1

לייקים

קסם של חצות: Kiehl's משיק 2 מוצרי טיפוח

Kiehl's מותג הטיפוח הניו-יורקי משיק 2 מוצרי טיפוח מסדרת הטיפוח ללילה Midnight Recovery:

שתפו:

קסם של חצות: Kiehl's משיק 2 מוצרי טיפוח

Kiehl's מותג הטיפוח הניו-יורקי משיק 2 מוצרי טיפוח מסדרת הטיפוח ללילה Midnight Recovery:

שתפו:

קרם לילה עם שמנים צמחיים עשירים באומגה-6 ובאומגה-3. וסרום לילה בפורמולה חדשה עם תערובת יעילה ורבת עוצמה של תמציות צמחים.


מסייעים למלא בלחות את שכבת הליפידים המגנה על העור במהלך הלילה.

Kiehl's מותג הטיפוח הניו-יורקי המשווק מוצרים איכותיים לטיפוח הפנים, הגוף והשיער, משיק: קרם לחות וסרום בפורמולה חדשה, מסדרת הטיפוח ללילה Midnight Recovery, מידנייט ריקברי.
בשנת 2010 Kiehl’s הפך למותג פורץ דרך בקטגורית שמנים לעור הפנים כשהציג את הסרום Midnight Recovery Concentrate, פורמולה עם תערובת יעילה ורבת עוצמה של תמציות צמחים המסייעת למלא את העור בלחות במשך הלילה. העוקבות הנאמנות של המותג העניקו לו את שם החיבה "קסם של חצות", הוא זכה בלמעלה מ-57 פרסי יופי וצבר פופולריות כה גבוהה, עד שכל דקה שני סרומים Midnight Recovery Concentrate נמכרים ברחבי העולם. היום, חושף המותג חדשנות נוספת במשפחת Midnight Recovery – הקרם Midnight Recovery Omega-Rich Cloud Cream.


קרם לילה Midnight Recovery Omega-Rich Cloud Cream – מעבדות קיל'ס מינפו היעילות של תערובת השמנים הצמחיים של קיל'ס יחד עם טכנולוגיה חדשה של רכיבים רבי עוצמה, שמנים צמחיים עשירים באומגה-6 ובאומגה-3, הפורמולה של Cloud Cream מסייעת למלא בלחות את שכבת הליפידים המגנה על העור. ברובה מרכיבים ממקור טבעי , הפורמולה מסייעת לנעול את הלחות בעור ולהגביר באופן נראה עין את המראה הרענן, הבריא והמלא של העור עבור עור שנראה גמיש יותר וצעיר יותר עם בוא הבוקר. המרקם הייחודי, דמוי ענן, מציע חוויה סנסוריאלית יוקרתית עם ארומה מרגיעה של לבנדר, מושלם לשימוש לפני השינה.


הסרום Midnight Recovery Concentrate, פורמולה ייחודית עם תערובת יעילה ורבת עוצמה של תמציות צמחים המסייעות למלא את העור בלחות במשך הלילה. הסרום מסייע בהחלקת קמטוטי העייפות, מסייע לתקן באופן נראה לעין נזקים אשר נגרמים מ-30 יום של חסך בשינה ומותיר את העור במראה חלק וזוהר יותר2. הסרום זכה בלמעלה מ-57 פרסי יופי וצבר פופולריות גבוהה במיוחד.


ד"ר ננסי אילייה Nancy Ilaya, המנהלת המדעית העולמית של קיל'ס: "באמצעות המחקרים הקליניים שלנו ומחקרי צריכה על נבדקות שסובלות באופן ספציפי ממחסור בשעות שינה, גילינו נזק נראה לעור, לרבות התדלדלות הליפידים ואובדן הלחות, נזק שבמידה ולא יטופל, עלול להפוך לקבוע ולהוביל להזדקנות נראית לעין". לדבריה: "על מנת לשפר סימנים אלה על עור הפנים, פיתחנו את הקרם עם רכיבים ממקור צמחי, עשירים בחומצות שומן אומגה בכדי לסייע למלא את שכבת הליפידים בלחות."

הקרם Midnight Recovery Omega-Rich Cloud Cream של קיל'ס עומד בקריטריונים של "עתיד טוב יותר*": ברובה רכיבים ממקור טבעי, ממקור מתחדש, מכיל לבנדר וחמאת שיאה המופקים באופן בר קיימא וצנצנת עשויה 30% חומרים ממוחזרים לאחר צריכה PCR (למעט המכסה). *עתיד טוב יותר Future made Better הוא המסע שלנו להפחתת ההשפעה הסביבתית שלנו ושיפור הקהילות אותן אנו משרתים. הפעולות שלנו למען כדור ארץ בריא יותר משמען שמותג קיל'ס מייצרים פורמולות אחראיות יותר עם רכיבים מתחדשים ואריזות בנות קיימא, תוך שיפור החומרים בהם אנו משתמשים בחנויות שלנו.

מחירים מומלצים:
סרום לילה 299 ₪ , תכולה: 50 מ"ל.
קרם לילה 249 ₪ תכולה: 50 מ"ל.

ניתן להשיג בחנויות המותג: קניון רמת אביב תל אביב, קומה 2 / טלפון: 03-6053677 , דיזינגוף סנטר תל אביב, קומת כניסה / טלפון: 03-5221417 , TLV FASHION MALL בקומת 1- / טלפון: 03-7397377 , עופר גרנד קניון חיפה קומה 2 / טלפון: 04-8122400 , קניון מלחה ירושלים קומה 1 / טלפון: 02-9412074 , סופר פארם ביג אילת.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים