2

לייקים

המשחק החדש שיגלה לכם הכל על המשפחה שלכם

חושבים שאתם מכירים את המשפחה שלכם? תחשבו שוב…

המשחק החדש שיגלה לכם הכל על המשפחה שלכם

חושבים שאתם מכירים את המשפחה שלכם? תחשבו שוב…

שתפו:

מיליה פמיליה – המשחק החדש שיגלה לכם הכל על המשפחה שלכם!

משחק הקופסה מבית "ניתן באהבה" מיועד לכל המשפחה וכולל למעלה מ-300 שאלות וניחושים משעשעים שיגלו לכם עובדות וסיפורים חדשים שלא היכרתם על בני המשפחה שלכם. "מיליה פמיליה" מתאים למשפחה הגרעינית וגם למשפחה המורחבת ותורם לתקשורת עם סבא וסבתא ולחיזוק הקשרים במשפחה הגרעינית והמורחבת.

היזמית אורלי שמש, הבעלים של המותג "ניתן באהבה", שפיתחה עד היום מגוון משחקים להעצמת התקשורת המשפחתית המוכרים בבתים רבים בישראל, משיקה משחק חדש – "מיליה פמיליה". המשחק מתאים לגילאי 5 עד 120 ומיועד לחיזוק הקשר עם ההורים, עם האחים, עם סבא וסבתא ועם כל המשפחה המורחבת תוך יצירת עניין ותקשורת בעזרת משחק לוח חווייתי ומצחיק.

באמצעות המשחק ובמהלכו מגלים המשתתפים את סיפורי העבר של המשפחה שלהם, זוכים להזדמנות לשבת יחד ולשמוע סיפורים משפחתיים שלא סופרו ולייצר רגעים משפחתיים שייזכרו לתמיד.
"מיליה פמיליה" שכולל איורים מרהיבים, מכיל לוח מסלול ייחודי שמורכב מחדרי הבית (מטבח, סלון, מקלחת וחדר שינה), ומארבעה מסדרונות שמחברים ביניהם. במהלך המשחק בני המשפחה עונים על שאלות וניחושים משעשעים על הבית ועל המשפחה שלהם, במטרה להפוך את ארבעת המסדרונות שבלוח וכך לסיים את המשחק ולנצח.

כמה הילדים שלכם באמת מכירים את המשפחה שלכם?
המשחק כולל למעלה מ-300 שאלות וניחושים על המשפחה שלכם, שיגלו לכם עובדות מעניינות שלא ידעתם כמו לדוגמא: איך סבא וסבתא נפגשו? כיצד חגגו בר מצווה לאבא? אילו חיות מחמד היו לאמא בילדותה? איזו תלמידה היתה אמא כילדה? במה שיחקו אבא והאחים שלו כשהיו ילדים? מי היתה חברת הילדות הכי טובה של אמא? ועוד ועוד.

לצד קלפי השאלות תמצאו במשחק גם חידוש שלא תמצאו במשחקים אחרים – לוחות וטושים מחיקים. על הלוחות כותבים בני המשפחה את הניחושים שלהם לשאלות מצחיקות כמו: כמה ארונות יש במטבח? איך אבא מגיב כשיש ג׳וק בבית? איך אמא מגיבה כשנשפכת כוס מלאה שוקו על הספה בסלון? כמה כפיות יש בכיור ברגע זה? כמה מכשירי חשמל יש בחדר של אחד מילדי המשפחה? ועוד.
כמו כן כולל המשחק קלפי ״מיליה פמיליה״ – קלפי אסטרטגיה שבאמצעותם המשתתפים ״חוטפים״ תורים אחד לשני, וקלפי ״משפחה״ עליהם כותבים המשתתפים עם טוש מחיק את שמותיהם וכך השאלות שבמשחק מתייחסות לכל אחד מהם באופן אישי.

המשחק מתאים למשפחה הגרעינית אבל מזמין את כל המשפחה לשחק, להיפגש ולהכיר – כולל סבא וסבתא, דודים, בני דודים וכל המשפחה המורחבת.

להשיג באתר ניתן באהבה או בטלפון: 077-200-18-02

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים