלכות ניכרות לעין: העור יבש יותר, דק יותר, מאבד את הגמישות והמיצוק שלו, הקמטים נהיים בולטים יותר, וחלה עלייה בנוכחותם של כתמי גיל.

מותג הדרמו קוסמטיקה VICHY משיק מחדש את סדרת נאובדיול: בפורמולה חדשנית המותאמת לכל שלב בגיל המעבר. נאובדיול פרי מנופוז – לטיפול מקיף בגיל המעבר ונאובדיול פוסט מנופוז – לטיפול מקיף לאחר גיל המעבר. כל סדרה כוללת בתוכה קרם יום וקרם לילה.

המעבר מתרחש בהדרגה ובשני שלבים: במהלך הפרי-מנופאוזה (טרום גיל המעבר) מגיעים השינויים הורמונאליים הראשונים. שלב זה מתאפיין במחזור חודשי לא סדיר, ויכול להשפיע פיזית (גלי חום, עור מזדקן, שינויים בצמיחת השיער, עלייה במשקל וכיו"ב) וגם פסיכולוגיות (שינויים במצב הרוח, נדודי שינה וכיו"ב). ואז מגיע השלב פוסט-מנופאוזה, שלמעשה מתחיל כאשר המחזור החודשי נפסק למשך יותר משנה. תסמינים מסוימים פוחתים או עלמים בהדרגה (גלי חום, מצבי רוח…) בעוד אחרים מתגברים (סימני הזדקנות העור, אוסטאופורוזיס…).

העוצמה של הפורמולה בסדרת נאובדיול המשלבת רכיבים ייחודיים: פרוקסילן ו-תמצית קסיה רכיבי אנטי אייג'ינג פעילים. העור מלא לחות ומוצק, הקמטים פחות בולטים, רפיון העור פוחת. בשילוב של רכיבים פעילים דרמטולוגיים – ניאצינמיד וויטמינים Cg, E מעניקים הגנה נוגדת חמצון חזקה לשיקום הזוהר. חומצה גליקולית ממריצה את חידוש התאים על מנת לאחד את גוון עור הפנים ואומגות 9-6 מפצות על אובדן הליפידים בעור על מנת להזין את העור לעומקו.

נאובדיול פרי מנופוז מהמותאמת לגילאי 50 וכוללת: קרם יום לעור רגיל עד מעורב, קרם יום לעור יבש וקרם לילה. הפתרון של וישי בשימוש מתמשך הקרמים מפצים על אובדן הלחות, ומסייעים בהפחתת מראה הקמטים ותורמים לעור מוצק יותר.
מחיר לצרכן:
קרם יום לעור יבש 50 מ"ל – 219 ₪
קרם יום לעור רגיל עד מעורב 50 מ"ל – 219 ₪
קרם לילה 50 מ"ל – 229 ₪

הוראות השימוש: יש למרוח בכל בוקר וערב על פנים נקיות.

נאובדיול פוסט מנופוז המותאמת לגילאים 50-60 וכוללת: קרם יום וקרם לילה. הפתרון של וישי בשימוש מתמשך למראה עור צפוף יותר, בעל תחושת נפח ומוצק יותר. קרם הלילה מסייע לתחושת עור חלק, ומחזיר את הזוהר לעור.
מחיר לצרכן:
קרם יום 50 מ"ל – 219 ₪
קרם לילה 50 מ"ל – 229 ₪

הוראות השימוש: יש למרוח בכל בוקר וערב על פנים נקיות.

יעילות מוכחת קלינית אחרי חודש אחד תוצאות ניכרות לעין אחרי חודש אחד של שימוש, נבדק על עור רגיש. היעילות נבדקה תחת פיקוח דרמטולוגי על יותר מ-100 נשים בשלבי פרי-מנופאוזה ופוסט-מנופאוזה בעלות סוגי עור שונים.
*הפורמולה פותחה עם ליפידים על מנת לפצות על הירידה בייצור הסבום בגיל המעבר.
**ניקוד קליני – 42 נשים אחרי חודשיים.
***בדיקה אינסטרומנטלית – ירידה בגודל הכתמים הכהים – 41 נשים אחרי חודשיים.
****ניקוד קליני על 41 נשים אחרי חודשיים.

ההבטחות של VICHY – המוצרים נבדקו גם בישראל על עור רגיש. המוצרים אינם מכילים פראבן. יעילות מוכחת בבדיקות קליניות. ייצור על פי התקנים הקפדניים של התעשייה הדרמו-קוסמטית. המוצרים מכילים מים טרמליים ממעיינות וישי, המסייעים בחיזוק והרגעת העור.

מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, ברשתות פארם ובאתרי המכר השונים. לבירור בית המרקחת הקרוב 09-7730800 או באתר וישי.
למידע נוסף ואבחון העור היכנסו לאתר וישי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים