1

לייקים

זו העיר עם חווית האירוח הטובה ביותר בישראל

חברת Booking.com חושפת נתונים

שתפו:

זו העיר עם חווית האירוח הטובה ביותר בישראל

חברת Booking.com חושפת נתונים

שתפו:

● לאחר הפוגה של שנתיים עכו קוטפת את המקום הראשון כיעד המזמין ביותר בישראל עם חווית האירוח הטובה ביותר לשנת 2023. ראש פינה שניה וחד נס במקום השלישי.
● בעולם: פוליניאנו א מארה שבאיטליה מובילה השנה את רשימת היעדים שבהם תקבלו את חוויית האירוח הטובה ביותר בעולם.
● מספר שיא של 1.36 מיליון עסקים מענף התיירות זכו ב-Traveller Review Award לשנת 2023, כהוקרה על חוויית האירוח שהם מציעים, כולל3,009 מישראל.
● זו השנה השישית ברציפות שסוג מקום האירוח שזוכה בכמות הפרסים הגדולה ביותר בעולם הוא דירות (629,421). גם בישראל הנתונים מראים שהדירות זוכות בכמות הפרסים הגדולה ביותר (2,072).
● כמעט אחד מכל עשרה ממקומות האירוח מרחבי העולם שקיבלו את הפרס מחזיקים גם בתווית 'תיירות בסימן קיימות' בזכות הפעולות שנעשות בהם לקידום תחום הקיימות.

חברת Booking.com מציגה את זוכי פרסי Traveller Review Awards לשנת 2023, אשר מוענקים לעסקים מצטיינים מענף התיירות מ-220 מדינות וטריטוריות, כהוקרה על המחויבות שלהם לספק שירות וחוויית אירוח מעולים באופן עקבי לאורך השנה. בתוך כך, החברה מציגה את היעדים המזמינים ביותר בישראל ובעולם, מבחינת איכות חווית האירוח שהם מציעים.


זו השנה ה-11 שבה Booking.com מעניקה את פרסי Traveller Review Awards, בהתבסס על מאגר של יותר מ-240 מיליון חוות דעת מאומתות של לקוחות Booking.com. פרסי Traveller Review Award 2023 מוענקים ל-1,364,415 שותפי אירוח בעולם, הכוללים 3,009 מקומות אירוח מישראל. כמו כן בקרב הזוכים ברחבי העולם ישנם 230 ספקי השכרת רכב ו-58 עסקים שמציעים שירות מוניות מ/אל שדה התעופה. גם בשנת 2023, איטליה ממשיכה להיות המדינה המובילה בעולם מבחינת כמות מקומות האירוח שקיבלו את הפרס, עם 170,638 פרסים. אחריה נמצאות ספרד (108,217), צרפת (103,365), גרמניה (76,479), קרואטיה (64,206), פולין (60,721), בריטניה (60,697), יוון (54,473), ברזיל (53,658) וארה"ב (46,839).


מה הם היעדים המזמינים ביותר בישראל ובעולם?
השנה חוזרת העיר עכו לראש הרשימה ומדורגת כיעד המזמין ביותר בישראל עם חווית האירוח הטובה ביותר, לאחר שבשנתיים האחרונות מקום זה היה שמור לראש פינה שעדיין ממוקמת גבוה כשהיא תופסת השנה את המקום השני. חד נס טיפסה מן המקום החמישי למקום השלישי בדירוג חווית האירוח בישראל ואחריה נמצאות ערד ומצפה רמון שסוגרת את החמישייה הראשונה. עוד ברשימת היעדים עם חווית האירוח הטובה ביותר בישראל נמצאת במקום השישי זכרון יעקב ומיד אחריה מופיעות נצרת, מג'דל שמס, אילת וחיפה שסוגרת את העשירייה המובילה בישראל.


היעדים הגלובליים שבהם ניתן יהיה לקבל את חוויית האירוח הטובה ביותר השנה מפוזרים על פני חמש יבשות וכוללים ערי חוף נסתרות, יעדים כפריים שמוקפים ביופי טבעי עוצר נשימה וגם מטרופולין תוססת באמריקה הלטינית. כל היעדים האלה נבחרו לפי שיעור יחס הזכיות של מקומות אירוח בפרס Traveller Review Award 2023 ביעד מסוים אל מול הכמות הכוללת של מקומות האירוח באותו היעד.*


פוליניאנו א מארה שבאיטליה מובילה השנה בפעם הראשונה את רשימת היעדים שבהם מטיילים יוכלו לקבל את חוויית האירוח הטובה ביותר בעולם. אחריה במקום השני ברשימה נמצאת הואליין סיטי שבטאיוואן ובמקום השלישי סן סבסטיאן בספרד. היעדים הבאים בתור הם דרזדן בגרמניה וקלייפדה בליטא שסוגרת את החמישייה הראשונה. לאחר מכן מוצבת יורק מבריטניה, העיירה הדרומית של ארגנטינה, אושואיה, פורטו דה גליניאס בברזיל, מקסיקו סיטי במקסיקו וסוגרת את העשירייה המובילה היא גולד קוסט שבאוסטרליה.


בנוגע לאזורים שמציעים את חוויית האירוח הטובה ביותר בעולם בשנת 2023* ניתן למצוא השנה ברשימה את אזור לה ריוחה שבספרד, אשר מופיע בפעם הראשונה בתור האזור המזמין ביותר בעולם. במקום השני נמצא מחוז אפירוס ביוון ומיד אחריו נמצאת מדינת אוסטריה עילית שבאוסטריה. מחוז דאון בבריטניה התמקם רביעי ואיזור מורש ברומניה תפס את המקום החמישי. בהמשך הרשימה ניתן למצוא בהתאמה את מרלבורו בניו זילנד, נין בין בוייטנאם, לימון בקוסטה ריקה, ניופאונדלנד ולברדור בקנדה וסוגרת את העשירייה היא מדינת דקוטה הצפונית בארצות הברית.


באשר לקריטריונים של הדירוג החשובים למטיילים בעת כתיבת חוות הדעת שלהם, נראה כי בשנה האחרונה המטיילים והמטיילות בעולם ובישראל אהבו בעיקר את הצוותים במקומות האירוח בהם שהו, כאשר הם קיבלו מהם את הציון הממוצע הגבוה ביותר. לאחר מכן המטיילים בישראל ובעולם מאוד נהנו מהמיקום של מקומות האירוח שלהם שקיבל את הדירוג הממוצע השני הגבוה ביותר, כאשר קריטריון הניקיון קיבל את הדירוג הממוצע השלישי הגבוה ביותר.


מקומות אירוח מסוג דירות ובתים ממשיכים להוביל
מבין כל סוגי מקומות האירוח בעולם, כמות הפרסים הגדולה ביותר מוענקת לדירות, זו השנה השישית ברציפות. 629,421 דירות זכו בפרסי Traveller Review Awards לשנת 2023 על חווית אירוח מעולה שהעניקו לאורחים ולאורחות שלהן. כמו כן, השנה בפעם הראשונה מאז שהחלה חלוקת פרסי Traveller Review Awards, בתי נופש (177,795) הגיעו למקום השני בכמות הפרסים ועקפו את המלונות (172,036). סוגי מקומות האירוח האחרים בחמישייה המובילה הם בתי הארחה, עם 91,635 פרסים ו-B&B עם 78,247 פרסים.


בישראל הנתונים מראים גם כן שהדירות זכו במספר הפרסים הגבוה ביותר (2,072), כמו גם בשנה שעברה, אך במקום השני ישנה מגמה הפוכה כאשר שם נמצאים המלונות (354) שבשנה שעברה דורגו במקום השלישי. אחריהם נמצאות האכסניות שהתמקמו במקום השלישי (348). בתי הארחה (206) ובתי הנופש (199) סוגרים את החמישייה המובילה של סוגי מקומות האירוח שזכו בהכי הרבה פרסים בישראל השנה. בין מקומות האירוח שזכו בפרסים השנה בישראל (רשימה אקראית ללא דירוג) ניתן למצוא את בית ההארחה Marvin's Place בערד, מלון דירות רנומה אפרטמנטס בתל אביב, מלון Biazi בירושלים, בית הנופש SleepWell Suite במג'דל שמס, בית הנופש פנטהאוז נשיאותי באילת, יורט מונגולי בקיבוץ מצובה, וה-B&B Beit Elfarasha בעכו ועוד.


חוויה תיירותית עם דגש גדול יותר על קיימות
כמעט אחד מכל עשרה ממקומות האירוח ברחבי העולם שזכו בפרס (122,095) הם מקומות שקיבלו את תווית 'תיירות בסימן קיימות' בזכות הפעולות שהם מבצעים בתחום הקיימות. סוג מקום האירוח עם השיעור הגבוה ביותר של זוכי Traveller Review Award לשנת 2023 שגם מחזיקים בתווית 'תיירות בסימן קיימות', הוא מלונות (15%).


זוכי התחבורה בתיירות ב-2023
זו השנה הרביעית ש-Booking.com מעניקה פרסים לספקים מתחום התחבורה. 230 חברות להשכרת רכב מ-150 מדינות קיבלו את פרס Traveller Review Award 2023 בזכות השירות המצוין שנתנו ללקוחות באופן עקבי. המדינה שבה הכי הרבה חברות להשכרת רכב זכו בפרס לשנת 2023 היא ספרד (23). אחריה נמצאות יוון (21), צרפת (14), איטליה (13) ופורטוגל (11). בנוסף, 58 חברות שמספקות שירותי מוניות מ/אל שדה התעופה זכו בפרס לשנת 2023, בזכות השירות המצוין של 6,131 נהגים ונהגות מ-120 מדינות. גם בתחום הזה ספרד מובילה את רשימת המדינות עם הכי הרבה זכיות (11 חברות שמייצגות 442 נהגים). אחריה נמצאות יוון (7 חברות שמייצגות 1,196 נהגים), איטליה (5 חברות שמייצגות 315 נהגים), פולין (3 חברות שמייצגות 524 נהגים) ופורטוגל (3 חברות שמייצגות 655 נהגים).


אלסנדרו כאלארי, מנהל אזור ישראל, איטליה ומלטה ב-Booking.com, אמר: "דברים כמו היחס האישי עד לפרטים הקטנים במהלך הצ'ק-אין, או ההמלצות שמאפשרות לתיירים לטייל כמו מקומיים, הם הוכחה לדרך שבה השותפים שלנו נותנים את השירות הטוב ביותר לאורחים וללקוחות בכל כך הרבה דרכים, בכל יום. הפרסים האלה הם הדרך שלנו להודות להם על המחויבות לגרום לכולם ולכולן להרגיש רצויים, ועל כך שהם עושים מעל ומעבר כדי ליצור חוויות מדהימות ללקוחות שלנו. בין אם אלו נהגי מוניות שמקבלים את פני הנוסעים בחיוך בשדה התעופה, עובדות ועובדי חברות השכרת רכב שנותנים טיפים לנהיגה בסביבה, או עובדים במקומות אירוח שמשאירים פתק עם מסר אישי בחדר – השותפים שלנו עוזרים להפוך את חווית התיירות למיוחדת יותר, והם עושים את זה בתשוקה גדולה".

הערות לעורכים:
כדי לזכות בפרס, מקומות האירוח היו חייבים להיות בעלי ציון חוות דעת ממוצע של 8.0 לפחות (מתוך 10), שמבוסס על 3 חוות דעת לפחות, נכון לתאריך 30 בנובמבר 2022 בשעה 23:59 (CET). שותפים בתחום השכרת הרכב היו חייבים להיות בעלי ציון חוות דעת ממוצע של 8.5 לפחות (מתוך 10), שמבוסס על 20 חוות דעת לפחות, נכון לתאריך 30 בנובמבר 2022 בשעה 23:59 (CET). ספקי מוניות היו צריכים להיות בעלי ציון חוות דעת ממוצע של 4.5 לפחות (מתוך 5), שהשלימו 5,000 נסיעות, נכון לתאריך 30 בנובמבר 2022 בשעה 23:59 (CET).


רק לקוחות ששהו בפועל במקום אירוח, שכרו רכב או נסעו במונית, יכולים לכתוב חוות דעת ב-Booking.com על החוויה שלהם. מכיוון שחוות הדעת האלה לעולם לא עוברות שינוי או עריכה בשום צורה שהיא, תיירות ותיירים יכולים לראות בהן תיאור אותנטי של החוויות שעברו לקוחות אמיתיים בכל אחד ממקומות האירוח ואצל כל אחד מספקי התחבורה שמופיעים ב-Booking.com.
*היעדים מוינו לפי היחס הטוב ביותר בין מספר הזוכים ב-Traveller Review Award לשנת 2023, בהשוואה למספר הכולל של מקומות האירוח המועמדים באותה עיר או באותו אזור (מקומות אירוח בלבד). כדי להיכלל ברשימה הזו, בכל אחד מהיעדים האלה נדרש גם מספר זוכים גבוה מהממוצע (500 זוכים או יותר כשמדובר בעיר או באזור), תוך התחשבות במיקום הגאוגרפי שלהם.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים