1

לייקים

בדרך למאות משרות היי-טק בדרום

ענקית הטכנולוגיה מטריקס הופכת לחברת ההיי-טק הגדולה הראשונה שמקימה משרדים דרומית לבאר-שבע

שתפו:

בדרך למאות משרות היי-טק בדרום

ענקית הטכנולוגיה מטריקס הופכת לחברת ההיי-טק הגדולה הראשונה שמקימה משרדים דרומית לבאר-שבע

שתפו:

ביוזמת תנועת אור ובתמיכת עיריית דימונה, יצא היום לדרך מרכז ההיי-טק החדש בעיר שצפוי לקלוט חברות מהמרכז ומאות עובדים בכל התחומים. רוני פלמר, מייסד תנועת אור: "בחבילה אחת מקבלים קהילה, משרה נחשקת, דיור מוזל וזוכים לעשות היסטוריה במדינת ישראל"

היום נערך בדימונה טקס הנחת אבן הפינה למבנה החדש של חברת פיתוח התוכנה קמביום, מבית מטריקס. האירוע נערך במעמד ראש העיר בני ביטון, מנכ"ל מטריקס מוטי גוטמן ומייסד תנועת אור רוני פלמר לצד בכירים מהרשות המקומית ומהמפעלים המובילים באזור.

כחלק מהפיכתה של דימונה למובילה עולמית בתחומי התעשייה המתקדמת והקמתם של מרכזי חדשנות וטכנולוגיה, נענתה קמביום לפניית עיריית דימונה ותנועת אור להרחיב את פעילותה.

אחרי שנים של פעילות והתפתחות בעיירה ירוחם, חברת פיתוח התכונה קמביום, מבית מטריקס, עוברת למשרדים חדשים במתחם דימרי סנטר במרכז דימונה. מדובר באירוע היסטורי, שכן זו הפעם הראשונה שחברת הייטק בסדר גודל כמו של מטריקס מקימה משרדים דרומית לבאר שבע. המעבר צפוי להתבצע בחודש מארס הקרוב.

קמביום נוסדה בשנת 2010 על ידי דוד ושירה זלצר. כיום החברה מעסיקה כ80 אנשי צוות – כולם תושבי הנגב (ירוחם, באר שבע, דימונה, נתיבות, אופקים, ערד, רמת הנגב ועוד). מעצם היותה ממוקמת בדרום הארץ החברה מביאה רוח חלוצית לאיזור ונהנית מכח אדם איכותי וממגוון אנושי המורכב ממהנדסי תוכנה מובילים, מהנדסי מערכות מידע, מעצבים, מנהלי פרויקטים ומפתחים מיומנים המורכבים מכוחה של הקהילה המקומית.

מתחם דמרי סנטר הוקם על ידי י.ח דמרי והוא משתרע על כ-8,000 מטר של עיצוב מודרני ומתקדם המאפשר חווית בילוי וקניות לכל המשפחה. הוא כולל מתחם משרדים עסקי לצד שטח מסחרי לקמעונאות ולמעשה מהווה בשורה לתושבי העיר והסביבה, כאשר עם הקמתו הגיעו לעיר רשתות רבות וחברות מגוונות ששיפרו את איכות החיים והגדילו את אפשרויות התעסוקה.

בני ביטון, ראש העיר דימונה: "כשהגעתי לתפקיד צחקו ואמרו דימונה וירוחם לא יגיעו לשום מקום! היום הן ערים מתפתחות. הנגב עם חזון אדיר! רק תנו לנו לעבוד. הרשויות המקומיות יודעת להתנהל ואנחנו לא רוצים להיות תלויים לעד ברשות הארצית".

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס: "הכרתי את דימונה בשנות ה-80 כשהכרתי את אשתי לעתיד. הייתי מגיע לבסיס לחזר אחריה. היום אני נמצא פה ורואה עד כמה העיר התפתחה. אני מתרגש במעמד הזה, משמח אותי לבנות כאן השקעה בקמביום. הפירות נקצרים די מהר! בשנת 2005 התחלנו ביוזמה קטנה להכשיר 30 נשים חרדיות לענף ההיי-טק, היום אנחנו עומדים על 1,000 נשים חרדיות במודיעין עלית ובית שמש . גם בגליל אנחנו מצמיחים נשים דרוזיות כבודקות תוכנה. מטריקס מעסיקה למעלה מ-10 אלף עובדים ועובדות ונמשיך לצמוח ולהשקיע בעובדים – לא משנה איפה אתה גר – כישרונות נמצאים".

רוני פלמר, מנכ"ל ומייסד תנועת אור: "כחלק ממיזם 'עיר שווה', שנולד בתנועת אור ובשותפות עם עיריית דימונה, משרד השיכון, הפנים, ההתיישבות, שיוויון חברתי והרווחה, הושם דגש על צמיחה כלכלית עצמאית של כל עיר בנגב ובגליל. דימונה מובילה את הנגב המזרחי ואת קלסטר התעשייה המתקדמת, האנרגיה והפיתוח המדברי. אנו מצדיעים לאנשי הרשות וחברת קמביום מבית מטריקס שקפצו למים להוביל את חלוציות ההייטק בלב העיר, זוהי הצעת ערך לדור הצעיר, שיוכל לקבל בחבילה אחת; קהילה, משרה נחשקת, דיור מוזל, אפשרויות בילוי ותרבות ויזכו לעשות היסטוריה ולהשפיע על המצב בישראל ולדורות. דימונה בדרך להיות עיר עם 300 אלף תושבים, והחיבור הזה הוא מסוג החיבורים שיביאו איחוד בעם בימים הסוערים האלה".

קרדיט צילום – סנאפ המרכז החברתי לצילום

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים