1

לייקים

עופר רמת אביב במבט קדימה

קניון עופר רמת אביב, מקבוצת קניוני עופר, עובר מהלכי השבחה משמעותיים

עופר רמת אביב במבט קדימה

קניון עופר רמת אביב, מקבוצת קניוני עופר, עובר מהלכי השבחה משמעותיים

שתפו:

פתיחת החנות הראשונה של לולו למון בארץ

זארה מכפילה את גודלה:  משטח של כ- 1,700 מ"ר ל- 3,000 מ"ר,

שדרוג נראות הקניון והוספת קומה שלישית בשטח של 3,000 מ"ר         

 בהשקעה כוללת הנאמדת בכ – 120 מיליון שח

כלל המהלך צפוי להגדיל את ה- NOI של הקניון בכ- 11 מיליון ש"ח

קניון עופר רמת אביב, מקבוצת קניוני עופר, עובר מהלכי השבחה משמעותיים אשר חלקם יושלמו עוד במחצית הראשונה של שנת 2023. הקניון שידוע בחוויית הבילוי הייחודית שהוא מעניק לציבור לקוחותיו, סיים לאחרונה את שלבו הראשון של מהלך ההשבחה במסגרתו בוצעו עבודות לשדרוג נראות הקניון, בהשקעה של כ-40 מיליון ש"ח, שכללו החלפת ריצוף, תקרה, מעקות ומערכות.

כמו כן, מבוצעים שינויים בתמהיל חנויות הקניון במטרה להמשיך ולבדל אותו כקניון המוביל בישראל ברמת מותגי האיכות היוקרתיים ביותר והבינלאומיים.

בין השינויים שיערכו, תשודרג ותורחב חנות זארה. שטח הסניף כמעט ויכפיל עצמו מכ- 1,700 מ"ר ל- 3,000 מ"ר, החנות תעוצב מחדש בסטנדרט איכותי וגבוה ותכלול בקומה התחתונה את מחלקת הנשים והילדים ובקומה עליונה את מחלקת הגברים. החנות החדשה עתידה להיפתח באפריל הקרוב.

המותג לולו למון יפתח את חנותו הראשונה בארץ בקניון רמת אביב. החנות תתפרס על שטח של כ-500 מטר בקומה השניה, במקום סניף מנגו שיעבור לקומה התחתונה במקום חנות קסטרו. לצד מנגו יפתח סניף של מותג האונליין אלו יוגה, שפותח חנות בריצפת הקניון וישתרע על פני שטח של  215 מ"ר.

כמו כן, הקניון מצוי בשלבים של הרחבה ובנייה של קומה שלישית אליה יועתק מתחם המזון המהיר ובמקומו יתווספו (בקומה השנייה של הקניון) חנויות ומותגים חדשים וייחודיים. העבודות של בניית הקומה השלישית צפויות להסתיים בסוף השנה. העלות הכוללת של מליסרון בגין הפרויקט לשדרוג נראות הקניון, הוספת הקומה השלישית והרחבת חנות זארה מסתכמת בכ-120 מיליון ש"ח.

עם סיום מהלכי השדרוג, צפוי ה-NOI של קניון רמת אביב לגדול בכ-11 מיליון ש"ח.

דויד בן משה, מנכ"ל קניון רמת אביב: "קניון עופר רמת אביב הוא קניון יחודי שמספק חווית בילוי וקניה מהאיכותיות ביותר בארץ. זאת הודות לתמהיל המדויק שבו, הימצאותם של מגוון עשיר של מותגים בינלאומיים במקום אחד, כפי שנדיר למצוא בארץ, חווית קולינריה ברמה גבוהה ונראות ותחזוקה מוקפדים. אנחנו מסתכלים על היעד של שנת 2025 ויוזמים שינויים משמעותיים כבר עכשיו שישמרו את קניון רמת אביב כקניון המוביל בישראל המציע מותגי איכות ויוקרה, בהתאם לקהל לקוחותינו וכן על מנת להמשיך לספק חווית בילוי וקניה נעימה".

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים