1

לייקים

Beko משיק בישראל כיריים אינדוקציה בילט אין

חם אש! Beko משיק בישראל כיריים אינדוקציה בילט אין

שתפו:

Beko משיק בישראל כיריים אינדוקציה בילט אין

חם אש! Beko משיק בישראל כיריים אינדוקציה בילט אין

שתפו:

העידן שבו תוכניות בישול מציפות את מסכי הטלוויזיה שלנו ובחלקינו הגדול טמון שף נסתר, שרק מחכה לפרוץ החוצה – מציע לנו מגוון מכשירים חשמליים שהופכים את המנות לא רק לטעימות יותר, אלא עוזרים לנו גם לחסוך בזמן ואנרגיה במטבח.

אחד מהמכשירים שעברו שדרוג בשנים האחרונות הוא הכיריים. למרות מגוון הדגמים: חשמליות, גז או קרמיקה, הדגם שצובר פופולאריות בשנים האחרונות במטבח הישראלי, הוא האינדוקציה. למרות המגוון הרחב של כיריים, הקיים בשוק אין ספק שהיתרונות של בישול על כיריים אינדוקציה עולים בהרבה על אלו המסורתיות.

,Beko מותג מכשירי החשמל לבית משיק בישראל כיריים אינדוקציה בילט אין, תלת פאזי 60. מדובר בכיריים בעלי משטח קרמי ללא מסגרת בצבע שחור, פאנל הפעלה Touch קדמי בעל מקשים רגישים למגע, תצוגה מובנת הכוללת זמן שנותר לבישול, 4 אזורי חימום חזקים וייחודים ו-9 עוצמות לסוגים שונים של בישולים.

אז למה כדאי להתקין כיריים אינדוקציה ואיך תפחיתו בצריכת החשמל  המומחים של Beko, עם 7 יתרונות ששווה להכיר.

  • האוכל מתבשל מהר יותר תוך הפחתת שימוש באנרגיה 
  • הפחתה של עד 70% בצריכת האנרגיה.
  • כיבוי אוטומטי על מנת לשמור על בטיחות. האינדוקציה בטוחה יותר, מכיוון שאין בה להבה או אלמנט אחר שמצית אדים או גורם לכוויות. כאשר מסירים את המחבתות, הכיריים מפסיקות להתחמם. בנוסף, בכיריים קיימת מערכת המזהה מתי מחבת נמצאת במקום, כך שאין סיכון להשאיר את החום דולק.
  • מחבתות ואוכל המונחים על אינדוקציה לא רק מתחממים במהירות רבה יותר, אלא גם מתקררים מהר יותר..
  • בישול אינדוקציה יוצר סביבה קרירה יותר במטבח, מכיוון שהמשטח מתחמם רק כאשר מניחים עליו סיר או מחבת, במקום שיהיה צורך לשמור על כלי הבישול מחוממים ומוכנים לאורך כל זמן ההכנה של האוכל. האנרגיה נמצאת אך ורק במחבת או בסיר, מה שאומר שהחום לא בורח לאוויר שמסביב.
  • ולא פחות חשוב, כיריים אינדוקציה הן בעלות משטח חלק לחלוטין, מה שמקל עליהן את הניקוי והתחזוקה. אין פינות קשות לניקוי ונסתרות שבהן נותר אוכל או חלקיקי שומן שיכולים להיתקע וליצור לכלוך שקשה לנקות.
  • היתרון הגדול של כיריים אינדוקציה הוא, משטח הבישול המוגדל והגמיש של הכיריים, שמאפשר שימוש במגוון סירים החל מהקטן ביותר ועד לגדול ביותר בהתאם לצורך. אין צורך להגביל את גודל הסירים והמחבתות לגודל סטנדרטי, בניגוד לכיריים של תנור.

גיהן ישין, מנכ"ל Beko ישראל, "מותג מכשירי החשמל לבית Beko, בשיתוף עם ברימאג היבואנית הרשמית, גאה להציע פעם נוספת לצרכן הישראלי מוצר חשמל איכותי, המשלב בין טכנולוגיה מתקדמת לעיצוב חדשני.  הכיריים אינדוקציה בילט אין, שנחתו בימים אלו לישראל הוא מוצר פרמיום בעל עיצוב חדשני חדשני וטכנולוגיה מתקדמת המשביחה את טעמו של האוכל ועוזרת להפחית בצריכת האנרגיה באופן משמעותיי".

יאיר רוזן, מנכ"ל ברימאג מסכם, "אנחנו שמחים להמשיך להציע פעם נוספת לצרכן הישראלי מוצרי חשמל איכותיים, המצוידים בטכנולוגיה המתקדמת והחדשנית ביותר מבית המותג המוכר והאהוב הזה באירופה ובישראל. הכיריים החדשים של Beko מהווים פתרון מושלם למשפחה הישראלית ולכל חובבי הבישול, הודות לטכנולוגיה הכוללת ארבעה אזורי חימום חזקים ותשע עוצמות לסוגים שונים של בישולים".

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים